VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Nee hoor, het was alleen te mooi weer hier om vandaag achter de pc te kruipen. En nu mag ik 2 weerspannige ventjes in bad gaan stoppen .O joy, verheug me er alweer op. Eerst buiten het zand er maar eens uit gaan schudden.
Ik moet zo de keuken opruimen en heb nu spijt dat ik ben gaan zitten...
Jeutje zowel meave als athena hebben iets leuks in het vooruitzicht! Pfoe, sterkte dames!

Ondanks slechte start heb ik een leuke dag gehad met Apie en Japie. Zo leuk, Apie heeft allemaal vriendinnetjes hier in de straat. Dus met het mooie weer zijn ze de hele tijd aan het rommelen buiten. Wel een beetje wennen want ik heb echt geen kind aan haar op deze manier. Kindjes hebben ook leuke ouders dus wij zijn blij met verhuizing.

Meave, bevalt jullie nieuwe huis ook goed? Lekker dat je de tuin weer een stukje hebt opgeruimd!
En nu ga ik een dekbedje voor Japie in elkaar flansen. Als het goed gaat ook misschien nog wel een luifel voor Apie. En ik zit te denken aan zo'n stoffen slinger van restjes stof voor beide kids. Niet moeilijk allemaal maar je bent er weer even zoet mee.
Nathje, ons nieuwe huis is inmiddels al ruim een jaar ons huis, dus niet meer zo heel nieuw. Maar we wonen hier super. Het stadje is natuurlijk niet heel bruisend, maar grote stad is nabij en hier is eigenlijk ook alles wel aanwezig. Ik bedoel, we hebben een Hema. Het huis is heel fijn. Heel soms vind ik het een beetje lastig dat we boven maar drie slaapkamers hebben. Ik zie het nu nog niet zitten om naar de tuinkamer te verhuizen of Mootje daarheen te verhuizen. Dan zit er een verdieping tussen namelijk. Maar goed, dat komt wel. Ik zou dan wel de garage willen splitsen, die is groot zat. En dan hebben we nog steeds een (speel/logeer/puberhang)kamer over.
Wat voor stofjesslinger bedoel je Nathje? Klinkt creabea.
Oeh Nathje, ik zou laaiend zijn geweest als vent vergeten was te bellen! Dat ik me dus voor niks zorgen had kunnen maken, grr. Fijn dat je toch een leuke dag gehad hebt!

Hier vandaag op grote zeilboot verjaardag van exschoonmoeder gevierd. Was mooi weer, dus wel lekker, maar ik was ook blij toen we er weer af waren. Op zo'n plek ben je Nano alleen maar continu in de gaten aan het houden.

En we hoorden dat Maxi's vader en vriendin in november een kind krijgen. Dat nieuws had ik wel verwacht zo langzamerhand, maar Maxi vindt het he-le-maal niks. "Goh, dan gaat ie voor deze zeker wel zorgen", op zo'n cynisch toontje.

Ze waren wel teleurgesteld dat Maxi niet enthousiast reageerde. Tja. Kan het haar niet kwalijk nemen. Heeft hij natuurlijk zelf veroorzaakt met zijn lakse houding. Alleen voor zijn vriendin vond ik het wel sneu, die is altijd heel lief tegen en betrokken bij Maxi, en Maxi moest nu echt niks van haar hebben. Trekt wel weer bij, heb ik gezegd..
Lien en Drop... ~zwaai, zwaai ~

Have fun!

Wat een heerlijk weekend!

Mooi weer doet de mens goed, in ieder geval deze wind

Vandaag lekker met de kinderen en mijn ouders naar Scheveningen geweest. Daar hebben de jongens lekker in zand gespeeld (zie ak) en zaten wij lekker op het terras in de zon te genieten van elkaar en het mooie weer. 's Middags wilde KW ineens met zonder zijwieltjes fietsen en dat deed hij dus ook meteen (zie ook ak ). Wat een bikkel. Einde van de middag nog even op de fiets naar de kinderboerderij geweest (helaas voor de fans.. geen fototoestel bij ons en dus niet; zie ak) en was erg leuk en lief met veel jonge geitjes etc. Afsluitend voor de tv met bord friet op schoot Feijenoord gekeken.

Ik geniet nog even na...

Reumatoloog was vaag. Heb dyflifol-dinges-nac pilletjes en zalf gekregen en moet vrijdag weer voor van alles bloed laten prikken. Maar vooralsnog tast hij in het duister. Vaag dus...

Sorry voor ego post.

Ga lekker naar beneden.

Heb dorst.
klinkt als gezellige dag Wind! Ben benieuwd of er nog wat uit je onderzoeken komt. Even naar de AK om te piegen.

En inderdaad zo vlak bij het water ben je als ouder extra je kind in de gaten aan het houden, Mille. Best vermoeiend. Ik moet er niet aan denken dat zo'n klein ventje opeens een nieuwsgierige actie zou uithalen, brrrr.

En een halfbroertje/zusje voor Maxi. Ik snap haar reactie wel, zeker op haar leeftijd. Hoe vind jij het?

Meave, stoffen slinger is niets anders dan een standaard driehoekslinger maar dan gemaakt van stof. Je ziet ze best veel tegenwoordig.Ik maak er een met mini driehoekjes (cm of 5) die ze dan in hun tuinhuisje kunnen hangen of in Apie dr boomhut of met de verjaardagen ofzo. Gewoon leuk.

Nu naar bed. Heb wat slaap in te halen na vannacht. Slaap lekker!
Moge.

Even forummen op het werk, had met mooie weer geen zin om boven te gaan forummen van het weekend. Want wat een weer zeg, heer-lijk! Zo moet het elk weekend zijn vanaf nu tot de winter. Ik heb echt genoten van het weekend. En fijn vooruitzicht van woensdag en donderdag ook weer vrij. Het weer zal wel minder zijn, maar dat scheelt me niks!

Ben te laat om Dropje een fijne vakantie te wensen, jammer. Maar het wordt vast ook fijn zonder mijn wensen.

Elyane, dat klinkt pijnlijk, dat stuitje van jou zeg. Meestal wordt dat eerst ook nog erger, ik hoop dat het nu beter gaat.

Nathje, wat zul je geschrokken zijn van Aap zijn actie. Harrie heeft ook weleens van dat soort dingen en dan ben ik ook afwisselend boos en bang. En uiteindelijk was er dan nooit iets aan de hand, behalve dat hij mij niet belde omdat ik 'toch al sliep'.

Mille, ik vind het wel sneu voor Maxi hoor, die reactie op het halfbroertje of -zusje. Kan het me heel goed voorstellen. Maar het zal vast nog wel een beetje bijtrekken. De vriendin van ex is dus wel leuk? Is hij veranderd dat er toch nog een vrouw is die het aandurft een kind met hem te krijgen?

Bekken gaat alweer wat beter, rustig aan doen werkt echt. En niet fietsen, ik denk dat ik het van het fietsen en trappenlopen krijg.
Goedemorgen!

Hier was weekend ook oke. Al ben ik nog steeds erg sip en verdrietig om mama. Weet niet waar deze opleving van verdriet vandaan gekomen is.

Ik zu echt pislink zijn als mijn vent zonder bericht een nacht weg zou blijven. Maar zoiets gebeurt hier eigenlijk nooi, Pebblo slaapt het liefst thuis.

Mille, kan me reactie van Maxi ook wel voorstellen. Moeilijk hoor.

En verder weet ik het niet meer. Plotselinge mooie weer is trouwens ook zichtbaar in onze internetbestellingen. Een enórme dip dit weekend! Maar bij aanhoudend mooi weer stabiliseert dat gelukkig altijd weer.

Ik heb 2 oververmoeide en daardoor hangerig en zeurderige Pebbeltjes.
~ feliciteert zichzelf maar even met 30e verjaardag~

Redelijk leuke verjaardag gehad, de mensen die er waren, waren erg gezellig. Maar er waren ook een aantal afwezigen, terwijl dat toch mensen zijn die heel belangrijk voor me zijn.

En ik vind 30 worden echt een mijlpaal, dus was best teleurgesteld dat ze er niet waren.

Zaterdag gewerkt en tussendoor even trouwringen uitgekozen, helemaal leuk.

We waren een gigantisch bedrag kwijt. Raden jullie eens hoe veel?

Voor de kindjes ook ringetjes gekocht. Ik wilde voor Zen, zo'n schattig jongensringetje, maar hij koos zelf voor een echte meidenring met een hartje

Mille, ik kan me reaktie van Maxi ook voorstellen, maar idd wel lullig voor vriendin van haar vader.

Nathje, ik was echt pisnijdig geweest als Zorro me zoiets zou flikken. Hele dag de deur op de haak, zou ik doen. Hij gaat dan maar mooi ergens anders nadenken over wat hij gedaan heeft

Wind, hmmm, nog geen nieuws over vinger dus. Vaag hoor.

Maar als reumatoloog het niet weet, is het in ieder geval geen reuma lijkt mij?

Zo en nu ga ik aan het werk.
Morrie, fijn dat het weer iets beter gaat met bekken. Fietsen en trappenlopen zijn ook echt aktiviteiten die bekkenklachten veroorzaken/verergeren, omdat je dan een scharende beweging maakt met je benen.

Wind, leuke foto's in AK!

En wat knap van KW dat hij zonder zijwieltjes fietst.

Wij gaan deze vakantie oefenen met Zen, maar ik heb er een hard hoofd in eigenlijk.

Maar hij wil het graag, sinds Zootje naast mij op de weg mag fietsen.

Dat wordt dan wel weer lastig als hij het echt kan straks, want ik vind het best eng om met twee van de kleintjes op de fiets te fietsen

Of ben ik gewoon een schijterd?
Ely, ben je jarig (geweest?). De 27e misschien (ik kan niet in ak....).

Gefeliciteerd!!!!!

30 is inderdaad een mijlpaal. Ik weet nog dat ik 30 werd en dat er 1 vriendin niet kwam. Ik was daar toen ook echt verbolgen over, heb ik nog in ak over geschreven.

Ik vind KW ook knap. Ik heb er eigenlijk nog niet over nagedacht dat Schorrie ook zonder zijwielen zou kunnen fietsen. Ik heb werkelijk geen idee of hij het zou kunnen, hoe zie je zoiets? Misschien gewoon eens proberen.

Trouwringen Elyane, ik denk dat het 1000 euro was.

Maar dat je ze nu al uitzoekt, betekent dat dat je echt al heel snel gaat trouwen?

Pebbles, vervelend voor je dat je weer zo verdrietig bent. Hopelijk houdt het sippe gevoel niet te lang aan. Misschien komt het juist wel door het mooie weer, dat iedereen zo blij is en dat je dan denkt: maar mijn moeder is er niet meer.
KW is een vlotte hoor, voor 4e jaar al zonder zijwieltjes. GP was met 3,5 al zover, en KP is nog aan het oefenen nu. Wij vinden hem dus rijkelijk laat, maar werden er door mijn zusje op gewezen dat rond 5e jaar gemiddeld is.

GP fietst dus al vanaf dat hij naar basisschool gaat naast me, 2,5 jaar nu. Maar ik weet ook niet hoe handig het zal zijn als ook KP zelf op straat mag fietsen. Nouja, dan kan GP voor me. Groot Pebbeltje kan niet wachten tot hij zelf, en dan echt alleen dus, naar school mag fietsen. Nou dat duurt nog wel even denk ik.

Grr. Ik zag dus in mailtje hyves dat Ely bijna jarig was, en op moment supreme vergeet ik het alsnog!

Ely, met terugwerkend kracht

GEFELICITEERD!

En 30 jaar een mijlpaal... Ik vind je hartstikke jong! Ik snap dat als het voor jou een mijlpaal is dat je teleurgesteld bent dat sommige mensen er niet waren. Voor mijzelf was 30 worden geen mijlpaal en ik zou zelf ook niet bedenken dat dat voor iemand anders wel zo zou zijn. Zo heb ik dus ook weleens te onverschillig gereageerd op dingen die voor een ander mijlpalen waren...

Geen idee wat ringen kosten. Weet niet meer wat de onze gekost hebben en ben verder eigenlijhk niet zo op de hoogte van sieradenprijzen omdat ik ze nooit koop. Maar 1000,- zit je vast zo aan!

Voor Ely dr verjaardag
Ely, van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag! Op je 30e trouwen dus nog? Ik had trouwens hetzelfde als Pebbles, wel hyvesmailtje gezien en het dan toch nog vergeten.

Leuk, ringen al uitgezocht. Wij waren echt wel minder dan 1000 euro kwijt (simpele witgouden ringen), maar ik weet niet wat voor ringen het geworden zijn. Geen idee dus!

Peb, gelukkig voor je internetbestellingen is het nu dan weer flutweer

Hoewel wel redelijk droog tot nu toe!

Vaag verhaal idd Wind. ik hoop dat je snel meer weet. Of beter nog, dat het heel snel weg is en gewoon nooit meer ergens terugkomt.

En wat een knappe vent, die KW! Ik zie het Mini nog niet doen. Die fietst wel goed, maar is erg voorzichtig overal mee. Ze kijkt de helft van de tijd nog achterom om te checken of de zijwieltjes niet van de grond komen

Morrie, ex is niet veranderd hoor. Hij weet het gewoon nog altijd leuk te brengen Zijn vriendinnen gaan gemiddeld 2-3 jaar mee (ik ben uitzondering tot nu toe met 7 jaar) en wij, en zijn familie ook, hadden het idee dat dit geen uitzondering zou gaan worden. En het zijn tot nu toe eigenlijk altijd leuke vrouwen voor wie ik het oprecht lullig vind dat ze uiteindelijk via een nare rotperiode tot de conclusie komen dat ze veel beter af zijn zonder hem.

Maar wie weet vergist iedereen zich. Zou fijn voor ze zijn, en voor kind wat er gaat komen.

Wat ik er zelf van vind: niet zoveel eigenlijk. Ik vind het sneu voor Maxi dat ze het zo rot vindt en ik hoop voor zijn vriendin dat het goed blijft gaan, maar mij persoonlijk doet het eigenlijk verder niets
Ik wilde nog een behangetje voor je frobelen Ely, maar kan me voostellen dat je je ogen even rust wilt gunnen na de foto van Morrie
Zo, ik heb zojuist een sinterklaasboek voorgelezen. Winterhaas, kennen jullie die? Is van zo'n Douwe Egberts sinterklaasboeken serie. 't Is inderdaad een heel leuk boek, maar toch verbaast het me dat Schorrie dat boek dan ineens nu, op 28 april, wil lezen .

Nu moet ik recepten gaan opschrijven. Vriendin van mij die gaat trouwen en omdat we elke maand met elkaar eten gaan we nu een fotoboek geven met foto's van onze recepten, met de recepten erbij geschreven en nog wat foto's van onze etentjes erbij. En wie moet het gaan maken? Juist, ik zei de gek.....
quote:Elyane schreef op 28 april 2008 @ 10:19:

~ feliciteert zichzelf maar even met 30e verjaardag~

Lieve lieve Ely, sorry dat ik je verjaardag vergeten ben... alsnog van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag!!!!!
quote:Elyane schreef op 28 april 2008 @ 10:27:

Morrie, fijn dat het weer iets beter gaat met bekken. Fietsen en trappenlopen zijn ook echt aktiviteiten die bekkenklachten veroorzaken/verergeren, omdat je dan een scharende beweging maakt met je benen.

Ik mocht/moest juist wél fietsen. Aleen omdat de pijn bij mij vooral bij het schaambot zat, zat dat zadel zo oncomfortabel.
Nou, ik moet zeggen, sinds ik niet meer fiets is de pijn verdwenen. Dus ik houd het maar even voor gezien deze zwangerschap. Waarschijnlijk ben ik niet genoeg geoefend als fietser .
Ik heb een mooie lamp gezien. Maar ik vraag me af of je wel een zwarte lamp kunt ophangen als je verder niet echt zwart in huis hebt. Pebbles, dat weet jij wel....

Lamp
Ik denk dat het wel kan Morrie. Heel veel zwart is juist weer zo somber. En je kunt toch eventueel zwarte accessoires erbij nemen? Dat is er genoeg nu.

Ik heb zelf 2 zwarte kappen boven mijn eettafel,

deze lamp maar dan met een andere kroonluchter erin. En eigenlijk verder ook geen zwart in huis. Ja, mijn gordijnen zijn bewerkt zwart/zandkleur.

Deze gaan wel weg, maar Pebblo en ik komen er niet meer uit. Ik wil 3 van deze lampen. Pebblo heeft voorkeur voor 2 bollen.

Zo. Jullie zijn weer op de hoogte.
Ja dat is waar. Ik vind ze in zwart ook gewoon het mooist. Die bruine zouden qua kleur meer in mijn interieur passen, we hebben een bruine bank en een groene muur. Maar ik vind ze in het bruin gewoon minder mooi.

Ik heb nog wel een zwart leren tweezitsbankje. Die wil ik al jaren wegdoen maar staat er nog steeds. Misschien komt die ineens wel beter tot zijn recht met een zwarte lampenkap boven de eettafel .

Ik vind die 3 iets te industrieel. Mijn overbuurjongen heeft zulk soort lampen hangen en dan ook nog heel wit licht erin. Ik vind het dan net een fabriek lijken.

Die bollen vind ik wel heel gaaf, maar ook wel een beetje kerstbal-achtig voor de zomer. Dan vind ik jouw keuze meer voor de zomer geschikt.

Lekker hoor, als je heel vaak van lamp kunt wisselen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven