Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
Ontmaagding op de dansvloer!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Weet niet zo goed wat ik van Iris vind, maar in deze jurk ziet ze er prachtig uit.
Ik kom net thuis en val er middenin. Waarom is Isabel uitgevallen en is deze dame ervoor in de plaats gekomen (die eerst de live shows eigenlijk wederom net niet had gehaald)?
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk is dit dus gewoon een beroerde choreo voor zo'n jongen. Hoe kun je nu van hem verwachten dat hij dit enigszins overtuigend brengt?
Alle reacties Link kopieren
Mooi gedaan, hij heeft wel geluisterd, alleen jammer van zijn afhangende schouders...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik vond het wel overtuigend. Dus interessante Weense wals, vond ik.
Alle reacties Link kopieren
Zijn strikje zit er gelijk scheef van!
Alle reacties Link kopieren
quote:clarins schreef op 21 oktober 2012 @ 20:59:

Ik kom net thuis en val er middenin. Waarom is Isabel uitgevallen en is deze dame ervoor in de plaats gekomen (die eerst de live shows eigenlijk wederom net niet had gehaald)?Ze durfde het niet aan, te onzeker. Dus heeft ze het afgezegd en zit nu Iris erin.
Alle reacties Link kopieren
Dan is stunned.... me like!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 21:02:

Dan is stunned.... me like!Jaaa
Alle reacties Link kopieren
Het niveau is hoog dit jaar vind ik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het mooi. Maar om nu te zeggen dat de passie en de hartstocht er vanaf droop? Nou nee. Hij deed het goed, absoluut, maar ik denk dat een andere choreo met een ander thema beter bij hem had gepast.
quote:Bertrade schreef op 21 oktober 2012 @ 21:02:

[...]



Ze durfde het niet aan, te onzeker. Dus heeft ze het afgezegd en zit nu Iris erin.Mmmm zonde dat iemand zichzelf zo in de weg zit. Dan kun je maar beter stoppen met je danscarriere (ze is geen 18 meer, maar 25 geloof ik). Dank voor de toelichting in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft ze boven haar lip? Een piercing of een moedervlek?
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft ze boven haar lip? Een piercing of een moedervlek?
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 21 oktober 2012 @ 21:05:

Wat heeft ze boven haar lip? Een piercing of een moedervlek?Ik dacht eerst een piercing, maar volgens mij is het toch een tache de beauté.
Alle reacties Link kopieren
Ligt het aan mij of is het net niet gelijk?
Alle reacties Link kopieren
Dit swingt wel de pan uit zeg!



Maar wat is nu ook alweer het verschil tussen hip hop lyrical en hip hop fast?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond dit maar mwah.
Ik heb trek en niks in huis
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 21:09:

Dit swingt wel de pan uit zeg!



Maar wat is nu ook alweer het verschil tussen hip hop lyrical en hip hop fast?

Lyrical zit een verhaal achter wat uitgebeeld moet worden

en fast is heeeeeel snel en niet zozeer een achterliggend verhaal



dacht ik
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 21 oktober 2012 @ 21:07:

[...]





Ik dacht eerst een piercing, maar volgens mij is het toch een tache de beauté.Klopt, net kon je het goed zien, hij heeft een piercing ...
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het wel knap omdat ze het niet gewend is maar niet indrukwekkend.
Alle reacties Link kopieren
Wat is hij glad. Gek gezicht, een jongentjeslijf met abs.
Alle reacties Link kopieren
quote:clarins schreef op 21 oktober 2012 @ 21:05:

[...]



Mmmm zonde dat iemand zichzelf zo in de weg zit. Dan kun je maar beter stoppen met je danscarriere (ze is geen 18 meer, maar 25 geloof ik). Dank voor de toelichting in ieder geval!Klopt, lijkt me ook dat als je deze kans niet aandurft het voor de rest ook een beetje ophoudt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven