Seks
dinsdag 23 oktober 2012 om 16:58
Hallo,
Ik ben 18 jaar, en heb een paar jaar geleden, een superlieve jongen leren kennen, via internet, het klikte meteen, en na een tijdje begonnen we gevoelens te krijgen voor elkaar.
Wat ik niet wist over hem, is dat hij niet lang verliefd was op 1 meisje. Om de zoveel weken had hij weer een ander meisje die hij leuk vond. Ondertussen vond ik hem wel nog altijd even leuk... Op een gegeven moment kwam het onderwerp seks tussen hem en mij aan de orde. Beide hadden we allang geen seks gehad en zo. Hij vroeg aan mij of het niet een idee was, om samen seks te hebben, zodat we beide aan ons genot zouden komen.
Ik twijfel hierover, omdat er gevoelens in het spel zijn, van mijn kant. Van zijn kant zal ik het nooit zeker weten...
Wat te doen? Help !!
Ik ben 18 jaar, en heb een paar jaar geleden, een superlieve jongen leren kennen, via internet, het klikte meteen, en na een tijdje begonnen we gevoelens te krijgen voor elkaar.
Wat ik niet wist over hem, is dat hij niet lang verliefd was op 1 meisje. Om de zoveel weken had hij weer een ander meisje die hij leuk vond. Ondertussen vond ik hem wel nog altijd even leuk... Op een gegeven moment kwam het onderwerp seks tussen hem en mij aan de orde. Beide hadden we allang geen seks gehad en zo. Hij vroeg aan mij of het niet een idee was, om samen seks te hebben, zodat we beide aan ons genot zouden komen.
Ik twijfel hierover, omdat er gevoelens in het spel zijn, van mijn kant. Van zijn kant zal ik het nooit zeker weten...
Wat te doen? Help !!
dinsdag 23 oktober 2012 om 17:10
quote:Summerdance schreef op 23 oktober 2012 @ 17:07:
Heb je hem al eens ontmoet?
Ook dat.
Overigens, je geeft aan dat jullie na een tijdje gevoelens begonnen te krijgen voor elkaar en vervolgens zeg je dat er gevoelens zijn van jouw kant en je het van zijn kant nooit zeker zal weten? Waarom zal je het 'nooit' zeker weten?
Heb je hem al eens ontmoet?
Ook dat.
Overigens, je geeft aan dat jullie na een tijdje gevoelens begonnen te krijgen voor elkaar en vervolgens zeg je dat er gevoelens zijn van jouw kant en je het van zijn kant nooit zeker zal weten? Waarom zal je het 'nooit' zeker weten?
dinsdag 23 oktober 2012 om 17:57
Hij wil een neukertje.
Heb jij al wel eens seks gehad? Zo nee, absoluut niet met deze jongen in zee gaan. Persoonlijk ben ik erg voor een eerste keer met iemand van wie je houdt en die jij vertrouwd, maar dat terzijde.
Zo ja; wil je een one night stand? Dan een fijne avond en pas héél goed op met afspreken met iemand die hebt gedownload.
Heb jij al wel eens seks gehad? Zo nee, absoluut niet met deze jongen in zee gaan. Persoonlijk ben ik erg voor een eerste keer met iemand van wie je houdt en die jij vertrouwd, maar dat terzijde.
Zo ja; wil je een one night stand? Dan een fijne avond en pas héél goed op met afspreken met iemand die hebt gedownload.
dinsdag 23 oktober 2012 om 18:48
NIET doen! Hij wil je alleen voor de seks, hij gaat je dadelijk kwetsen als hij op je uitgekeken is, laat hij je als een baksteen vallen. Zoek een lieve jongen uit, waar je verliefd op word.. Die ook verliefd op jou is, waar je op kan bouwen, terecht kan, mee kan huilen en mee kan praten, en waar je ook de lakens mee deelt.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
dinsdag 23 oktober 2012 om 20:41
Alleen doen wanneer jij het ook alleen voor de seks doet. Het zal verder nooit wat worden. Gebruik de seks niet als valse hoop, dan beter niet doen. Jammer, maar je wordt wel weer verliefd op iemand anders en dan is het veel leuker om echt voor elkaar te kiezen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 24 oktober 2012 om 22:35
Allereerst super bedankt voor jullie reacties !
Ik heb hem indd al een keer ontmoet, tijdje terug, het klikte enzo. Misschien dat hij me indd puur voor de seks gebruikt, misschien verbergt hij zijn gevoelens ook gewoon?
Zelf heb ik nare ervaringen met seks gehad, paar jaar geleden. (Wat er gebeurd is, is 'onbelangrijk') Die jongen wat ik ontmoet heb, vertrouw ik volkomen.
Ik heb er al zovaak over nagedacht, maar vooral ook over de consequenties.. Zwangerschap e.d.
Na al jullie reacties, ga ik me er nog eens dubbel zo goed over bedenken.
Nogmaals bedankt!
Ik heb hem indd al een keer ontmoet, tijdje terug, het klikte enzo. Misschien dat hij me indd puur voor de seks gebruikt, misschien verbergt hij zijn gevoelens ook gewoon?
Zelf heb ik nare ervaringen met seks gehad, paar jaar geleden. (Wat er gebeurd is, is 'onbelangrijk') Die jongen wat ik ontmoet heb, vertrouw ik volkomen.
Ik heb er al zovaak over nagedacht, maar vooral ook over de consequenties.. Zwangerschap e.d.
Na al jullie reacties, ga ik me er nog eens dubbel zo goed over bedenken.
Nogmaals bedankt!
woensdag 24 oktober 2012 om 22:54
quote:muurbloempje_1 schreef op 24 oktober 2012 @ 22:35:
Ik heb hem indd al een keer ontmoet, tijdje terug, het klikte enzo. Misschien dat hij me indd puur voor de seks gebruikt, misschien verbergt hij zijn gevoelens ook gewoon?
Nee, hij verbergt zijn gevoelens niet. Jullie kennen elkaar al een paar jaar. Jij vindt hem al langer leuk, hij had in die tijd steeds andere vriendinnetjes. Nu heeft hij even niemand en heeft hij een handig arrangementje bedacht om aan zijn trekken te komen. Had hij echt gevoelens voor je, dan had hij al veel eerder werk van jou gemaakt en geprobeerd een relatie op te bouwen in plaats van jou een seksvoorstel te doen. Aangezien jij wel wat voor hem voelt: Niet doen, kan alleen maar verdrietig voor jou aflopen...
Ik heb hem indd al een keer ontmoet, tijdje terug, het klikte enzo. Misschien dat hij me indd puur voor de seks gebruikt, misschien verbergt hij zijn gevoelens ook gewoon?
Nee, hij verbergt zijn gevoelens niet. Jullie kennen elkaar al een paar jaar. Jij vindt hem al langer leuk, hij had in die tijd steeds andere vriendinnetjes. Nu heeft hij even niemand en heeft hij een handig arrangementje bedacht om aan zijn trekken te komen. Had hij echt gevoelens voor je, dan had hij al veel eerder werk van jou gemaakt en geprobeerd een relatie op te bouwen in plaats van jou een seksvoorstel te doen. Aangezien jij wel wat voor hem voelt: Niet doen, kan alleen maar verdrietig voor jou aflopen...
donderdag 25 oktober 2012 om 01:04