haarkleur probleem
zondag 21 oktober 2012 om 16:56
Hallo
In de zomer had ik mijn haren geblondeerd, (rood is mijn echte haarkleur). De blondering was goed gelukt alleen was mijn haar wat droog. 6 weken geleden heb ik een kleurpoeling in me haren gedaan licht bruin. Ik wou kijken of het me stond.
Nu is het lichtbruin veel donkerder geworden dan gedacht.
Nu is mijn uitrgroei rood, een groot stuk donkerbruin overal blonde stukken tussendoor en de punten zijn licht bruin.
De spoeling gaat er maar niet uit.
Ik wil me haren graag weer blond maar is het wel verstandig om weer te gaan blonderen?
In de zomer had ik mijn haren geblondeerd, (rood is mijn echte haarkleur). De blondering was goed gelukt alleen was mijn haar wat droog. 6 weken geleden heb ik een kleurpoeling in me haren gedaan licht bruin. Ik wou kijken of het me stond.
Nu is het lichtbruin veel donkerder geworden dan gedacht.
Nu is mijn uitrgroei rood, een groot stuk donkerbruin overal blonde stukken tussendoor en de punten zijn licht bruin.
De spoeling gaat er maar niet uit.
Ik wil me haren graag weer blond maar is het wel verstandig om weer te gaan blonderen?
zondag 21 oktober 2012 om 17:33
Ja je kunt de boel weer gaan blonderen,maar daar zullen je haren niet mooier van worden,eerder droog touw. En als je van jezelf roodharig bent maakt dat hele geblondeerde haar je niet dan heel bleek? Zou dan zelf eerder aan een mooie roodbruine tint denken . Zo ook minder last van uitgroei wat opvalt en minst schadelijk voor je haar is.
zondag 21 oktober 2012 om 17:53