Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Die milka lila pause zijn NU bij de Kruidvat in de aanbieding..
De salmiak LangeJans

Jasmijn thee van AH in een zwart doosje

Lapsang sauchong (?) thee van AH
quote:Cuore schreef op 21 juli 2009 @ 13:56:

Melkijsjes (hadden volgens mij dezelfde vorm als kaasijsjes)....

Satéchips van Croky....

Camembert nuggets bij de Mac....Jaaa die melkijsjes waren lekker...!
quote:buppps schreef op 12 oktober 2012 @ 16:57:

Ik geef het op!!!!

Het mysterie van de M&M's.
Oh en voetjesdrop.... die was zoooo lekker...
quote:elle_ schreef op 12 oktober 2012 @ 19:32:

Die milka lila pause zijn NU bij de Kruidvat in de aanbieding..

Echt ?? Die met die knapperige stukjes erin ?

Dan kan ik nog net even voor 21.00 rennen !
Roosvicee: Rozenbottle aardbei (die andere smaak heb ik in maastricht in een winkelcentrum buiten het centrum gevonden.)

Hot wok chili (jaar geleden bij de jumbo gekocht maar nu nergens meer kunnen vinden.)

Lays sensations Chicken. Ik kan me nog herinneren dat ik in 2004 die chips op school vaak at.

Vanille cola gelukkig ook in dat centrum in maastricht gevonden, en als ik dan eens ga winkelen in maastricht (af en toe, is erg ver reizen) dan maar even de bus er naar toe pakken. Die c1000 heeft het tenminste!

Ik zoek nog steeds vlinders koeken. Van die krakelingen maar dan groot, en vroeger noemde we ze altijd vlinders. Heb er laatst 1 keer een foto van gevonden op google, maar kan ze niet meer vinden en die kleintjes zijn niet even lekker als de grote.

En ik vind het ook nog steeds jammer dat de dubbelkoeken uit het assortiment zijn, die waren altijd zo lekker. Had verkade nog gemaild maar ze waren echt uit het assortiment "maar misschien vind ik tussen al de andere lekkere koekjes wel wat nieuws.'' http://www.2twintig.nl/be ... elnoten%20choco%20fin.jpg Nee denk ik ik wil niet voor niks die koeken. :P

En de witte twix, vind ik ook nergens meer.
Fluf!

Van dat witte broodbeleg (marsmello) wat je eventueel kan combineren met pindakaas en chocolade pasta.. Snicker op een broodje zeg maar.. Of gewoon lepelen uit de pot :-)

Volgens mij alleen nog bij de Makro te verkrijgen..
Ook nog wel bij sommige AH's geloof ik.
quote:Cuore schreef op dinsdag 21 juli 2009 13:56 Melkijsjes (hadden volgens mij dezelfde vorm als kaasijsjes)....

Satéchips van Croky....

Camembert nuggets bij de Mac.... Satéchips van Croky is volgens mij nog te krijgen bij c1000 en Plus..
fluf verkopen ze hier bij de ah, heb al een paar keer staan kijken van zal ik het mee nemen. Satechips hebben ze hier ook
Die callippo shots, die groene en zwarte die je had , die zie ik ook nergens meer, waren ook altijd zo lekker!
Mexican (of Mexicano) chips van Smiths. Was zoooo lekker!
Om alvast wat in de stemimng te komen: Vroeger was het strooigoed dat je met Sinterklaas kreeg ook anders (en véél lekkerder-der). Daar zaten van die kleine sigaartjes in van een soort suikergoed, en bloklettertjes van hetzelfde spul. Keihard, je moest erop zuigen todat er zo'n scherprandje aan zat waaraan je dan je tong of de binnenkant van je wangen openhaalde. En die 'kussentjes', wit met een rood streepje. Die bloklettertjes zie ik nog wel eens, maar ze zijn tegenwoordig zacht en tandarts-verantwoord. (Bah!)

Wie weet wat ik bedoel? En beter nog: is dat ouderwetse spul nog ergens te krijgen?
Bedoel je met "kussentjes" van die kaneelsnoepjes? Beetje beige/wit, met rood streepje? Die hebben ze bij oa Jamin
Ik mis de witte twix :p
Ik mis de Southern Style Burgers van Quorn. Lekker vond ik die altijd, maar ik kan ze al tijden nergens meer vinden.
Some cause happiness wherever they go, others whenever they go. (Oscar Wilde)
Toen ik in groep 8 zat kreeg ik af en toe (hoe verantwoord ) een koekje van Lu scholiertje mee maar school. Hij was wat smaller dan een gewoon scholiertje, maar het chocolaatje was gevuld.

Fluf heb ik laatst gezien bij de Hoogvliet.
quote:zipje2007 schreef op 18 oktober 2012 @ 11:50:

Om alvast wat in de stemimng te komen: Vroeger was het strooigoed dat je met Sinterklaas kreeg ook anders (en véél lekkerder-der). Daar zaten van die kleine sigaartjes in van een soort suikergoed, en bloklettertjes van hetzelfde spul. Keihard, je moest erop zuigen todat er zo'n scherprandje aan zat waaraan je dan je tong of de binnenkant van je wangen openhaalde. En die 'kussentjes', wit met een rood streepje. Die bloklettertjes zie ik nog wel eens, maar ze zijn tegenwoordig zacht en tandarts-verantwoord. (Bah!)

Wie weet wat ik bedoel? En beter nog: is dat ouderwetse spul nog ergens te krijgen?

Ik zag laatst bij een (wat grotere) Hema van die verzamelpotten met allerlei soorten ouderwets snoep. En Trick 'n Treats in Utrecht heeft dit ook vaak geloof ik.

Die sigaartjes, zijn die knalroze met een lichtroze binnenkant? Dan heeft de AH die.
quote:zipje2007 schreef op 18 oktober 2012 @ 11:50:

Wie weet wat ik bedoel? En beter nog: is dat ouderwetse spul nog ergens te krijgen?Op school wordt het strooigoed van de Makro gebruikt (dacht ik) en daar zitten nog wel van die kussentjes, balletjes en blokjes met lettertjes is en ik dacht ook van die sigaartjes. Maar het is wel zacht spul.
Vast al in het topic voorbijgekomen maar ik mis de Amsterdammertjes chips van Duyvis. Man oh man wat waren die lekker!
Ik woon al bijna 9 jaar in het buitenland dus mis heel veel dingen die hier helaas niet te koop zijn

Heerlijk om die ene keer per jaar door de AH te lopen en mijn hele kar vol te gooien met alles wat ik gemist heb
Bapao Soufflés!

Oh die waren echt heerlijk. Een soort kaassouflés, alleen dan met bapao vulling erin.. Als ik die ooit nog ergens tegen kom...
Unox bierbommetjes
XXL tijgernoten (for the record: van Duyvis, niet om karpers mee te vangen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven