Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
We hebben een ledikant met 1 open kant tegen ons bed aangeschoven, dit idee;

Leek me handig voor moeders die geen zin hebben om er steeds uit te gaan
Da's gewoon een co-sleeper!

Kindlief plop je gewoon direct eruit in de co-sleeper Bor?
Het Viva forum is papaja.
En de patat dan?

Ik ga morgen patat halen hoor door jullie.
Nee joh, dan moet ie aan het voeteneinde van het bed staan Tonks.

Wel handig!
quote:NymphadoraTonks schreef op 19 oktober 2012 @ 21:27:

Da's gewoon een co-sleeper!

Kindlief plop je gewoon direct eruit in de co-sleeper Bor?

Dat was zo'n beetje de bedoeling ja haha.

Staat hier opgemaakt naast me dus..

Is een omgebouwd Ikea ledikant met als uitvalsmogelijkheid d'r wieg op eigen kamer.

Wist niet of co-sleeper een term was die mensen zonder kinderen iets zegt, dus vandaar het plaatje.
Le-zen Tonks, die staat een pagina terug!
quote:borrie2 schreef op 19 oktober 2012 @ 21:31:

Wist niet of co-sleeper een term was die mensen zonder kinderen iets zegt, dus vandaar het plaatje.Nee. Dus door de combi van jouw plaatje en Tonks' term weet ik het nu wel.
Ooooh jaaaaa

Das net genoeg voor mij alleen.

quote:NymphadoraTonks schreef op 19 oktober 2012 @ 21:29:

En de patat dan?

Ik ga morgen patat halen hoor door jullie.En Splint had nog wel zukke mooie voor je gesneden
quote:borrie2 schreef op 19 oktober 2012 @ 21:34:

[...]

En Splint had nog wel zukke mooie voor je gesneden (mèt mosterd van mij dan..)
Hey tetters, ik blijf ernstig in gebreke . Maar ik ben dus ook hard mijn best aan het doen voor het naderende tentamen

Borrie, leuk zo'n co-sleeper! En ik kende de term wel, maar wist niet dat het er dan zo uit zag . Lijkt mij best handig ook, even troosten/voeden/knuffelen en dan hop, zo Borremeisje weer terug in haar eigen bed . Sterks met laatste loodjes

Splinter, dagje uit van gisteren klinkt erg leuk en patatjes zijn lekker...goeie actie van man! Zijn de spijkerbroeken naar wens?

Tonks, apart, van dat blog . Wel netjes dat je even meedenkt en halfbroertje = leuk voor Kaat!

Ratteke, hoe gaat het vandaag met snottebellen en andere narigheid?

Bieb, Conard En hard gewerkt op je vrije dag! Maar met een schoon huus het weekend is wel fijn

Olijf, is de was al droog?

Fantje, ik heb altijd het gevoel dat jij minstens zo druk bent met organiseren/leren/koken/kinderen en ga zo maar door. Kreeg helemaal zin in sneeuw na het zien van die sneeuwschoenen . Hoewel het hier vandaag helemaal zomers voelde, heb even in mijn t-shirt buiten gezeten vanmiddag.

Ik mis nog van alles maar ga nog even een college bekijken . Heb elke week 1 college gemist door stage dus ben de schade nu aan het inhalen. Had al een 7,1 voor de opdracht die bij dit vak hoorde (telt voor 15% mee) dus ik wil voor het tentamen ook wel een leuk cijfer scoren.

Splinter, veel plezier in Anvers!
O ja, ik vind satésaus altijd erg lekker bij patat

Misschien wel iets voor morgen
Mjam, satésaus! Al is het in visueel opzicht iets minder aantrekkelijk....

Goed bezig met leren, TH. Goed excuus. Als je tenminste wel even een goed cijfer haalt dan hè.

(zonder de druk te willen opvoeren natuurlijk)
Ja..nu wil ik ook patat.

Ga ff verder lezen..
Stokbroodje met sate is ook heeeeeel errug lekker! Maar frietjes ook natuurlijk, he bah nu heb ik zin erin. Niet goed voor de lijn!!! Ik heb maatje 40, whoohooooo, geen frietjes dus!!!

Het weer is hier flink aan het omslaan, dit weekend voor het eerst de temp overdag onder de nul!!!

Vanavond naar de bios, hopelijk draait er iets leuks!
Optimist tot in de kist!
Oh ja, stokbrood met saté is ook verrukkelijk. Daar verpest ik mijn BBQ's altijd mee.

Maar zojuist weer een heerlijk shake op, haske gezond. Uit de Magic Bullet.

Bieb, ik doe het meestal met alleen melk of yoghurt. En dan een beetje suiker, aardbeien (of banaan). That's it. Soms een scheutje zonnebloemolie erbij, dat maakt het wat smeuïger.

De shake van net was met aardbeien en een scheutje balsamico en een beetje peper. Variaasie.

Oh ja, de spijkerbroeken waren mwah. Iets te veel stretch naar mijn zin. Eentje ging wel, maar was ook vrij strak. Twijfel twijfel, m'n ouwe broek hangt met draden aan elkaar.....
Patatpatatpatatpatatpatatpatatpatatpatatpatatpatatpatatpatatpatat

patatpatatpatatpatatpatatpatatpatatpatatpatatpatatpatatpatatpatat.

Iemand nog patat?

Oh Bor, eventjes een reminder: toen ik begin dit jaar een weekendje weg was, is Its bevallen. En morgen ga ik weer een weekendje weg. Dan weet je wat je te doen staat.
Goed dat je 't zegt Splint

Zal m'n best doen
Th, ik ga duimen voor een heel goed cijfer voor je!

Succes!
quote:borrie2 schreef op 20 oktober 2012 @ 00:09:

Th, ik ga duimen voor een heel goed cijfer voor je!

Succes!Lief! En ik ga mijn uiterste best doen Maar eerst eens een beetje slapen
quote:Splinter02 schreef op 19 oktober 2012 @ 23:46:

Patatpatatpatatpatatpatatpatatpatatpatatpatatpatatpatatpatatpatat

patatpatatpatatpatatpatatpatatpatatpatatpatatpatatpatatpatatpatat.

Ik had dit zien staan en zojuist kwam daardoor het volgende "muziekje" naar boven. Iets met cues enzo...heb net het college over het geheugen teruggekeken

Bloemkoolsamba...met patat
Maar ik ging dus eigenlijk naar bed
Goedemorgen, gister had ik geen zin. In niks.

Maar nu wel zin in patat... met satésaus... en bedankt. Het is kwart over 9...

Borrie, ik hoop dat Splinter gelijk krijgt. Weekendje weg? Dan komt er een baby! Leuk en handig dat bedje. Succes!

TH, is leren nog gelukt?

Splinter, ik kan me voorstellen dat je man uiteindelijk op z'n strepen is gaan staan in die patatzaak. Man, wat lang wachten. Was het er zo vreselijk druk dan of een slome slak in de bediening?

Heel veel plezier dit weekend!

Fant, ik heb je net op fb gezien... wauw. Mijn complimenten. Over outfitje en je mooie slanke lijf! Supergoed gedaan. (nu ik nog )

Hier geen plannen voor vandaag. Ik denk dat het een rustige dag wordt. Kinderen zijn allebei weg, K ligt nog te slapen geloof ik. Die was gisteren in een rare bui en is beneden gaan slapen. Ik hoop dat hij met de badkamer aan de gang gaat. Wie weet komt ie dan ooit weer eens af.

Hier geen zon trouwens. Het is grijs en grauw buiten. Niet koud gelukkig. Heb vannacht weer met de deur open geslapen. Poesjes ook weer blij.
Waar haal je dat nou weer vandaan? Heerlijk begin van mijn dag in elk geval.

Het ziet er wat sombertjes uit buiten, maar dat mag de pret niet drukken. Op naar Antwerpen. Alleen nog even kijken waar mijn zonnige humeur is gebleven.

Fijn weekend allemaal!

Bor , zet m op!

Ratteke, ga jij nog naar Z?

Enniehoedel, geniet van het weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven