Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Openbaar vervoer is geen optie helaas. is allemaal ontregeld. Ik ga om 8 uur gelijk bellen voor advies. Het is een zootje we hebben de locale tv aan voor up to date info.
Optimist tot in de kist!
oh lekker dan... Kan je straks weer een nieuwe afspraak maken. Succes!
Tentamen is klaar dus nu echt even vakantie. Het ging wel redelijk, denk ik

Thuis meer!
Mooi zo TH!

Als het maar voldoende is
Het Viva forum is papaja.
TH Vakantie!!!! Geniet er van. Wanneer hoor je je cijfer?
Lekker TH, redelijk is goed genoeg ja! Geniet nu lekker van je vakantie!

Jeetje Fant, sneeuwpoppen bouwen dus? En fijn ook, op een dag dat je het nou net niet kan gebruiken.

Zo, ik ben vanmiddag nog even heen en weer gehobbeld naar de tandarts. Gevuld gaatjejeje van vorige maand was ineens wat gevoelig dus Piet (Miep)-Paniek-op-tandgebied dacht alweer dat er van alles aan het instorten/verrotten/afbrokkelen was. Maar niks aan het handje. Waarschijnlijk wat gevoelig na eten van harde dingen (kleine knapperige patatjes uit de oven enzo) en sowieso kunnen die witte vullingen de eerste maanden wat last geven. Ligt aan het materiaal ofzo. Weet ik veel, dit is pas mijn tweede vullinkie Bovendien ben ik een knarser dus dat kan ook 'meehelpen'.
Fantje, niet leuk dus, die sneeuw. Zou toch erg balen zijn als je dan weer moet wachten

Tonks, wat een superhandige pet

Of het voldoende is moet ik afwachten hoor, begon onderweg natuurlijk al te twijfelen . De uitslag zal wel even op zich laten wachten, het tentamen is door ruim 200 studenten gemaakt . Er staat max 4 weken voor dus ik weet meer rond de tijd dat Sinterklaas in Nederland is

Olijf, oeps van vullinkie maar het valt gelukkig alles mee! Ik moet ook een afspraak maken maar stel het uit vanwege stukje van kies af en vrees dat ik rechtsonder ook aan een brug moet. Niet zo'n zin in al het gedoe

Maar ik heb nu inderdaad vakantie Man is al druk bezig met het printen van groupons etc. en ik zal me een beetje verdiepen in wat er nog meer te doen is. Na het eten dan
het is gelukt!!! ik ben flink dopy en zo dus maar even slapen!!
Optimist tot in de kist!
Oh gelukkig maar! Nu lekker slapen schat. We horen het later wel. Hoe je reis er naar toe is geweest en zo.
Fantje, fijn dat het toch gelukt is! Als de dufheid is gezakt lezen we meer. Ik ga begin vakantie vieren op de gebruikelijke manier van de dinsdag: filmpje kijken
Ik ga weer niet
Ik lig voor dood op de bank.

Avero is moeiiiilijk
Hoezo is dat dan moeilijker dan andere verzekeraars?

Ik zit een beetje te gamen, K is eindelijk thuis en hij zit Scrubs te kijken. dat vind ik niks aan. Nog een uurtje en dan naar bed. Dit is zo'n avond van niks.
Zit geen logica in.

Vergoedingen moet je op 3 plekken zoeken..1000 uitzonderingen.

Stomme systemen, nieuwe systemen.

Met tussenpersoon,zonder tussenpersoon, tussenpersonen met volmacht,tussenpersonen zonder volmacht.

Betalen aan ons,betalen aan de tussenpersoon,betalen via de werkgever.

En nog meer van zulk leuks...
Herman den Blijker is nu op Rtl4.

Nieuw leuk programma
Ah, ok, ik snap het. Daar word je wel moe van ja. Ik ben volgende week aan de beurt. Nieuw computersysteem. Ik moet geloof ik deze week oefenen maar ik kan het oefenprogramma niet vinden. Maandagochtend heb ik les en dan nog een keer een hele ochtend.

Zo niet leuk om dit te leren maar ja, het moet. Dit is het 4e systeem wat ik moet gaan leren.
4 maar

Maar lastig weer in het begin die nieuwe systemen.

Ik heb er nu 7 en vind het genoeg!

Op zich geen probleem maar we zien de seconden hier bij ieder gesprek doortikken en dat geeft wel druk.
Dit nieuwe systeem is vervanging van al die andere. Een alles in 1 systeem zeg maar. Zo geen zin in. Maar ja, hogerhand heeft het er doorgedouwd dus het zal en moet er komen.

Morgen maar eens het oefenprogramma opzoeken en kijken hoe het is. Nu ga ik naar bed. Heb hoofdpijn van het hoesten.

Even om een hoekje gluren, ben steeds laat thuis enzo en moe. Morgen meer en dan reageer ik weer wat socialer.

Maar ik moet natuurlijk wel even checken of er nog geen babyborretje is.
Nou....Borrie heeft zich vandaag nog niet laten horen.

Ben zooo benieuwd naar de naam.
Nog geen baby, maar gaat denk ik ook niet heel lang meer duren

Behoorlijk aan het rommelen.

Verloskundige heeft gestript en had 4 cm ontsluiting..

Jullie horen er van!
Ah daar is ons Bor
Spannend Bor!! Ze zit er dus wel bijna aan te komen!!

Zo, nu lekker gauw naar bedje na weer eens Erin Brockovich te hebben gekeken. Blijft een superfilm!

Slaap lekker allemaal! Bor, ik hoop dat jij ook nog een beetje lekker kan slapen, je hebt nog werk genoeg te verzetten!
Voor zolang het nog duurt
Vind je het eng Bor? Of heb je zoiets van kom maar op, ik ben er klaar voor! Succes hoor, dit zijn spannende dagen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven