Gewoon weg!!!!!!!
zaterdag 20 oktober 2012 om 12:26
Ik zoek me helemaal suf naar een witte sok.
Plaats delict: De wasmachine
De omstandigheden: Witte was, 60 graden
De betrokkenen: 3 kussenslopen, 4 T-shirts, 2 theedoeken, 1 handdoek, 1 dekbedovertrek en 2 WITTE SOKKEN
Nu komt het, let op!!
Ik draai de was, ben niet uit de buurt geweest, er is niemand in huis en haal het er uit om op te hangen MIS IK EEN WITTE SOK
Echt alle slopen nagekeken, nagevoeld maar gewoon weg!!!!!!!!!!!
Dit kan niet, het spookt.
Mochten jullie me niet meer lezen heb ik hulp gezocht
Plaats delict: De wasmachine
De omstandigheden: Witte was, 60 graden
De betrokkenen: 3 kussenslopen, 4 T-shirts, 2 theedoeken, 1 handdoek, 1 dekbedovertrek en 2 WITTE SOKKEN
Nu komt het, let op!!
Ik draai de was, ben niet uit de buurt geweest, er is niemand in huis en haal het er uit om op te hangen MIS IK EEN WITTE SOK
Echt alle slopen nagekeken, nagevoeld maar gewoon weg!!!!!!!!!!!
Dit kan niet, het spookt.
Mochten jullie me niet meer lezen heb ik hulp gezocht
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zaterdag 20 oktober 2012 om 14:05
quote:BellatrixVanDetta schreef op 20 oktober 2012 @ 13:34:
Grijp NU in Gijs, voordat je totale anarchie hebt in je wasmand!
Kijk uit voor de werkbroeken...rebellen zijn het. Hou ze in de gaten!
Heb ik weer, opstand in de wasmand
Het is nu helemaal mis, die witte sok (de overgebleven) wil nu ook weg op basis van gezinshereniging, dat krijg je ervan als sokken Nieuwsuur kijken, ze worden te wijs.
Maar goed nu begint de rest ook te zeiken want ze beroepen zich op artikel 1 van de grondwet:
"Allen die zich in de wasmand bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens merk, kleur, prijs, verkopende winkel of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."
Ben zelfs bedreigt met een kort geding, gekker moet het niet worden
Maar goed, ik heb de orde hersteld door met de KOOKWAS te dreigen, het is nu rustig.
Grijp NU in Gijs, voordat je totale anarchie hebt in je wasmand!
Kijk uit voor de werkbroeken...rebellen zijn het. Hou ze in de gaten!
Het is nu helemaal mis, die witte sok (de overgebleven) wil nu ook weg op basis van gezinshereniging, dat krijg je ervan als sokken Nieuwsuur kijken, ze worden te wijs.
Maar goed nu begint de rest ook te zeiken want ze beroepen zich op artikel 1 van de grondwet:
"Allen die zich in de wasmand bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens merk, kleur, prijs, verkopende winkel of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."
Maar goed, ik heb de orde hersteld door met de KOOKWAS te dreigen, het is nu rustig.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zaterdag 20 oktober 2012 om 14:30
Toch even apart plaatsen, hij is mooi.
The Island of Lost Socks
by Arden Davidson
If you look down in your washing machine
you'll probably see a trap door.
It's actually always been there.
You just never saw it before.
It's easy to find your way through.
You just open it with three knocks.
And behind it you'll find a river that leads
to the Island of Lost Socks.
The natives of this island
are the socks that got away
from the awful, terrible life
of smelling feet all day.
Now they run around in the sunshine
enjoying magnificent views,
and knowing they'll never again
have to fill anybody's shoes.
They never get holes, runs or snags.
They never get sold at half price.
They always are warm and fresh smelling,
'Cause this is sock paradise.
So the next time you notice a few of your socks
have vanished without a trace,
don't bother to look in the laundry,
'cause they're in a much happier place.
The Island of Lost Socks
by Arden Davidson
If you look down in your washing machine
you'll probably see a trap door.
It's actually always been there.
You just never saw it before.
It's easy to find your way through.
You just open it with three knocks.
And behind it you'll find a river that leads
to the Island of Lost Socks.
The natives of this island
are the socks that got away
from the awful, terrible life
of smelling feet all day.
Now they run around in the sunshine
enjoying magnificent views,
and knowing they'll never again
have to fill anybody's shoes.
They never get holes, runs or snags.
They never get sold at half price.
They always are warm and fresh smelling,
'Cause this is sock paradise.
So the next time you notice a few of your socks
have vanished without a trace,
don't bother to look in the laundry,
'cause they're in a much happier place.
zaterdag 20 oktober 2012 om 15:50
quote:hollebollegijs schreef op 20 oktober 2012 @ 14:05:
[...]
Maar goed, ik heb de orde hersteld door met de KOOKWAS te dreigen, het is nu rustig. Wat een geweldig topic!
[...]
Maar goed, ik heb de orde hersteld door met de KOOKWAS te dreigen, het is nu rustig. Wat een geweldig topic!
zaterdag 20 oktober 2012 om 16:16
Heb je toevallig een marijnen uit het jaar 2005? Ik had die namelijk en nadat ik de monteur voor de zoveelste keer had laten komen en een bak vol eenling sokken ahd en verdwenen washandjes en onderbroeken was ik het zat. Met andere woorden, kijk eens of er een spleet zit tussen het manchet en de trommel.
zaterdag 20 oktober 2012 om 21:31
zaterdag 20 oktober 2012 om 23:06
zondag 21 oktober 2012 om 08:42
quote:Java schreef op 20 oktober 2012 @ 23:13:
Heb je alleen gevòeld aan de kussenslopen en het dekbedovertrek, of heb je ze ook echt binnenstebuiten gedraaid? Soms komt zo'n sok dan toch nog als een propje uit een hoekje gevallen.Ga ik doen, is toch bijna droog nu.
Heb je alleen gevòeld aan de kussenslopen en het dekbedovertrek, of heb je ze ook echt binnenstebuiten gedraaid? Soms komt zo'n sok dan toch nog als een propje uit een hoekje gevallen.Ga ik doen, is toch bijna droog nu.
zondag 21 oktober 2012 om 12:18
quote:Courage_ schreef op 21 oktober 2012 @ 11:37:
[...]
En? En?
Ik heb het al eerder gezegd: als je zeker weet dat je beide erin hebt gedaan, dan zit ie nu echt in je schone was ertussen.
Niets
Volgens de wet op de communicerende vaten en de stelling van pythagoras (heb ook mavo hoor) zou wat er in gaat er weer uit moeten komen pffffffffffffffffffffffffffffffffff het spookt hier.
[...]
En? En?
Ik heb het al eerder gezegd: als je zeker weet dat je beide erin hebt gedaan, dan zit ie nu echt in je schone was ertussen.
Niets
Volgens de wet op de communicerende vaten en de stelling van pythagoras (heb ook mavo hoor) zou wat er in gaat er weer uit moeten komen pffffffffffffffffffffffffffffffffff het spookt hier.
zondag 21 oktober 2012 om 12:21
maandag 29 oktober 2012 om 10:57
quote:hollebollegijs schreef op 20 oktober 2012 @ 12:45:
Oke mijn eenvoudige mannenbrein heeft het volgende bedacht:
WAT ER IN GAAT MOET ER OOK WEER UITKOMEN
Of maak ik ergens een denkfout
Ja, je maakt een denkfout.
Ik heb weleens 21 cm in een vrouw gestoken.
En er kwam slechts 13 cm weer uit.
Het is me een raadsel waar de rest gebleven is
Vrouwen en wasmachines ... het blijft wonderlijk ...
Oke mijn eenvoudige mannenbrein heeft het volgende bedacht:
WAT ER IN GAAT MOET ER OOK WEER UITKOMEN
Of maak ik ergens een denkfout
Ja, je maakt een denkfout.
Ik heb weleens 21 cm in een vrouw gestoken.
En er kwam slechts 13 cm weer uit.
Het is me een raadsel waar de rest gebleven is
Vrouwen en wasmachines ... het blijft wonderlijk ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 29 oktober 2012 om 11:02