Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Chocoladeboter, vond ik heerlijk vroeger, maar heb het al jaren nergens meer gezien. Iemand die dit ook kent?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
quote:Juultje schreef op 09 oktober 2012 @ 17:52:

Chocoladeboter, vond ik heerlijk vroeger, maar heb het al jaren nergens meer gezien. Iemand die dit ook kent?Ik zie het altijd staan tussen het boterschap bij mij in de c1000.
quote:Juultje schreef op 09 oktober 2012 @ 17:52:

Chocoladeboter, vond ik heerlijk vroeger, maar heb het al jaren nergens meer gezien. Iemand die dit ook kent?Jaaa, zó lekker! Ik kocht het nog weleens bij de SuperdeBoer, maar dat is Jumbo geworden. Geen idee of ze het daar hebben, maar ze zeggen dat als je iets wil hebben, ze het speciaal voor je kunnen bestellen...
Gewoon in het schap bij de boter: choba. In een kuipje tegenwoordig. Volgens mij gewoon in de gangbare supermarkten te krijgen.
Bedankt voor de tips, zal nog eens zoeken!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Wat is er met de m
De helft van m'n vorige bericht is weg!

Ik wilde graag weten wat er met de m
quote:Dani71 schreef op 23 september 2012 @ 19:42:

Lange Jan, de salmiak versie en Donald Duck kauwgom MET plaatje

Whoeeee, dit zij écht precies de 2 dingen die me te binnenschoten toen ik dit topic net begon doot te snuffelen...leuk!

De Donald Duck kauwgom heeft ook nog een tijdje een Mickey versie gehad geloof ik...dat was zwarte kauwgom met een soort dropsmaak....zere kaken van het kauwen, want het moesten er minstens 2 tegelijk zijn! Hmmmmm...het water loopt me in de mond!
De crunch, heerlijjk was die.

Zo heel af en toe komen we weleens in Volendam (wonen in de buurt) bij het zwembad, en daar in het snack automaat zitten altijd crunches...

Misschien dat alle zangertjes welvaren bij een crunch. Misschien is dat het geheim achter Jan Smit, BZN, Nick&Simon etc etc etc etc (!?)
Vast al genoemd maar Milka lila pause (ja, echt met een S) yoghurt aardbei. Ik heb die namaakdingen van de lidl wel eens gehaald maar brr!
Ja Lila Pause...
quote:buppps schreef op 11 oktober 2012 @ 06:49:

De helft van m'n vorige bericht is weg!

Ik wilde graag weten wat er met de mJa, dat willen wij nu ook wel graag weten!
loodverf
Chiquita bananendrink! De sinaasappel-banaan variant was ook lekker. Hectoliters van naar binnen geklokt, maar ineens was het weg. Ik was zeker de enige die het lekker vond .
@neve81

volgens mij is die lila pause nu bij de kruidvat te koop.

ik heb liever de lila pause caramel variant.heb er daarom een mail aan gewaagd,maar nog niets terug.
Weer weg ! Ik hou het kort: waarom smaken de m
Ik geef het op!!!!
Haha je houdt de spanning er wel in Buppps!
Ik snap het niet. Ligt het aan m'n iPhone? Het verhaal typen gaat goed maar zo kan ik nooit m'n verhaal kwijt. Of vraag...

Oké voor de laatste keer: waarom zijn de m
Je moet het "en" teken niet gebruiken
Whahahahaha wat een giller. Ik snap nu hoe het komt. Bij een bepaald teken haakt ie af.

Zo dan: waarom hebben ze de smaak van de M en M ' s veranderd? Het bruine zakje. Vroeger was ie veel lekkerder!

Of ligt het aan mij?
quote:buppps schreef op 12 oktober 2012 @ 17:34:

Whahahahaha wat een giller. Ik snap nu hoe het komt. Bij een bepaald teken haakt ie af.

Zo dan: waarom hebben ze de smaak van de M en M ' s veranderd? Het bruine zakje. Vroeger was ie veel lekkerder!

Of ligt het aan mij?

Heb je het over zeer recent?

Ik vind ze namelijk ook anders smaken sinds een paar maanden :(
Het is idd sinds een paar maanden. Zo jammer!
De ijsjes van de tekenfilmserie Teenage Mutant Ninja Turtles, een turtle ninjahoofd en ze smaakten zurig. Wat waren die lekker!

Om i
quote:neve81 schreef op 11 oktober 2012 @ 10:28:

Vast al genoemd maar Milka lila pause (ja, echt met een S) yoghurt aardbei. Ik heb die namaakdingen van de lidl wel eens gehaald maar brr!Bij onze Xenos liggen ze eigenlijk altijd wel tussen het snoepgoed. Een studiegenoot van mij had er toevallig vandaag eentje mee naar school en wilde hem wel delen met mij! Lekkerrrr....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven