Trio

17-10-2012 18:59 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste,

Wij zijn een stel man vrouw van midden 30,onze (meer mijn idee) fantasie is een trio (man man vrouw)

Mijn vrouw wil het ook wel maar heeft nog twijfels ze vind het spannend maar soms wilt ze het gewoon niet. Dus iets afspreken met iemand is moeilijk ik weet niet van te voren of ze het dan wel wil. Nu mijn vraag heeft iemand ervaring hier mee met een trio dat ze het kan lezen en dan meer zo iets van ja dat wil ik gewoon een keer.

Zijn er soort "sex hotels" Waar je dat een kamer boekt en als het zo ver is er een man bij kan komen en het spel kan beginnen.

Graag jullie reacties

Gr.
Of een 'Fuck Inn'
Wilt u een man met een langere lul dan die van u, druk dan een 1. Druk anders een 2.

Is uw lul korter dan 10 cm, druk dan een 1. Is uw lul langer dan 20 cm, druk dan een 3.

U drukte een 1. Helaas hebben wij geen mannen in ons assortiment met piemels korter dan die van u.

Wij danken u voor uw keuze voor ons sexhotel en wensen u een fijne avond.
'Met den harden pael'
Kan iedereen een trio aanraden!

Geweldig! En zeker als vrouw zijnde met 2 mannen!

Paradijs
quote:nouschi schreef op 17 oktober 2012 @ 19:50:

[...]

Triotel.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:thomaaas schreef op 17 oktober 2012 @ 19:55:

'Met den harden pael'Bekt ook wel lekker!
quote:Summerdance schreef op 17 oktober 2012 @ 20:07:

[...]

Bekt ook wel lekker! 'In den natten kut' zou ik mooier vinden, maar ik kan niet een mooi woord voor 'kut' vinden.
quote:thomaaas schreef op 17 oktober 2012 @ 20:09:

[...]

'In den natten kut' zou ik mooier vinden, maar ik kan niet een mooi woord voor 'kut' vinden." In den natte Yoni" ?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:thomaaas schreef op 17 oktober 2012 @ 20:09:

[...]

'In den natten kut' zou ik mooier vinden, maar ik kan niet een mooi woord voor 'kut' vinden.'Den Druipende Grot'
'Puserende Punani'
Ha ha mooi die antwoorden maar zo te lezen houden we het bij een fantasie en laat ik het maar rusten komt misschien nog wel een keer.

Maar was niet de bedoeling dat die man met mij wat ging doen

Met mijn vrouw mag die zich uitleven .

Bedankt

Gr
Ik vind dat 'In den' zo lekker oude herberg-achtig klinken. 'In den natten flamoes'?
quote:denniso schreef op 17 oktober 2012 @ 20:15:

Ha ha mooi die antwoorden maar zo te lezen houden we het bij een fantasie en laat ik het maar rusten komt misschien nog wel een keer.

Maar was niet de bedoeling dat die man met mij wat ging doen

Met mijn vrouw mag die zich uitleven .

Bedankt

GrEh? Een trio is toch een TRIO?! Oftewel, als er een man bij is, zal die man ook gezellig met jou bezig gaan. Dat is tenslotte het idee. Of is het puur als extraatje voor je vriendin, en mag zij zich laten aanraken door een wildvreemde, maar jij wil dat niet omdat je dat niet wil? Vind je dat zelf niet een beeeeetje krom?!
quote:thomaaas schreef op 17 oktober 2012 @ 20:17:

[...]

Eh? Een trio is toch een TRIO?! Oftewel, als er een man bij is, zal die man ook gezellig met jou bezig gaan. Dat is tenslotte het idee. Of is het puur als extraatje voor je vriendin, en mag zij zich laten aanraken door een wildvreemde, maar jij wil dat niet omdat je dat niet wil? Vind je dat zelf niet een beeeeetje krom?!Euhmmmm dat hoeft niet hoor
quote:Summerdance schreef op 17 oktober 2012 @ 20:19:

[...]

Euhmmmm dat hoeft niet hoor Maar even serieus, hoe werkt het dan?! Niet elke vrouw wil 2 piemels tegelijk naar binnen, dus dan ligt er altijd 1tje te wachten? Of moet die vrouw vol aan de bak om terwijl ze wordt geneukt de ander te pijpen? Ik heb nooit een trio gehad, en ik heb die fantasie ook niet, dus waarschijnlijk is het mijn beperkte geest die zich meester van mij maakt, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat de heren elkaar niet zullen aanraken tijdens een trio. Anders kunnen ze toch helemaal niet bewegen?
De ander hoeft niet te gaan liggen wachten hoor, de dame heeft nog een mond, hij heeft nog handen waarmee hij de rest van haar lichaam kan verwennen, de vrouw heeft nog een mond en handen waar de de andere man mee kan verwennen...

Ik heb me die nacht lang lang geleden prima vermaakt

Maar eerlijk is eerlijk, ik had het wel druk!
Zo iets is dan ook het idee
quote:Summerdance schreef op 17 oktober 2012 @ 20:26:

De ander hoeft niet te gaan liggen wachten hoor, de dame heeft nog een mond, hij heeft nog handen waarmee hij de rest van haar lichaam kan verwennen, de vrouw heeft nog een mond en handen waar de de andere man mee kan verwennen...

Ik heb me die nacht lang lang geleden prima vermaakt

Maar eerlijk is eerlijk, ik had het wel druk!

Weer wat geleerd

In dat geval vind ik wel dat TO zijn vriendin niet moet gaan pushen, want tenslotte is zij degene die vooral met die andere vent bezig moet en niet hij. Heeft zij ook het meeste 'stemrecht' lijkt me.
quote:denniso schreef op 17 oktober 2012 @ 20:28:

Zo iets is dan ook het idee

Maar het was om te beginnen een fantasie van MIJ, niet van mijn toenmalige vriend.

Het is ooit 1x ter sprake gekomen in een dronken bui, en pas maanden later kwam hij er op terug

Euh...Sum dat wat je toen zij, meende je dat?

Want het lijkt mij ook wel heel erg spanndend

Dus geen gepush, geen gedoe, het ontstond
quote:thomaaas schreef op 17 oktober 2012 @ 20:29:

[...]

Weer wat geleerd

In dat geval vind ik wel dat TO zijn vriendin niet moet gaan pushen, want tenslotte is zij degene die vooral met die andere vent bezig moet en niet hij. Heeft zij ook het meeste 'stemrecht' lijkt me.Driewef eens!
Pushen is zeker niet de bedoeling
quote:Summerdance schreef op 17 oktober 2012 @ 20:30:

[...]

Maar het was om te beginnen een fantasie van MIJ, niet van mijn toenmalige vriend.

Het is ooit 1x ter sprake gekomen in een dronken bui, en pas maanden later kwam hij er op terug

Euh...Sum dat wat je toen zij, meende je dat?

Want het lijkt mij ook wel heel erg spanndend

Dus geen gepush, geen gedoe, het ontstondPrecies, zo'n setting ontstaat uit de fantasie van de vrouw, niet van haar vriend. Als hij actief zo iets wil vervullen, en zij vriendin minder, dan mag hij ook een actievere rol binnen de trio op zich nemen. Vind ik dan.
quote:denniso schreef op 17 oktober 2012 @ 20:33:

Pushen is zeker niet de bedoelingMaar dit topic heb je geopend om haar te overtuigen. Wat is daar niet pusherig aan?
Den, kan jij ons eens vertellen waar je dat hele sekshotel idee vandaan hebt gehaald?
We hadden het er samen over hoe je zoiets kan doen plannen is

Niet te doen zoiets moet zolopen en gaat moeilijk als je samen bezig

Bent en dan zin ( zij ook) er in hebt en zo is het idee gekomen heb geen kast of menukaart

daar had ik nog niet aan gedacht : ) : )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven