doorgeefvraag
zondag 27 april 2008 om 19:53
Antwoord op de vraag: wie is Willempie? www.watbenjedan.com
Ik wens je... een hobby!
Nieuwe vraag: wat moet een partner nou absoluut niet doen om je blij te maken?
Ik wens je... een hobby!
Nieuwe vraag: wat moet een partner nou absoluut niet doen om je blij te maken?
zondag 27 april 2008 om 19:59
@ Lavuera: graag het laatste, da's me nog maar 1 keer eerder overkomen. Voor me koken, mwah nee, liever dan eens samen 
@ JS: als ze iets doet waarvan ze zelf misschien blij wordt maar wat niet bij mij past, ofwel: voor mij denken.
Vraag wordt: ben je je ideale partner ooit al eens tegengekomen?
@ JS: als ze iets doet waarvan ze zelf misschien blij wordt maar wat niet bij mij past, ofwel: voor mij denken.
Vraag wordt: ben je je ideale partner ooit al eens tegengekomen?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
zondag 27 april 2008 om 20:00
Om mij blij te maken moet mijn partner me accepteren zoals ik ben, da's alles
O ja, een beetje dankbaarheid als ik eens iets voor haar doe is ook mooi meegenomen, die vanzelfsprekendheid is killing
Mijn laatste vraag, mag blijven staan?
(Ojee, ik zie dat ik nu op alles reageer, oeps!)
O ja, een beetje dankbaarheid als ik eens iets voor haar doe is ook mooi meegenomen, die vanzelfsprekendheid is killing
Mijn laatste vraag, mag blijven staan?
(Ojee, ik zie dat ik nu op alles reageer, oeps!)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
zondag 27 april 2008 om 20:08
zondag 27 april 2008 om 20:13
zondag 27 april 2008 om 20:17
zondag 27 april 2008 om 20:24
Ja en nee: mijn nr.1 type heeft een leuk koppie, mooie bos donkere krullen en heldere blauwe ogen. Maar ik kom af en toe ook wel eens totaal andere types tegen (zelfs met bruine ogen) die dan toch weer iets hebben wat mijn aandacht trekt.
Wat is afknapper nummer 1?
Wat is afknapper nummer 1?
zondag 27 april 2008 om 21:06