SYTYCD 2012
zondag 21 oktober 2012 om 21:53
zondag 21 oktober 2012 om 22:04
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 21:53:
[...]
Mwah....ik maak werkdagen van 10 uur op dit moment, dit in combinatie met mijn x per week trainen vind ik het watjes gehalte nogal meevallen hier...Ook al .
[...]
Mwah....ik maak werkdagen van 10 uur op dit moment, dit in combinatie met mijn x per week trainen vind ik het watjes gehalte nogal meevallen hier...Ook al .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.