Ouders 35 jaar getrouwd

23-10-2012 19:40 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

geen idee of dit de juiste pijler is..maar probeer het gewoon.

Mijn ouders zijn aan het eind vh jaar 35 jaar getrouwd en geven een feest, komen ong 100 personen van 10 tot 90 jaar oud. Het lijkt mij leuk om een "act" in te huren, dus niet zelfs een optreden te doen, dan doen familie en vrienden al.

Ik heb al gegoogled op fotograven die met verkleedkisten komen, typetjes etc. Lastig ,er is heel veel, sommige zijn erg duur, 350 euro voor 1 uur en het is dan maar de vraag of ze ook echt leuk zijn danwel tenenkrommend flauw.

Wie heeft er wel eens een dergelijke act gehuurd en kan mij wat tips geven.
Lijkt het je ouders ook leuk?
Terechte vraag, ja ik weet zeker dat zij iets dergelijks ook leuk vinden, ook familie en vrienden houden wel van zoiets. Op eerdere feesten bij andere hebben ze dat ook wel eens gehad en daar hebben ze het nu nog over, ook themafeesten etc vinden zij leuk, houden erg van cabaret etc en zijn ook in staat om gewoon mee te doen met zo'n act. Ik wil nog net niet zeggen, t kan niet gek genoeg
Maar het probleem is dat dat soort acts vaak wel tenenkrommend flauw zijn

Ik ben nog nooit een geweldige bruiloftspartijengoochelaar oid tegen gekomen in ieder geval.
kun je zelf geen act geven, dat je bv met iemand anders (broer/zus) je ouders speelt in een hilarische situatie, bv dat ze op vakantie zijn naar griekenland of op wintersport.
Ja vaak zijn ze tenenkrommend, daarom hoop ik hier op de goude tip Ooit 1x een hele leuke act gehad bij een oom en tante.

Nou zelf iets in elkaar draaien zie ik dus echt niet zitten, we zitten al met een slecht lopend lied dus 1 misser op de avond lijkt me voldoende
Sinterklaas.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat is je budget? Waar houden je ouders van? Moet de act op een podium of alle mensen entertainen door rond te lopen?
En in aanvulling op Nouschi; of Hans Teeuwen.
ok, ja is ook lastig om zelf iets te bedenken en daar te gaan staan.
Budget ongeveer 100 tot 150 euro beetje afhankelijk van de tijdsduur, het liefst een rondlopend typetje, maar mag ook iemand zijn die een korte podiumact doet.
Ooit in Friesland op een bruiloft een ballonfigurenmakergoochelaarlolbroek gezien die wel erg leuk scheen te zijn. Volgens de andere gasten dan
Tafelgoochelen heette dat volgens mij.
Oh, zijn er echt mensen die zoiets leuk vinden?

Dan zou ik gewoon voor het alfabet gaan met neven en nichten.

De A is van appel, die gaf vader ons moeder

De B is van brillendoekjes, ons moeder kan niet zonder

Etc, je snapt hem wel.

De 100 euro kun je daarna gebruiken voor de drank, om je schaamte mee weg te spoelen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
eens met saar81,

je ouders vinden het vast leuker als jullie iets doen

wat een schattige afbeelding trouwens, River_Song
Toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren hebben ze Wim Dalmee laten komen, hij is een zanger en een hele goede ook! http://www.wimdalmee.nl/
Doe je datdan voor of na de petit fours en cupcakes? (of was dat iemand anders?)
Ik krijg er een punthoofd van!
quote:Plokkie schreef op 23 oktober 2012 @ 21:16:

Doe je datdan voor of na de petit fours en cupcakes? (of was dat iemand anders?)Dat is iemand anders
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nou met de drank komt het wel goed ben ik bang daar hoef ik geen extra investering in te doen. Zelf hebben ze al een dj geregeld voor de nodige voetjes vd vloer, of aan het einde vd avond languit op de vloer

Nou Wimdalmee mag er zijn, net even de site bekeken, maar niet echt wat ik zoek, mag wel iets gekker/ludiekers, maar in elk geval bedankt voor het mee denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven