Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
Yuvat!!!!!!!!!!!!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Niels zo leuk hè!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Wat staat die hoe-heet-ie-ook-al-weer achterlijk semi-zwoel de camera in de kijken (naast Dennis)
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 21 oktober 2012 @ 20:17:

[...]





Misschien huilt zijn kind wel heel veel.Had 'ie die ook maar met een andere moeder moeten maken. Mij bijv.

Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 20:17:

[...]



Ja sorry, ik put hem ook ontzettend uit met onze porneau sessies Ah, dat verklaart het. Naast die met mij ook nog met jou, dat is zeker vermoeiend!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 20:19:

Yuvat!!!!!!!!!!!!!!!Jaaa!!! Zal hij ook nog wat mogen zeggen?
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 21 oktober 2012 @ 20:21:

[...]





Ah, dat verklaart het. Naast die met mij ook nog met jou, dat is zeker vermoeiend!

Misschien moeten we een schema maken!



En daar is Vincent!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
even vraagje he, dit is het eerste seizoen dat ik kijk, de danspartner die ze nu krijgen, houden ze die de hele tijd of krijgen ze steeds een ander?



Enne die Vincent, die was toch ook coach bij the ultimate dinges?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren






Ben d'r....



Koffers staan gepakt morgen kunnen we zo weg....
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 20:22:

[...]



Misschien moeten we een schema maken!



En daar is Vincent!Goed plan, dat schema. Wel eerlijk verdelen hè!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 21 oktober 2012 @ 20:22:

[...]



Jaaa!!! Zal hij ook nog wat mogen zeggen?

Ik heb liever dat hij danst eigenlijk.

Hij zat in de vorige voorstelling van Isabelle en ik was ZWAAR onder de indruk!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Dit is niet de stijl waar ik van houd, maar ze toen het wel goed. Niels vooral.
Alle reacties Link kopieren
Roos en Es
Alle reacties Link kopieren
Te gek!!!

Vond het helemaal leuk!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ook goed!
Alle reacties Link kopieren
Liezze
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Zon, ik wil Niels wel meenemen in ons rooster
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 21 oktober 2012 @ 20:22:

even vraagje he, dit is het eerste seizoen dat ik kijk, de danspartner die ze nu krijgen, houden ze die de hele tijd of krijgen ze steeds een ander?



Enne die Vincent, die was toch ook coach bij the ultimate dinges? Ze houden dezelfde partner en als er mensen uit gaan, dan krijgen ze een andere partner. Tot er nog 6 (? toch) over zijn, dan gaan ze wel wisselen.
Alle reacties Link kopieren
Sara is wel een heul lief poppetje..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 21 oktober 2012 @ 20:26:

[...]



Ze houden dezelfde partner en als er mensen uit gaan, dan krijgen ze een andere partner. Tot er nog 6 (? toch) over zijn, dan gaan ze wel wisselen.En zo is het!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 21 oktober 2012 @ 20:22:

even vraagje he, dit is het eerste seizoen dat ik kijk, de danspartner die ze nu krijgen, houden ze die de hele tijd of krijgen ze steeds een ander?



Enne die Vincent, die was toch ook coach bij the ultimate dinges?



Dat gaat wisselen.

Iedere live-show gaat er 1 jongen en 1 meisje uit, dat hoeft niet een koppel te zijn dus daarom kunnen er al andere koppels ontstaan. Later in de show wordt er sowieso gewisseld.

Zo zat het toch, hè?



En ja, dat is dezelfde Vincent!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 20:25:

Zon, ik wil Niels wel meenemen in ons rooster Dan gaan we door 3 delen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ah, ik was alweer te laat
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 20:25:

Zon, ik wil Niels wel meenemen in ons rooster Prima plan, als jij dan Niels hebt, neem ( ) ik Dan wel een keer extra
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel dansen met Niels maar dan niet op de dansvloer
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven