Werk & Studie alle pijlers

tips gratis vergaderplekken

20-10-2012 13:24 29 berichten
Iemand tips voor prettige vergaderplekken, liefst gratis en met WIFI, ergens tussen Amsterdam / Bergen op Zoom / Venray. Ik weet het, zo'n beetje half NL...

Plekken waarbij we ongeveer gelijke reistijd hebben kennen we inmiddels (rond knooppunt A2/A15), we zoeken nu alternatieven waarbij er eens iemand wat minder reistijd heeft - maar niemand meer dan 1,5 uur (auto/ov).

We komen er onderling even niet uit, dus bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Voor hoeveel personen?
Zijn die er dan gratis plekken? Lijkt mij dat dit niet kan. Er moet door de eigenaar toch ook betaald worden voor verwarming, licht, de plek, eventuele schoonmaak. En voor de wifi.
Kijk eens bij het innovatiehuis in Den Bosch op de Koningsweg.
Bij de MacDonalds.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 20 oktober 2012 @ 13:33:

Bij de MacDonalds.
We zijn met 5, klein klupje dus.

Italiemeisje, we eten en drinken wel wat op zo'n dag. Een beetje slimme eigenaar haalt daar de kosten uit.

Gaat innovatiehuis opzoeken en kijken hoelang dat met de trein is...
Kroeg?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Met 6 personen of minder zou ik treindagkaarten regelen en zo'n 1e klascoupe innemen. ;-p
Hotel lobby
La place in Utrecht of ergens anders? Restaurant van de Eenhoorn in Amersfoort, Stationsrestauraties, Schiphol, Traverse in Helmond (dinsdag gratis voor verennigingen en stichtingen), Hotel New York in Rotterdam?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Het Innovatiehuis zit op nog geen 5 minuten lopen van het station in Den Bosch. Je kunt er gratis gebruik maken van de (super mooi ingerichte) huiskamer. Consumpties zijn tegen betaling. Ik zit er altijd graag!
quote:watervrouw2 schreef op 20 oktober 2012 @ 13:36:

Met 6 personen of minder zou ik treindagkaarten regelen en zo'n 1e klascoupe innemen. ;-pHaha, ook een erg goede. Hopen dat er nog regelmatig een mannetje van de kiosk voorbij komt.
Ga binnenkort met de Thalys, misschien voorstellen onderweg te vergaderen (en zij dan gelijk terug ).
Ergens in een bibliotheek geen optie?(of je dan echt prive kan zitten weet ik niet en of ze het fijn vinden ook niet)
kroeg inderdaad of restaurant.

en anders in de stationsrestaurants..
Dat innovatiehuis klinkt steeds beter, ga ik eens uitzoeken.

De kroeg op zondagochtend, klinkt wel heel alcoholistisch.....
Is het op zondagochtend? Dan vallen er misschien wat mogelijkheden af qua openingstijden.
Seats to meet zit in utrecht en bij een aantal andere grote stations in Nederland. Moet je wel je kennis willen delen. En of de vergaderzalen ook gratis zijn, weet ik niet zeker. Forum mobiel, dus moet je ff zelf kijken.
Zondag overdag, van een uur of 10/11 tot een uur of 4/5 meestal.
Sanne, ik google op seats to meet en zie dat ze ook in Den Bosch zitten, da's nog beter dan Utrecht. Dank voor de tip!
quote:bergamot schreef op 20 oktober 2012 @ 14:38:

Zondag overdag, van een uur of 10/11 tot een uur of 4/5 meestal.

Ah, ok.

Als alternatief voor het Innovatiehuis in Den Bosch (want op zondag volgens mij helaas niet open) zou je de Verkadefabriek kunnen overwegen.
Zie zelf regelmatig zakenmensen in groepjes bij Van der Valk in de koffiebar zitten. Meer dan een paar bakken koffie kost het je dan waarschijnlijk niet.
quote:dolfje schreef op 20 oktober 2012 @ 14:13:

Ergens in een bibliotheek geen optie?(of je dan echt prive kan zitten weet ik niet en of ze het fijn vinden ook niet)

Een bibliotheek is een stilte plek.....

Verder dan de Mac, of een van der Valk ga je niet komen, TO. Mag dan jouw denkbeeld zijn dat de eigenaar van een vergaderzaal zijn kosten kan dekken met wat kopjes koffie... Wat denk je van zijn kosten voor hypotheek ruimte, verwarming, jullie willen vast wel eens naar het toilet, enz. Kortom: onder welke steen leef jij?
Onder de steen waar een lunch en verse jus er ook nog wel af kunnen... We besteden zeker eur 25 pp op zo'n dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven