Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
*zucht*

Ik kan net zo goed een pot mosterd naast me neer zetten om leeg te lepelen
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 21 oktober 2012 @ 20:35:

Ik vind het vooral een prinses Leia look.Jan ook!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
En ik vond het beetje ruige juist wel goed.
quote:Liezze schreef op 21 oktober 2012 @ 20:35:

*zucht*

Ik kan net zo goed een pot mosterd naast me neer zetten om leeg te lepelen Wil je er anders een bitterbal, stukje worst of blokje kaas bij
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 21 oktober 2012 @ 20:36:

En ik vond het beetje ruige juist wel goed.Ik vond het ook erg mooi, juist dat ruwe en dat gooien...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 21 oktober 2012 @ 20:35:

Ik vind het vooral een prinses Leia look.Uit welke SF serie komt die? Ik ben niet vand e SF....
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 21 oktober 2012 @ 20:37:

[...]





Uit welke SF serie komt die? Ik ben niet vand e SF.... ik ook niet, maar die komt volgens mij uit Starwars
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 21 oktober 2012 @ 20:34:

[...]





Nu lijkt ze anders meer op Prinses Leia Ik geloof dat ik Dan moet gaan inwisselen voor Jan
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 21 oktober 2012 @ 20:37:

[...]





Uit welke SF serie komt die? Ik ben niet vand e SF....Star Wars natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Princess Leia:



Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 21 oktober 2012 @ 20:37:

[...]





Uit welke SF serie komt die? Ik ben niet vand e SF....Heb je echt al je hele leven Star wars weten te vermijden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 21 oktober 2012 @ 20:44:

[...]



Heb je echt al je hele leven Star wars weten te vermijden?

IK had ooit een Trekkie als luffer

Gegierd van het lachen heb ik toen ik eens meeging naar zo'n beurs!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik heb een kat met een verstandelijke beperking....

Zouden er voor huisdieren ook PersoonsGebondenBudgetten bestaan
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 20:45:

[...]



IK had ooit een Trekkie als luffer

Gegierd van het lachen heb ik toen ik eens meeging naar zo'n beurs!



Owwwww, gaan we dat ook n keer doen voor een meet?

Dat lijkt me zo lachen! En dan wil ook zo'n pakje aan!
Alle reacties Link kopieren
IK heb bonje met mijn zus!

Wij hebben altijd een andere favoriet bij SYTYCD, en nu hebben we dezelfde



Weg gezusterlijke rivaliteit!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 21 oktober 2012 @ 20:44:

[...]



Heb je echt al je hele leven Star wars weten te vermijden? Ja, eigenlijk wel. Larf is een tijd gek geweest van Lego Starwars maar dat is toch net even anders!
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 21 oktober 2012 @ 20:47:

[...]





Owwwww, gaan we dat ook n keer doen voor een meet?

Dat lijkt me zo lachen! En dan wil ook zo'n pakje aan!

Wat een idee!

Ik wil dan als een Borg!

Resistance is futile!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 20:45:

[...]



IK had ooit een Trekkie als luffer

Gegierd van het lachen heb ik toen ik eens meeging naar zo'n beurs!Ik ben zelf net zo nerdy als vriend. Ik heb niet zoveel met Star wars maar voor de rest...
Alle reacties Link kopieren
Oh.....en ik heb net in record tempo 9 noga chocoladeblokjes weg gegeten!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 20:48:

[...]



Wat een idee!

Ik wil dan als een Borg!

Resistance is futile!Is dat zo'n groene met van die puntoortjes? Daar had Larf puppetjes van
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geen disco in deze uitvoering van I will survive!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 20:48:

[...]



Wat een idee!

Ik wil dan als een Borg!

Resistance is futile!Ik ga wel als Ewok dan. De lengte klopt nl.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 20:49:

Oh.....en ik heb net in record tempo 9 noga chocoladeblokjes weg gegeten! Zijn ze groot of zijn ze klein?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Dit was geen Gloria Gaynor...
Alle reacties Link kopieren
Ik vond deze stijl geloof ik niet zo leuk....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven