Mode & Beauty alle pijlers

haarkleur probleem

21-10-2012 16:56 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

In de zomer had ik mijn haren geblondeerd, (rood is mijn echte haarkleur). De blondering was goed gelukt alleen was mijn haar wat droog. 6 weken geleden heb ik een kleurpoeling in me haren gedaan licht bruin. Ik wou kijken of het me stond.

Nu is het lichtbruin veel donkerder geworden dan gedacht.

Nu is mijn uitrgroei rood, een groot stuk donkerbruin overal blonde stukken tussendoor en de punten zijn licht bruin.

De spoeling gaat er maar niet uit.

Ik wil me haren graag weer blond maar is het wel verstandig om weer te gaan blonderen?
Lastig... zou naar de kapper gaan, die hebben daar vast wel de goede middelen voor ;).
Ga eens naar een kapper.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:janine8 schreef op 21 oktober 2012 @ 16:56:

Ik wil me haren graag weer blond maar is het wel verstandig om weer te gaan blonderen?Als je binnenkort kaal wil rondlopen wel En verder wat ze hierboven al zeggen: ga naar de kapper.
Ja je kunt de boel weer gaan blonderen,maar daar zullen je haren niet mooier van worden,eerder droog touw. En als je van jezelf roodharig bent maakt dat hele geblondeerde haar je niet dan heel bleek? Zou dan zelf eerder aan een mooie roodbruine tint denken . Zo ook minder last van uitgroei wat opvalt en minst schadelijk voor je haar is.
Eens ik heb ook roodhaar en niets is zo lastig blond te maken als roodhaar. Draag nu al 2 jaar mijn natuurlijke kleur.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
ik denk dat je eigenlijk iets wil wat niet bestaat of alleen in je droom, dus laat je door de kapper voorlichten wat kan. En neem een foto mee van de gewenste kleur, zodat je niet nogmaals teleurgesteld bent.
it's a big club and you ain't in it
Ik zou naar de kapper gaan, die kan je advies geven over wat haalbaar is. Succes!
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
Natuurlijk rood haar!

Het advies is je al gegeven. Maar nog een keer dan.

Ik rood haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven