doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dat is iets uit vroegere tijden. Leuk als voorspel...daarna liefst wat luxer.

Seks binnen of buiten?
Liever buiten, indien de weersgesteldheid het toelaat

Staand of liggend?
Pfff ,nu wel zin in buiten, liggend op een zonnebedje.

Spannend als je bekeken kan worden buiten of juist niet?
Ja, maar dan niet op 'mijn terrein', als zijn buren ons kunnen zien maakt dat me echt niets uit.

Omschrijf de laatste erotische foto die er van jou gemaakt is.
quote:Q-Q schreef op 26 april 2008 @ 12:51:

[...]

Hahahaha..je hoeft niet telkens (ten opzichte van mij in ieder geval) dat je een Belg bent die slecht Duits spreekt. Maar..toegegeven...grappig is het zeer zeker!

Antwoord op de vraag van Stew: afwisselend zwemshort en naakt.

Ja hallo, één "s"je te veel, om 23.00 uur, op vrijdasg, terwijl ik ook al under attack lag van dmjn.... MAG het even dan?

off-topic: je weet veel van muziek, applaus!
Nee Stout, in het woord "Scheisse" zit geen "a"!
http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=
Als je daar google voor nodig hebt (om op een slang-spelling uit te komen overigens), had je beter kunnen opletten op school.

Speciaal voor Willem!
Back on topic:

Hoe ziet je ideale romantische avond eruit?
Samen wandelen langs de zee. De harde wind die door je haren waait. De dikke regendruppels op je gezicht. Elkaar diep in de ogen kijken en heerlijk zoenen. Naar binnen gaan en elkaar de natte kleren van het lijf scheuren. Dan de meest lekkerste vrijpartij die je ooit gehad hebt voor de openhaard op een hooppolig tapijt. De vlammen van het vuur die weerkaatsen op je huid, wijntje erbij....(zucht)

Wat is je lekkerste ervaring ooit?
mijn lekkerste ervaring is (toevallig) ook als ontzettend romantische avond begonnen, eerst een heel erg goed concert waarbij wij al niet von elkaar konden afblijven, dan door de stromende regen naar huis fietsend, steeds weer stoppen om effe te zoenen, thuis de natte kleren elkaar van het lijf rukken, elkaar helemaal gek maken en dan...dan voor het eerst spuitend klaarkomen. WOW. Dit was soooooo lekker, ik/wij lagen wel 5 min. te grinniken, en ik liep de dag ernaar nog met een glimlach van hier tot ginder...... (hebben nu het trukje trouwens door)

Leuke vraag, mag van mij dus blijven staan:

Wat is je lekkerste ervaring ooit?
Best veel lekkere ervaringen. Degene die mij het langst is bijgebleven was de eerste keer met sv. Strandwandeling, wat drinken in een strandtent, bijna niet van elkaar af kunnen blijven en daarna een hotel in. De deur was nog niet dicht of we deden het al tegen de deur. Daarna nog een paar geweldige uren.

Wat is jouw lekkerste ervaring ooit?
mijn lekkerste ervaring was een onverwacht trio...begon heel onschuldig met een partijtje biljart...daarna hebben we het biljart voor heeeeel andere doeleinden gebruikt...

terwijl ik even bij wou komen... lagen de dames op het biljart te sexen..supergeil!!

wel eens gesexed op een biljart?
Nee, wel 2 keer iemand versierd door alleen maar te poolen. Op de juiste manier voorover buigen en zo.

Als je iets aan je nr.1 zou mogen veranderen, wat zou dat dan zijn?
quote:geheim1972 schreef op 27 april 2008 @ 15:42:

Nee, wel 2 keer iemand versierd door alleen maar te poolen. Op de juiste manier voorover buigen en zo.

Als je iets aan je nr.1 zou mogen veranderen, wat zou dat dan zijn?Kunnen ze een beetje neuken, die altijd dronken polen?
@ Willem, n.a.v een vraag over seks met dieren vroeg je mij of ik Moslim ben. Ben jij dan zo'n geiteneuker??
quote:Joeysmiles schreef op 26 april 2008 @ 16:47:

Als je daar google voor nodig hebt (om op een slang-spelling uit te komen overigens), had je beter kunnen opletten op school.

Speciaal voor Willem!Euh... ja... die underground slang spelling, dat bedoelde ik dus, was helemaal geen fout. Kuche kuche..
quote:stout1975 schreef op 27 april 2008 @ 16:34:

[...]

Euh... ja... die underground slang spelling, dat bedoelde ik dus, was helemaal geen fout. Kuche kuche.. O, nee dan reken ik het goed! Wist alleen niet dat jij zo into de Duitse jeugdcultuur was...
Gaat niet goed zo, zal effe een vraag verzinnen..

Dit jaar al buitenseks gehad?
Ja, zojuist. Ik kom net binnen.

Jij al binnen seks gehad dit jaar?
Ja hoor, maar nog niet buiten dus.

Lekker stoute aroogante mannen, ben je ze zat?
Gelukkig niet, anders kan ik beter ontslag nemen.

Wat is je favoriete plek voor buitenseks?
Mijn eigen tuin danwel zwembad. (Gewoon zo'n opblaasdingetje hoor)

Buitenseks, zoek je dan een superrustig risicoloos plekje of vind je de mogelijkheid om betrapt te worden toch spannend?
Risicoloos, ben al gestoord genoeg van mezelf.

Sta je vaak zo erg op knappen dat je minder kritisch wordt?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Zeker niet!

Ooit betrapt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven