SYTYCD 2012
zondag 21 oktober 2012 om 20:22
zondag 21 oktober 2012 om 20:23
zondag 21 oktober 2012 om 20:26
quote:rosanna08 schreef op 21 oktober 2012 @ 20:22:
even vraagje he, dit is het eerste seizoen dat ik kijk, de danspartner die ze nu krijgen, houden ze die de hele tijd of krijgen ze steeds een ander?
Enne die Vincent, die was toch ook coach bij the ultimate dinges? Ze houden dezelfde partner en als er mensen uit gaan, dan krijgen ze een andere partner. Tot er nog 6 (? toch) over zijn, dan gaan ze wel wisselen.
even vraagje he, dit is het eerste seizoen dat ik kijk, de danspartner die ze nu krijgen, houden ze die de hele tijd of krijgen ze steeds een ander?
Enne die Vincent, die was toch ook coach bij the ultimate dinges? Ze houden dezelfde partner en als er mensen uit gaan, dan krijgen ze een andere partner. Tot er nog 6 (? toch) over zijn, dan gaan ze wel wisselen.
zondag 21 oktober 2012 om 20:27
zondag 21 oktober 2012 om 20:27
quote:rosanna08 schreef op 21 oktober 2012 @ 20:22:
Enne die Vincent, die was toch ook coach bij the ultimate dinges?
Dat gaat wisselen.
Iedere live-show gaat er 1 jongen en 1 meisje uit, dat hoeft niet een koppel te zijn dus daarom kunnen er al andere koppels ontstaan. Later in de show wordt er sowieso gewisseld.
Zo zat het toch, hè?
En ja, dat is dezelfde Vincent!
Enne die Vincent, die was toch ook coach bij the ultimate dinges?
Dat gaat wisselen.
Iedere live-show gaat er 1 jongen en 1 meisje uit, dat hoeft niet een koppel te zijn dus daarom kunnen er al andere koppels ontstaan. Later in de show wordt er sowieso gewisseld.
Zo zat het toch, hè?
En ja, dat is dezelfde Vincent!