Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Eerst voor Ratje:

Optimist tot in de kist!
Bieb weer opgeknapt? MO ook hoop ik?

Niet leuk Ratje ziek zijn zeker niet als je leuke dingen te doen hebt!!

Borretje, ben je over tijd nu, ja toch?? Wat spannend, ik kijk hier telkens eventjes snel.

Splint, nog een paar daagjes en dan is het even lekker genieten en bijkomen. Is je echt gegund!! Was toeteren leuk?

THaaaatje, een tentamen dinsdag, brrr, spannend altijd. Maar 't gaat vast lukken!!

Tonks hoe's met Kaat en de Katebak, gaat ze nog?

Waar is Olijf?? En Slofje???

Ik ben aan de studie, een cursus over "fundraising", ik heb daar weinig kaas v gegeten dus ben nu online een cursus aan het doen. Gisteravond als gast mee met P, die had op school een grote avond van zijn entrepreneur klas, een heel theater vol met mensen die van alles en nog wat hadden "uitgevonden", was leuk zomaar met mijn grote zoon op stap, ik voelde mij apentrots
Optimist tot in de kist!
Leuk Fant, jij blijft lekker doorgaan he. En had je niet al heel erg goed fund geraisd bij je laatste event?

Ik ga slapen. Morgen samen met man op pad, een dagje treinen. Waarschijnlijk naar Zutphen, Zwolle en alles wat verder nog leuk is. En lekker naar buiten.

Slaap lekker!
Splint dat was een soort van "toevallig" fundraising Ik wil nu graag leren hoe je dit in het echt doet. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe dit in NL gaat maar hier heb je hele studies over non-profit en fundraising enzo. Over hoe je proposals schrijft en plannen voor donaties en subsidies, etc. Het is hier echt een beroep "fundraiser". Het lijkt mij handig om ook ivm solliciteren dit om mijn resume te kunnen zetten.

Morgen er lekker op uit!!! Zwolle is leuk!!!
Optimist tot in de kist!
Ook geen idee hoe dat in NL gaat. Waarschijnlijk wel haNDIG JA, OM (oeps) ook de 'officiele manier' te leren. Maar verlies vooral je eigen enthousiasme en spontaniteit niet hoor, daar kom je ook heel ver mee!

Zwolle is inderdaad leuk. Beste vriendin woont daar, dus ik ken het redelijk goed, maar ook leuk om met man doorheen te struinen.

Jaaaa, jammer dat Slof er nog steeds niet is. Ben ook benieuwd hoe het met Olijf gaat, en Borrie (1 dag niet gezien is al verdacht!! ) en Fiolle en Fran. Vergeet ik verder nog iemand? Zit al aan mijn twee-en-een-half-de glas wijn.
ik heb helemaal geen kleren meer. Al mijn broeken/rokken zakken me van mijn derrière!
Optimist tot in de kist!
Ik zit een aflevering van "Ik vertrek" te kijken via email. Grappig hoe mijn perspectief is verandert. Frankrijk/Nederland lijkt zo dichtbij elkaar. Lange afstanden zijn hier zo "gewoon". Allemaal huilende mensen en dan denk ik "je bent er toch zo?"
Optimist tot in de kist!
Fant, jij bent ook zoooo gevoelloos he.

Ratteke, hoe voel je je?

Wij hebben Zutphen gehad, nu op weg naar Winterswijk. En dan Arnhem. Onderweg even zwaaien naar een Tetter. Mooi hier!
Winterswijk of all places Hoe kwam je/jullie daar nou bij?

Vermaken jullie je verder?

Ratteke aan uitzieken?

Ik ben -as usual op mijn vrije dag- als een razende roeland in huis bezig.

Alles al gezogen beneden en boven, zomerkleding in een doos, andere overbodige kleding op de foto én op MP, boodschappen gedaan...

én ik heb net met de Magic bullet mijn eerste smoothie/milkshake gemaakt.

Volgende keer ietsjes zoeter maken maar was lekker.

Ik had melk,vanille ijs en frambozen(uit de vriezer)
*hatsjoe* *snotter* Ik heb geen verhoging meer gelukkig maar nog wel een wandelende vaatdoek met niesaanvallen. Pfff, spierpijn in het middenrif zit er aan te komen zeg. Bah.

Bieb weer aan het werk terwijl ze vrij is. Nah ja, ruimt wel op iig.

Splinter aan het toeren. Leuk. De plaatskeuze is ietwat apart. Wat heeft winterswijk te bieden? Arnhem snap ik. Zutphen eigenlijk ook niet zo.

Maar ja, ik ben niet zo van het toeren.

Ik heb gezondigd. Ik heb chips gehad met een dikke klodder mayo. Zo lekker! En de hele dag al sapjes. Ben het water ff zat.
Arnhem snap ik dus weer wat minder Nijmegen is veel leuker/gezelliger. En Zutphen is prachtig! En bij W'wijk is denk ik vooral de omgeving mooi. Veel plezier Splint, zo'n beetje toeren is leuk (vind ik dan).

Wij willen dit weekend de achtertuin (lees: de Posbank) op. Wat een temperatuurtje zeg!

Beterschap Rat, als ik verkouden ben heb ik ook altijd erge zin in zout/vet, zal wel komen omdat je verder weinig proeft.

Fijn Bieb dat je weer opgeknapt bent, buikgriep is vaak kort maar hevig. Binnen een uur ben je strontziek idd..

Bor...wat ben je stil??

Ff zwaai naar de rest, moet hoognodig mijn vergeten was ophangen, heb 'm eerst maar weer een keer gespoeld
quote:biebeliee schreef op 18 oktober 2012 @ 16:01:

én ik heb net met de Magic bullet mijn eerste smoothie/milkshake gemaakt.

Sorry Bieb, maar na alle associaties schiet ik hierbij enorm in de lach

*oh ja, ik ging de was ophangen*
quote:Olijfje_ schreef op 18 oktober 2012 @ 16:45:

[...]

Sorry Bieb, maar na alle associaties schiet ik hierbij enorm in de lach

Zal ik er de volgende keer foto's van maken?
Het Viva forum is papaja.
Oja...nog even lachen/ergeren.

Conard had mij 2 weken geleden een mail gestuurd over eerste nota makelaar of ik vóór de 18de een bedrag wilde overmaken.

Heel sneu ¤117,98 ...de boekhouderT.

Zeg dan gewoon 118.

Kreeg ik dus 16 oktober diezelfde mail nog eens met daarboven:

HERINNERING BETALING

Ik ben aangemaand door mijn ex.

(17 okt. 21.30u overgemaakt is gezamenlijke rekening dus staat daar dan ook gelijk op,kon ik checken )
Heb jij ook een MB Tonks?
Wat een sukkel.
Ja, hij laat zich behoorlijk kennen Bieb!

Ik had juist een foto van jullie gemaakt

Kaat heeft er een halfbroertje bij. Ze heeft een foto mee naar school genomen van hem en de zwemjuf moest er ook naar kijken

We hebben net een cadeautje gekocht voor hem.

Vraag me niet waarom, maar ik googelde op de namen van halfbroertje en toen kwam ik een blog tegen van de moeder van halfbroertje. Stond nogal expliciete info op, ook over haar seksleven. Heb een whatsappje gestuurd dat het wel erg herkenbaar was. Blog is nu verwijderd
Ga je dat halfbroertje ook ontmoeten? Of heb je niet zo'n goed contact met bio-vader? Kaat vind het dus wel leuk zo te lezen.

Wat stom van moeders om zulke info op het net te zetten Heb je hem nog wel gekopieerd zodat wij aan de andere kant ook kunnen meegenieten? (sprak de ramptoerist)

Ja hoor, babietjes zijn altijd wel leuk. Ik hoef er toch gelukkig niet voor te zorgen

Ik had wel wat gekopieerd toevallig omdat bio vroeg wat ik dan bedoelde met dat het alllemaal nogal open en bloot op het internet stond. Maar vind het een beetje kinderachtig om dat te plaatsen. Er stond ook een foto van een bloot kind 1 op. Leek me allemaal gewoon niet zo verstandig.

Prima hoor als je dat soort blogs schrijft maar blijkbaar had ze zich niet gerealiseerd hoe openbaar en googlebaar het was met echte namen en foto's.

Het geestige vond ik wel dat er een blog tussen stond van 12 maanden voor de geboorte van kind 1 over bezig zijn voor de eerste, terwijl het volgens hem een ongelukje was. Maar goed, dat is wat ik van hem hoorde dan.
Bor is heel stil he? Hier dan.

Maf die moeder, ik ben te lang weg uit NL, ik vind half-broertje ineens zooo raar klinken.

Jemig Bor, ik had een centje minder overgemaakt, kijken of hij wel goed oplet en of je voor die ene cent nog een rekening had gekregen. Wat een mierenneuker zeg. Kun je er niet opaf met je magic bullet?

Ratje, aan het opknappen, hoewel fase vaatdoek niet zo geweldig is maar misschien lekker jezelf verwennen en dat chipje er lekker bij!!
Optimist tot in de kist!
Ik ben naar de 1e verjaardag van de tweeling!
nou inderdaad Bieb! Twee cent minder overmaken zou leuk geweest zijn

Hoe is het nu met ons Borr?
Dat gaat haaaard Rat!!!

Gefeliciteerd!
Het wordt hier alsmaar kouder, mooie blauwe lucht dat wel. Maar we gaan echt de winter in hier. Vind het altijd best weer leuk, gek he. Waarchijnlijk dit weekend wat sneeuw. We willen dit weekend de kano aan het plafond vd garage hangen zodat de auto in de garage kan staan, wel zo lekker met -20. Over een paar weken is het Halloween, moet nog even wat spul kopen om het huis te versieren. Lang leve de Dollarstore! Ik heb hele dozen vol met seizoens decoraties

Dit jaar willen G en ik graag snowhoes kopen:

Optimist tot in de kist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven