Tttot kluphuis 15
maandag 22 oktober 2012 om 23:17
Welkom in ons klubhuis.
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
dinsdag 23 oktober 2012 om 18:19
dinsdag 23 oktober 2012 om 18:30
quote:Apatura schreef op 23 oktober 2012 @ 16:36:
Wat ik (weer) merk bij mezelf
Terugtrekken (geen zin in mijn hobby's) check
Verstoort eetpatroon soms
Slaapproblemen check
Irritatie (kort lontje) check
gevoel van hulpeloosheid machteloosheid (zie ook topic) check
opleving van 'faalangst?' (had gister aan het begin echt zwaar de pee in op school, terwijl het aan het eind van de lesdag we eigenlijk best veel geleerd hadden. Ik had complimentjes gekregen voor mn tekeningen. Het doen wordt nu een beetje concreter doordat we uitleg gekregen hebben over schoonmaken en smeren enzo)
Fysiek: pijnlijke schouders, moe, uit mijn ritme en mn darmen liggen plat. (lees die doen maar 1x per week wat ze moeten doen, logisch dan ook dat ik me zo opgeblazen voel) check
Maar ja wat is veel. Ik vind t niet zo veel tenopzichte van het hele artikel.
Naar de dokter en wat zijn de mogelijkheden dan?
Ik heb dit best wel vaker gehad. Waarom zou ik er nu wel mee naar de dokter gaan?En ik zit dus thuis he...
Wat ik (weer) merk bij mezelf
Terugtrekken (geen zin in mijn hobby's) check
Verstoort eetpatroon soms
Slaapproblemen check
Irritatie (kort lontje) check
gevoel van hulpeloosheid machteloosheid (zie ook topic) check
opleving van 'faalangst?' (had gister aan het begin echt zwaar de pee in op school, terwijl het aan het eind van de lesdag we eigenlijk best veel geleerd hadden. Ik had complimentjes gekregen voor mn tekeningen. Het doen wordt nu een beetje concreter doordat we uitleg gekregen hebben over schoonmaken en smeren enzo)
Fysiek: pijnlijke schouders, moe, uit mijn ritme en mn darmen liggen plat. (lees die doen maar 1x per week wat ze moeten doen, logisch dan ook dat ik me zo opgeblazen voel) check
Maar ja wat is veel. Ik vind t niet zo veel tenopzichte van het hele artikel.
Naar de dokter en wat zijn de mogelijkheden dan?
Ik heb dit best wel vaker gehad. Waarom zou ik er nu wel mee naar de dokter gaan?En ik zit dus thuis he...
dinsdag 23 oktober 2012 om 19:16
quote:Apatura schreef op 23 oktober 2012 @ 18:48:
Heb jij niet meer dan?
Is 't niet genoeg dan Apa? 't Verschil is dat ik me eraan heb overgegeven...
Kijk, ik weet natuurlijk niet hoe jij je voelt. Ik kan nog geen boodschappenlijstje maken, geen sudoku oplossen. Als ik het huis uitga, vergeet ik TV/radio uit te zetten.
Maar jij zit tegen een burn-out aan, geloof mij nou...
Heb jij niet meer dan?
Is 't niet genoeg dan Apa? 't Verschil is dat ik me eraan heb overgegeven...
Kijk, ik weet natuurlijk niet hoe jij je voelt. Ik kan nog geen boodschappenlijstje maken, geen sudoku oplossen. Als ik het huis uitga, vergeet ik TV/radio uit te zetten.
Maar jij zit tegen een burn-out aan, geloof mij nou...
dinsdag 23 oktober 2012 om 19:27
Lieve Apa, ben t eens met pimpel.
Ik ga even persoonlijk worden en zal t zo weer weghalen als je wilt.
Ik heb je nu irl gezien.
En ondanks dat het een heerlijke dag was zag ik de stres in je ogen. Ik zag dat jij jezelf er echt toe moest zetten om te ontspannen. En ik voelde je afwezigheid soms. Alsof je aan het malen was.
Je bent een leuke meid, in omgang en qua uiterlijk. Maar je maakt t jezelf zo moeilijk door niet toe te geven.
Het is inderdaad genoeg. Teveel zelfs. En je kan niet zo verder gaan. Als jij steeds tegen hetzelfde aanloopt is t tijd om de oorzaak ervan aan te pakken. En dan kan je steeds wel proberen om symptomen te bestrijden, zoals het eten. Maar dan zal t zich steeds weer herhalen. En weer. Dat moet je niet willen.
Ik ga even persoonlijk worden en zal t zo weer weghalen als je wilt.
Ik heb je nu irl gezien.
En ondanks dat het een heerlijke dag was zag ik de stres in je ogen. Ik zag dat jij jezelf er echt toe moest zetten om te ontspannen. En ik voelde je afwezigheid soms. Alsof je aan het malen was.
Je bent een leuke meid, in omgang en qua uiterlijk. Maar je maakt t jezelf zo moeilijk door niet toe te geven.
Het is inderdaad genoeg. Teveel zelfs. En je kan niet zo verder gaan. Als jij steeds tegen hetzelfde aanloopt is t tijd om de oorzaak ervan aan te pakken. En dan kan je steeds wel proberen om symptomen te bestrijden, zoals het eten. Maar dan zal t zich steeds weer herhalen. En weer. Dat moet je niet willen.
dinsdag 23 oktober 2012 om 19:30