Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik mis trouwens de ontbijtkoek in je dieet.
Ga in therapie!
Wat een dieetvragen weer de laatste tijd. Je merkt echt dat het bikiniseizoen weer voor de deur staat.

Lamaaropenneergaan, heb je hem wel meteen besteld? Die emmer ansjovis krijg je alleen als je binnen een uur bestelt. Ik zou hem zelf dolgraag bestellen, maar helaas heb ik een baan en kan ik niet de hele dag op de bank zitten. Dit lijkt me voor een bijstandsmoeder de ideale manier om af te vallen. En een blije moeder is ook goed voor de kinderen. Check even of je de aankoop van de belasting mag aftrekken.
Ga in therapie!
Ik heb niet alles gelezen maar ik trek niemand af Stupidootje, wat dénk jij wel!?
quote:dubiootje schreef op 21 oktober 2012 @ 22:49:

NIET eensch! Slettebakkensnack, je eet VEEL TE VEEL vet en VEEL TE VEEL suiker.

Je moet dus nodig over op de lightproducten. Dan kun je tussendoor gewoon nog een minimagnum nemen voor de zuivel (calcium!).Waar haal jij Magnum Lights?? Die wil ik ook!
bouwmarkt?

Later is nu
Magnum Lights zijn minimagnums, Drambam. Daar zit veel minder vet en calorieën in. Daarom eet ik er meestal twee van, dat kan dan wel hihihi.

Misschien dat het daar misgaat met je, Leeuwenoor (jaja, getrauwmatiseerd na een bezoek aan de dierentuin ). Trek eens wat vaker af, misschien relex je dan een beetje!
Ga in therapie!
Ik snap nu trouwens hoe jij aan die torenhoge belastingschuld komt. Wat verwacht je als je de belastingman niet wil aftrekken
Ga in therapie!
http://www.speld.nl/2012/ ... obievereniging-op-de-dam/

Beetje jammer dames. Nou heb ik een oproepje hierover gedaan, een Facebookevent aangemaakt èn jullie allemaal nog een herinnerings-sms gestuurd. Maar mooi niet komen.

Tss.

Als je niet wil, kun je het ook gewoon zeggen hoor.
Sorry, schijtstraal, ik zou een lift van m'n zwager krijgen maar dat ging niet door omdat hij niet tegen kleine ruimtes kan (vooral liften dus vandaar).
Ga in therapie!
Oooh, was dat dit weekend?

Ik kon niet, ik moest Boralora bespieden begeleiden tijdens haar uitje naar het grote dierenrijk.
Later is nu
quote:Starshine schreef op 22 oktober 2012 @ 16:42:

http://www.speld.nl/2012/ ... obievereniging-op-de-dam/

Beetje jammer dames. Nou heb ik een oproepje hierover gedaan, een Facebookevent aangemaakt èn jullie allemaal nog een herinnerings-sms gestuurd. Maar mooi niet komen.

Tss.

Als je niet wil, kun je het ook gewoon zeggen hoor.

Sorry hoor Straalster, hoe denk je dat ík me voelde in die dierentuin?! Met mijn fobie? Het moet juist genieten voor je zijn geweest, helemaal alleen daar!

Gezeik altijd!
Laat ik het maar opbiechten dan. Dat van mijn zwager is niet waar. Ik heb een fobieënfobie. Ik kan absoluut niet in een ruimte dan wel op één plein verkeren met agora-, claustro, arachna- en andere foben.

Sorry.
Ga in therapie!
Ik ben ook trouwens ook allergisch voor allergische mensen.
Ga in therapie!
Sommige mensen zijn ook zo snel beïnvloed door anderen he
Later is nu
Het valt me op dat jullie ineens niet meer zoveel posten, nu ik heel koninklijk een hoofdletter heb.

()
Later is nu
Wie ben jij dan? Ik zie opeens overal forummers incognito rondlopen. Ik snap er niets van.
Ga in therapie!
IK heb een probleem:

Ik heb een donkere plek op m'n buik. Of plek, het is meer een soort kuiltje. Nou vindt m'n man me niet meer aantrekkelijk met deze plek. Zou ik dit camoufleren of is een operatie zinniger?

overigens heeft hij ook zo'n soort plek. Zou het erfelijk zijn? En moeten we dan wel kinderen krijgen?

Help
Later is nu
Gatver.

Had ik ook. Ooit. Maar al op mijn vijftiende laten bleken en tegen de tijd dat ik eenentwintig was heb ik het mooi weg laten halen.

Gewoon vrouwelijker weet je wel....
Heel vervelend maar ik vind dat mijn nieuwe vriend stinkt. Ja, heel naar dus. Nooit eerder last van gehad (raar maar waar, iets instinctiefs of zo) maar het komt omdat mijn exen allemaal hun amandelen er uit hadden laten halen. Voor hun vierde al. En één deed het tijdens onze relatie, omdat ik er op aandrong. Ik vind mannen met amandelen namelijk stinken. En niet alleen uit hun straatje, gewoon overal vandaan. Serieus, mannen met amandelen ruiken gewoon vies.
quote:Eleonora schreef op 25 oktober 2012 @ 12:10:

Gatver.

Had ik ook. Ooit. Maar al op mijn vijftiende laten bleken en tegen de tijd dat ik eenentwintig was heb ik het mooi weg laten halen.

Gewoon vrouwelijker weet je wel....En dekt de verzekering dat ook? Want ik wil er best wel over denken, maar heb niet zoveel geld.
Later is nu
quote:Eleonora schreef op 25 oktober 2012 @ 12:13:

Heel vervelend maar ik vind dat mijn nieuwe vriend stinkt. Ja, heel naar dus. Nooit eerder last van gehad (raar maar waar, iets instinctiefs of zo) maar het komt omdat mijn exen allemaal hun amandelen er uit hadden laten halen. Voor hun vierde al. En één deed het tijdens onze relatie, omdat ik er op aandrong. Ik vind mannen met amandelen namelijk stinken. En niet alleen uit hun straatje, gewoon overal vandaan. Serieus, mannen met amandelen ruiken gewoon vies.

Ja.. ik ken het

Sinds kort heb ik een man zonder amandelen en echt, ik ben er zó blij mee! Heb 'm ook gevraagd geen bier meer te drinken, daar is de reststank mee verholpen, zeg maar.
Later is nu
Wat is erger.

Als je man koffie drinkt met een andere vrouw, of uit eten gaat, 's avonds?

Graag met uitleg en onthoud: er zijn geen foute antwoorden.

Poll

* Koffiedrinken is erger

* Uit eten is erger
quote:Dreamer schreef op 25 oktober 2012 @ 12:15:

[...]

En dekt de verzekering dat ook? Want ik wil er best wel over denken, maar heb niet zoveel geld.

Je krijgt toch vakantiegeld?

Nou dan!
quote:Dreamer schreef op 25 oktober 2012 @ 12:16:

[...]

Ja.. ik ken het

Sinds kort heb ik een man zonder amandelen en echt, ik ben er zó blij mee! Heb 'm ook gevraagd geen bier meer te drinken, daar is de reststank mee verholpen, zeg maar. Ik wil ook nooit meer iets anders! Echt hoor, die amandelmannen kunnen hun tanden poetsen wat ze willen, ze blijven stinken. Valt me toch op en voor mij is het een turnoff.
Ja, maar ik wil natuurlijk wel m'n nieuwe gladde buik tentoonspreiden met vakantie he. Dus die moet doorgaan!
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven