Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 21 oktober 2012 @ 20:00:

Ik ben benieuwd wat voor choreo's Isabella dit jaar uit de kast heeft getrokken..

Ik ga weer naar haar nieuwe uitvoering toe in december.

Dat hele kleine danseresje van vorig jaar doet mee (weet even haar naam niet meer maar het was een schatje, en volgens mij won ze ook)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond!
Alle reacties Link kopieren
Char, klopt het dat ik jou een tijdje niet heb gezien?

Of was je er gewoon vorige week?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Die jurk wil ik ook!!!!



Misschien niet geheel geschikt voor m'n werk... maar ik wil em ik wil em ik wil em
Alle reacties Link kopieren
Summer, ik denk dat je Nina bedoelt.
Alle reacties Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Huh? Wat voor 'n soepjurk heeft Ann aan? Hoe kan dat nu ineens?
Liezze en Betrade
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die jurk echt niets, rare kleur en geen vorm. Maar ik heb geen smaak dus daar hoeft niemand zich wat van aan te trekken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Fruit
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 20:02:

[...]



Ik ga weer naar haar nieuwe uitvoering toe in december.

Dat hele kleine danseresje van vorig jaar doet mee (weet even haar naam niet meer maar het was een schatje, en volgens mij won ze ook)Gaaf!! Heb je een plekkie in je tas voor mij?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 21 oktober 2012 @ 20:03:

Summer, ik denk dat je Nina bedoelt.Precies!!! Nina! Dank!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Dat snap ik dus niet hè...

Doe dan niet mee!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Bertrade schreef op 21 oktober 2012 @ 20:04:

Ik vind die jurk echt niets, rare kleur en geen vorm. Maar ik heb geen smaak dus daar hoeft niemand zich wat van aan te trekken. Ik heb zulke kleuren op m'n muren in m'n huis
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 20:03:

Char, klopt het dat ik jou een tijdje niet heb gezien?

Of was je er gewoon vorige week?Ik was er wel maar niet zo veel. En vrijdag had ik een sociaal leven en gisteren ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 20:05:

Dat snap ik dus niet hè...

Doe dan niet mee!Eens... Ik snap dat echt niet... Geef die kans dan meteen aan een ander..
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 21 oktober 2012 @ 20:05:

[...]





Ik was er wel maar niet zo veel. En vrijdag had ik een sociaal leven en gisteren ook.Tut tut tut...zomaar een eigen leven hebben...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 20:05:

Dat snap ik dus niet hè...

Doe dan niet mee!Ja, precies! Raar dat je probeert je onzekerheid te overwinnen en dan toch niet doorgaat.
Alle reacties Link kopieren
Owwwwwwwwwwwwwwwwww..............maar die schoenen van Ann

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 21 oktober 2012 @ 20:05:

[...]



Ik heb zulke kleuren op m'n muren in m'n huis Mijn muren zijn wit. En donkerrood in de gang.
Alle reacties Link kopieren
Summer, hoe heet de voorstelling van Isabelle?
Alle reacties Link kopieren
Aaaargh! Gaan ze weer beginnen met die rare intro's van de jury.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 20:06:

[...]



Tut tut tut...zomaar een eigen leven hebben...Gebeurt niet te vaak hoor
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik verstond hoerige beer maar hij zei vast hongerige.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven