De enige echte Seks-DGV......
dinsdag 4 september 2012 om 18:22
donderdag 18 oktober 2012 om 01:20
donderdag 18 oktober 2012 om 09:18
quote:enjoy73 schreef op 18 oktober 2012 @ 08:44:
Pijp/vinger/bef jij bel elke man/vrouw hetzelfde?
Nee, elke man reageert weer anders. Sommige mannen kronkelen van genot als je tegelijk een vinger in hun anus steekt, anderen moeten daar niets van hebben. Ik ben rechtshandig, dus links/rechtsdragend maakt uit. Besneden penissen zijn op een andere manier gevoelig dan niet-besneden penissen. Zoveel penissen, zoveel manier waarop mannen genieten, zoveel manieren waarop ik probeer ze te laten genieten.
Reageer jij steeds hetzelfde, of anders, als je wordt gebeft?
Pijp/vinger/bef jij bel elke man/vrouw hetzelfde?
Nee, elke man reageert weer anders. Sommige mannen kronkelen van genot als je tegelijk een vinger in hun anus steekt, anderen moeten daar niets van hebben. Ik ben rechtshandig, dus links/rechtsdragend maakt uit. Besneden penissen zijn op een andere manier gevoelig dan niet-besneden penissen. Zoveel penissen, zoveel manier waarop mannen genieten, zoveel manieren waarop ik probeer ze te laten genieten.
Reageer jij steeds hetzelfde, of anders, als je wordt gebeft?
Alles is liefde
donderdag 18 oktober 2012 om 09:27
donderdag 18 oktober 2012 om 09:30
quote:killthekittens schreef op 18 oktober 2012 @ 09:27:
Wat was de meest verrassend goede seks die je ooit gehad hebt. En waarom was het zo verrassend?
De eerste keer dat ik met een vrouw in bed belandde. Nou ja, het was het dek van een zeilboot. Het voelde onverwacht natuurlijk en ging heel makkelijk, hoewel ik hetero ben.
Heb je biseksuele ervaring? Zo ja, verandert dat je beleving van heteroseksualiteit? (Bij mij namelijk wel.)
Wat was de meest verrassend goede seks die je ooit gehad hebt. En waarom was het zo verrassend?
De eerste keer dat ik met een vrouw in bed belandde. Nou ja, het was het dek van een zeilboot. Het voelde onverwacht natuurlijk en ging heel makkelijk, hoewel ik hetero ben.
Heb je biseksuele ervaring? Zo ja, verandert dat je beleving van heteroseksualiteit? (Bij mij namelijk wel.)
Alles is liefde
donderdag 18 oktober 2012 om 09:51
Nee geen echte bi-seksuele actieve ervaring. Ben alleen wel een keer in een PC een kamertje ingetrokken door een dame die toch een 'manboy' bleek te zijn (het was er ook wel heel donker
...). Heb toen toch maar vriendelijk voor de eer bedankt.
Werd hier eerder gesproken over een gangbang. Kan een gangbang nog fysiek lekker zijn als de ene meneer de andere meneer aflost? Ik heb altijd het idee dat het wat langer doorgaan met een persoon juist de fysieke opwinding geeft.
Werd hier eerder gesproken over een gangbang. Kan een gangbang nog fysiek lekker zijn als de ene meneer de andere meneer aflost? Ik heb altijd het idee dat het wat langer doorgaan met een persoon juist de fysieke opwinding geeft.
donderdag 18 oktober 2012 om 15:54
quote:new74 schreef op 18 oktober 2012 @ 09:51:
Kan een gangbang nog fysiek lekker zijn als de ene meneer de andere meneer aflost?
Ik ken een mevrouw die zich door een groot aantal meneren liet verwennen; ik was erbij aanwezig. Zij kwam in een soort roes. Niet de gebruikelijke seksuele opwinding, maar iets anders, dat ik alleen maar kan beschrijven als dierlijk, primitief en aanstekelijk. We hadden na afloop allemaal het gevoel iets bijzonders te hebben meegemaakt, zelfs al waren haar echtgenoot en ik meer de "faciliterende randvoorwaarden" dan werkelijke deelnem(st)ers.
Je gaat naar het strand met een vriendin, die haar vriend meeneemt. Zon je topless of niet?
Kan een gangbang nog fysiek lekker zijn als de ene meneer de andere meneer aflost?
Ik ken een mevrouw die zich door een groot aantal meneren liet verwennen; ik was erbij aanwezig. Zij kwam in een soort roes. Niet de gebruikelijke seksuele opwinding, maar iets anders, dat ik alleen maar kan beschrijven als dierlijk, primitief en aanstekelijk. We hadden na afloop allemaal het gevoel iets bijzonders te hebben meegemaakt, zelfs al waren haar echtgenoot en ik meer de "faciliterende randvoorwaarden" dan werkelijke deelnem(st)ers.
Je gaat naar het strand met een vriendin, die haar vriend meeneemt. Zon je topless of niet?
Alles is liefde
donderdag 18 oktober 2012 om 18:56
(Herkenbaar, die beschrijving van een GB. Ik heb het ook een aantal keren gezien, zowel tijdens privéfeesten als in een club. Ik heb zelf niet meegedaan overigens aan de "feestvreugde". Voor mij is het niet dermate seksueel stimuleren dat het een must-do is).
Ik laat de vraag overigens even staan, omdat ik hem als man niet kan beantwoorden.
Ik laat de vraag overigens even staan, omdat ik hem als man niet kan beantwoorden.
donderdag 18 oktober 2012 om 21:08
Een aantrekkelijke vrouw waar ik het aanvankelijk heel gezellig mee had, maar die -toen haar broek uit ging- een enorme bos schaamhaar bleek te hebben. Ook een tegenvaller: een vrouw die ik na de seks en na een kort toiletbezoek aantrof met een sigaret. Omdat ik bij haar "op bezoek" was en het al laat (of vroeg) was, ben ik blijven slapen. Het was een eenmalig bezoek.
Wat doe je als een man die je irl ontmoet niet aan jouw verwachtingen/beeld/plaatje voldoet of zich anders heeft voorgedaan (zowel mentaal als fysiek)?
Wat doe je als een man die je irl ontmoet niet aan jouw verwachtingen/beeld/plaatje voldoet of zich anders heeft voorgedaan (zowel mentaal als fysiek)?
donderdag 18 oktober 2012 om 21:16
Een man die iets ouder of iets minder slank of gespierd is dan hij aangaf, vind ik niet direct een probleem. Zolang het maar binnen proporties blijft. Ik vind het wel een probleem als iemand zich mentaal anders voor heeft gedaan. Dan kom ik toch een stuk lastiger de avond door...
Heb jij wel eens niet aan iemands verwachtingen voldaan?
Heb jij wel eens niet aan iemands verwachtingen voldaan?
donderdag 18 oktober 2012 om 21:20
Nee, volgens mij niet. Ik ben in ieder geval niet "afgeserveerd" na een eerste ontmoeting. Dat heeft er ook mee te maken dat ik altijd eerst een tijdje (intensief) contact heb met degene die ik later mogelijk irl ga zien. Ik vind dat eigenlijk ook logisch: je wilt beide dat de ontmoeting leuk gaat worden en dat je (beide) zeker weet dat je elkaar iets te vertellen hebt.
Hoe ziet jouw ideale date eruit qua invulling van die date?
Hoe ziet jouw ideale date eruit qua invulling van die date?