***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Lara, meestal koop ik bij de H&M of C&A. Online verkopen ze niet echt veel, of heel erg duur.

En ik heb een tweedehands zaak in het dorp, daar haal ik ook heel veel spullen vandaan. Zowel kleren als speelgoed.

Ja Icke, ik wens je natuurlijk ook een super zwangerschap en natuurlijk een hele makkelijke bevalling, maar dat moet nu toch wel. Had je de vorige keer veel kwalen?

Framboos, wordt je trouwens al een beetje nerveus? Moet je man / familie / vrienden al op standby voor je bevalling? Waar gaat Tommy heen?
Ik hoor wel meer over C&A. Ik snap niet waarom ik er dus nooit wat kan vinden.
Zahra gefeliciteerd met je allereerste verjaardag!!! Layla en man, van harte! Een hele fijne dag gewenst.

Icke, gefeliciteerd!!! Geweldig!!!

Lara, ik kan ook nooit wat vinden bij de C&A en daarom kom ik er ook maar niet meer. Een vriendin van mij komt ook altijd met leuke kleertjes er vandaan.

Kaj loopt nu hele einden aan de hand. Zo schattig, hij wil maar door stappen. Ik ben nu steeds de l** om op onmogelijke tijden (liefst meteen om 07.00 als hij wakker wordt) met hem naar de wipkip tegenover ons te lopen. Hij blijft 'daar' roepen totdat hij erop zit

Zahra, Layla en layla man van harte gefeliciteerd!!! En heb een gezellige dag!
goedemorgen!

Buitenmeis, thanx voor de brinta tip! Frambozeman eet elke dag brinta, dus kan ik dit nu ook mooi eens bij tommy proberen...Ik wist niet dat dit al vanaf 1jaar mocht! Vriend eet dus babyvoeding!

Wat heerlijk dat je schoonouders je helpen met de huishouding! Ontzettend lief. Ben dr ook ontzettend jaloers op!!

Oja, en Tommy heeft tegenwoordig kanonnen van plasluiers dus dat zit wel goed....

Swiss voor 200euro kleertjes!! Wat heerlijk! Jij staat vast op de uitkijk als ze komen of niet?

Ik heb bij de Hema ook enorm leuke oranje, en grijze trainingsbroekjes gezien...Oja, en ik zag laatst een grappige retro polo met 3vage maar leuke kleuren...Ben benieuwd wat ze meebrengen!

Ik zit de laatste dagen wel met de bavalling in mijn hoofd...Ik heb inmiddels alle kleertjes en lakentjes al gewassen in de kast liggen.

Over 2week gaan we het bed bevallingsklaar maken...Ook zal ik dan het wiegje gaan opmaken.

Tommy gaat bij nader inzien toch naar mijn ouders. Wilde eerst mijn moeder er niet bij betrekken omdat ik stress van haar krijg, (en zij van mij in stress situaties) maar voor Tommy is het gewoon het beste. Ik kan mijn ouders midden in de nacht bellen, en Tommy kan daar meteen weer in bed...Eten,luiers alles is daar aanwezig. Als ik mijn (kinderloze) vriendin het zou laten doen zou het meer organisatie vereisen. Hier heb ik niet zoveel zin in eigenlijk...

Oja, onze Ickje toch zwanger!!! Hoezee!!!! Ick hoest nu dan? Al een beetje bijgekomen van de schrik? En voel jeje ook al meteen op en top zwanger nu?? Lekker aan toegeven meis!

Oja, heb een voedingskussenhoes laten maken voor 15euro via

een leuke site! Heel hip met Roze ruitjes...Zo lig ik er straks lekker blits bij...Zowiezo gebruik ik het kussen veel...handig in de nek bij tv kijken enzo...jullie ook?

Ik ga even de wasbak schrobben met AH schuurmiddel met bleek.

(en snuiven!!)

Mijn zwangerschaps tik......
www.hoesje.iland.nl

De hoes is geweldig mooi!! Kreeg hem net binnen..Die vrouw verkoopt ook leuke poefjes voor je afgedankte voedingskussen, maar ook lakentjes boxopbergzakken etc.
Zahra, gefeliciteerd!

ICK! WIJFFIE! GE-FE-I-CI-TEERD!!!! Ik dacht het wel! Wanneer ben je uitgerekend? Misschien krijg je wel een kerstkindje! Erg leuk, want dat kan je de leukste kaartjes (kerststalletje ofzo) en de prachtigste namen geven! Joh, dit keer gaan wij allebei een knalgoeie zwangerschap met een waanzinnig goede bevalling hebben, wedden! Oh meis, ik vind het zo leuk voor je! (alleen balen dat je nu ook in de zomer zwanger bent. Ik ben er nog steeds niet overheen dat ik niet met een roseetje en een saffie op het terras zal zitten dit jaar)

Swis, ik zou ook zo snel mogelijk inenten! Fijn dat je schoonouders de Hema mee naar Zwitserland nemen!

Ik heb vandaag de Queen Mum mee naar huis genomen. Ik had zwangerschapskleding nodig en op de een of andere manier vond ik alleen de heel duren dingen echt leuk. Ik blij, A. niet!

Fachie, ik ben inderdaad 4 december uitgerekend en het kan in de tabel! (vroeg me al af waar ik bleef!)
Muis, hihi, ik heb Ickeman ook al gewaarschuwd dat ik dus straks wel weer nieuwe kleren nodig heb:) En dat terwijl ik net weer mijn garderobe voor de zomer op orde had.....

Vervelend vervelend.

Ik heb een berekeningetje gedaan en kom uit op 7 januari 2009.

Mag nog niet in de tabel, knappe vk die er iets anders van weet te maken (ik bedoel een hele week meer of minder) maar de eerste echo wil ik toch even afwachten. Is dat met 8 of 12 weken eigenlijk?

En ik heb dus al ruim anderhalve week af en aan buikkrampen. Ga bijna denken dat het er twee zijn.

Heb een sterk meisjesgevoel trouwens. We weten nog niet of we het geslacht dit keer willen weten. Dat kunnen jullie kje vast niet voorstellen:) Wij ook niet echt, maar we twijfelen dus echt. Een beetje spanning zou best eens leuk zijn

Wat heb je allemaal gekocht Muis? Ik meen me te herinneren dat jij ook de magazijn medewerkers van de H&M een hernia had bezorgd????????

Ik ga even Ruubster uit zijn bed vissen.
Ick, januari pas? Jeetje, dat klinkt ver weg! Ik hoopte dat jij, net als ik, ook een decembermoedertje zou worden! Wij willen het dit keer trouwens toch weer weten wat het wordt. Soms denk ik zeker te weten dat het een knulletje wordt (al mijn vriendinnen hier denken dat ook!), maar vanochtend dacht ik ineens dat het best eens een meisje zou kunnen worden! Kortom: ik weet het niet, maar wil wel weten waar ik aan toe ben.

Volgens mij is het afhandelijk van de praktijk wanneer je een echo krijgt. Die ene keer in mijn leven dat ik bij de verloskundige was, kreeg ik een echo met acht weken. Een vriendin van mij is nu ook zwanger (had ik toch over verteld?) en zij gaat naar een andere praktijk. Die praktijk doet pas een echo met twaalf weken, dus volgens mij hangt het er heel erg vanaf waar je naar toe gaat.

Ik had inderdaad de intentie om de H&M magazijnmedewerkers een hernia te bezorgen, maar ik heb de bestelling geannuleerd. Niet alles kon in een keer of op tijd bezorgd worden en daar had ik geen zin in. Nu ben ik aan het snuffelen bij de online Esprit maternityshop en daar hebben ze ook best leuke dingen!
Zahra: gefeliciteerd met je 1e verjaardag !!!!!
What matters most is how you see yourself
Ja hallo, Icke maar dat is het beleid niet hier??! Geslacht willen we weten en wel direct na de conceptie!!

Muisje, ik wil je best een decembermoeder noemen, maar ik blijf inzetten op november (maar dan ben je wel een decembermoeder hoor, want anders ben ik ook geen aprilmoeder...)

We zijn bij de geitenboerderij geweest en het was leuk! Ik moet er eerlijk bijzeggen dat ik misschien meer genoot dat Puk, maargoed. Het kind in me was los en ik heb allemaal jonge geitjes geaaid. Puk heeft een beetje gevoeld...
Hihi, Lara, ik heb dat ook met de jongens! Een tijdje geleden waren we met ze in de dierentuin en het kind in mij ging los! De jongens vonden het ook leuk, maar niet zo leuk als ik!

Ik denk trouwens dat het inderdaad een novemberkindje wordt en geen december. Ik vind werkelijk alles best, maar een geboorte in oktober gaat me te ver!

Morgen wordt het heel erg prima weer en ik heb de zandbak voor de minimannetjes klaargezet! Het zand zit er in, de zwembroekjes en bandanaatjes zijn gekocht, wij zijn thuis, dus we zijn er helemaal klaar voor!

Steijn heeft iets geks: hij wil zijn flessen Nutrilon niet leeg drinken. Ik denk dat ik niet overdrijf als ik zeg dat hij vandaag 300cc Nutrilon heeft gedronken! Dat is toch veel te weinig? Hij drinkt niet meer van zijn thee/water/diksap dan normaal, dus daar kan het mijns inziens niet aan liggen. We hebben al geprobeerd om de melk in andere (leukere) flesjes te doen, maar ook dat helpt niet. Wij weten het niet meer! Iemand van jullie een idee?
ff voor muis. Geen zorgen maken. 300 cc is echt wel genoeg hoor. Hij eet toch ook nog pap en fruit en warme hap. Daar zit ook genoeg vocht in.

Koen krijgt nog 2x bv (denk ook ongeveer 300 cc) en voor de rest drinkt hij denk nog 50 cc over de dag. Wel eet hij dan nog pap, fruit en warme hap. Hij doet het hier al een maand op, dus denk dat het wel ok is.

Icke: Wat gaaf!!!! Van harte gefeliciteerd!

Ga slapen.

Tot morgen
Leuk Muisje, welke zandbak hebben jullie ookalweer? Ik heb een mooie van 1mx1m gezien, maar is dat niet klein?

Het lijkt mij ook niet zo weinig hoor. In fruit zit ook veel vocht en anders kun je nog op de plasluiers letten. In principe hoeft hij niet eens meer Nutrilon te hebben als hij verder goed eet.
Bedankt voor jullie felicitaties! We hebben een geweldig leuke drukke dag gehad. Vanmorgen en vanmiddag natuurlijk druk bezig met de voorbereidingen, Zahra heeft lekker op haar vaste tijden geslapen dus ze werd om kwart voor 3 wakker en toen kwamen net de eerste mensen binnen. Ze heeft ontzettend genoten van alle aandacht en is onwijs verwend! de buit: een wheelybug (van ons), Bumba popje, Bumba rugzak, Grote Nijntje die allerlei geluiden maakt (oa leert tellen, kleuren leert etc.) Nijntje telefoon, lief eetsetje van Bam Bam, Bumba puzzel, wiebelbeestje, sesamstraatbootje voor in bad, boekjes, emmertje met schepje etc. , een soort rollator van Chicco (die ze al heeft maar die gaan we dus ruilen) geld, kadobon, kortom echt tè gek hoor. Ik denk dat ik maar wat dingen die ze nu nog niet kan gebruiken even opberg zodat ik haar er later mee kan verrassen hihi. Ze was om kwart voor 8 helemaal total loss, en vrijwel meteen vertrokken toen ik haar op bed had gelegd. Manlief heeft de boel opgeruimd en mij naar mijn vriendin gestuurd om ff bij te komen. We hebben lekker buiten gezeten en bijgekletst, dus ik heb een heerlijk dagje gehad.

Icke, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! Wat heerlijk dat je ook zwanger bent, ik hoop dat je deze keer een superzwangerschap & bevalling krijgt.

Ik ga naar bed, want het was toch wel vermoeiend vandaag hoor.

liefs,

Layla
Layla Dat klinkt echt als een leuke dag! En wat super lief van je man dat jij weg mocht, en dat hij de boel ging opruimen!! Zucht wat een wereldkerel!! (verdikkie de smileys willen niet!)

En zoveel kado's! Dat is volgens mij ook bij elk kindje hier hetzelfde...Gewoon lekker opbergen zodat je haar het hele jaar kan verassen!

Muis, 300cc melk vind ik niet heel weinig hoor...sterker nog, daar wil ik juist naar toe! T zit op 450cc nu...Wil dit straks compenseren met gewone melk, en water...

Ben vanmiddag weer naar het ziekenhuis geweest op kraambezoek! Mijn andere vriendin is bevallen van een zoontje.

8ponder, maar ozo klein! Toen ik dat kleine schatje zag ging het wel weer kriebelen, kan haast niet wachten!!

Gefeliciteerd Zahra!!!!

En Icke, wauw, dus toch! Gefeliciteerd, leuk voor jullie zeg, spannend!!!!
Klinkt als een leuke dag Layla en leuk dat Zahra zo is verwend! Ontzettend lief van je man zeg!

Nog een nachtje slapen en dan weer twee jarigen.

Slaap lekker allemaal!
hahaha fachat vind het altijd zo grappig met welke plaatjes jij weer op de proppen komt!

Ik vis altijd in de zelfde vijver!:-p
Klinkt echt als een leuke dag Layla en wat lief van je man dat hij alles ging opruimen!

Het was hier ook echt wel een topdagje! Echt superlekker weer, we hebben zo'n beetje de hele dag in de tuin gezeten. Wat zakken speelzand gehaald en Ole en Kaj hebben heerlijk samen in de zandbak gespeeld (ook ongeveer 1 bij 1 Lara, is groot genoeg hoor, hier spelen ze er zelfs met zijn tweeen in! Zie msn!).

Later de glijbaan in de zandbak gezet en Ole en Kaj met zijn tweeen wel 50 keer achter elkaar de glijbaan af en een lol dat ze hadden. 's avonds heerlijk gebbqt met wat vrienden!

Ik las in de krant dat het morgen zelfs nog warmer gaat worden, heerlijk!

Die Ole vanmorgen... ik lag nog in bed lekker uitslapen en Fachatman was beneden met Ole. Hij ging even wat was in de machine doen en toen hij terugkwam was Ole weg uit de huiskamer en het hekje stond wijd open. Ole was gewoon helemaal in zijn eentje de trap opgeklommen en stond boven in de gang te lachen! Levensgevaarlijk natuurlijk (niet alleen kan hij eraf vallen, wij hebben ook nog eens een open trap waar hij doorheen kan vallen!), maar ook erg knap van mijn mannetje!
Framboos, wat lief die Tommy die je buik als kussentje gebruikt!
Goedemorgen! Lekker weertje weer!

Ga straks of anders vanmiddag met de jongens en Fachatman op de fiets naar de zwarte markt in Beverwijk, leuk! Moet even kijken wanneer, we krijgen nl Fachatman's tante op bezoek, maar weten niet hoe laat.
Koentje en Isis, heel hartelijk gefeliciflapsteerd!

Koen en Isis, gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd Koen en Isis, en natuurlijk ook jullie ouders.

Klinkt als een leuke maar ook drukke dag Layla, wat heb jij idd een lieve man zeg, ideaal. Hebben jullie vandaag ook nog bezoek of was nu alles braaf gisteren?

Veel plezier Fachat, leuk de zwarte markt. Hier is echt alles dicht op zondag, heel irri; vooral als je jaren in R'dam centrum gewoond hebt waar altijd alles open was.

Joepie, hier is het vandaag ook weer zo'n heerlijke dag. Manlief ligt nog lekker even te slapen en Finn zit naast me in zijn trip trap. Hij was er zelf OP geklommen! Wat doen jullie met die klimmende kids? Ik vind het best eng.

Straks even dat chalet kijken, als het nu niet mooi is (met dit schitterende weer) wordt het nooit wat.

En aan het eind van de middag komen mijn schoonouders, gezellig (toch nog shoppen dus).

Oeps, Finn zit onder de beschuit, ff puinruimen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven