3000+ deel 94

20-04-2012 22:10 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn niet meer zo snel maar zijn er zeker nog wel!!
yep i know, maar ik vind het gewoon niet leuk om tegen windkracht 5+ in te fietsen, vooral niet als het ruim 5 km is

mmmm misschien wel een leuk discussie onderwerp...
a docter a day keeps the apple away
wat een sportieve mensen hier... ik word een beetje bang.... tis toch niet besmettelijk?

ik was altijd beter in negeren dan de ''mannen'' op wie het gemunt was ... m'n mannelijke kant zeker?
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
ik zou ook niet zeggen dat vrouwen niet negeren, maar ik denk dat mannen makkelijker problemen negeren....

Volgens mij dan he
Ja, mannen zijn sowieso laffer wbt het uiten van hun gevoelens ed. dus dan komt dat negeren ook wel goed uit.
ik denk dat vrouwen sneller problemen zien... dan mannen... dat het gewoon een kwestie van dingen anders zien is... ik weet het niet... gewoon praten is toch makkelijker bij problemen lijkt me
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Heb wel eens flink ruzie gehad met vriend (en die wordt niet zo snel boos ), vraagt hij vijf minuten later of ik koffie wil? Op zo'n moment snap ik niets van mannen
quote:moonenz schreef op 23 oktober 2012 @ 21:06:

wat een sportieve mensen hier... ik word een beetje bang.... tis toch niet besmettelijk?

ik was altijd beter in negeren dan de ''mannen'' op wie het gemunt was ... m'n mannelijke kant zeker?

Wij hebben gewoon het licht gezien

Bewegen is gewoon lekker en houdt je fit
Moon, sporten is wel besmettelijk hoor. Is namelijk erg leuk als je eraan begint. Ik heb nu alweer zin om morgen weer hard te gaan lopen, heb vandaag zelfs buikspier en rugspieroefeningen gedaan thuis
Heb je al een studie uitgezocht Moon?
Mannen negeren ook hun vieze sokken en onderbroeken die ze dan gerust een week onder het bed laten stinken.
Over het negeren:

ik denk ook wel dat het er mee te maken heeft dat de meeste mannen niet zo makkelijk over problemen praten.. struisvogelen kunnen ze wel goed

Over sporten, de knop ging gewoon om toen ik weer eens in een overvolle stinkende tram zat... en toen gekke enge man op mn schouder lag te slapen
nou ''hard''lopen ga ik sowieso nooit doen... fietsen... tjah... wel veel gedaan ook gewoon voor plezier... maar toen was ik nog erg met m'n lijn bezig ... ik loop en rommel de hele dag door... dat is genoeg sport voor me

ik heb nog geen bbl opleiding gevonden nee... wel een thuisstudie die me wel wat lijkt... maar ik twijfel... ik weet het nog niet... en er wordt meestal niet echt positief over thuisstudies gesproken... na ik weet het niet...
quote:moonenz schreef op 23 oktober 2012 @ 21:20:

nou ''hard''lopen ga ik sowieso nooit doen... fietsen... tjah... wel veel gedaan ook gewoon voor plezier... maar toen was ik nog erg met m'n lijn bezig ... ik loop en rommel de hele dag door... dat is genoeg sport voor me

ik heb nog geen bbl opleiding gevonden nee... wel een thuisstudie die me wel wat lijkt... maar ik twijfel... ik weet het nog niet... en er wordt meestal niet echt positief over thuisstudies gesproken... na ik weet het niet...

Tijd dat je de knoop eens doorhakt, Moon, anders zit je over 20 jaar nog zo.

Aan hardlopen begin ik ook niet, lijkt me zo slecht voor mijn bevallige voorgevel
broekkie praat gelukkig best makkelijk... het rond laten slingeren van kleding/ondergoed had ik er snel uit... ik was enkel wat in de wasmand ligt!... klaar
Heuj dames
Hee Friezz
ik ben meer aan het twijfelen omdat het me verstandiger lijkt eerst de volgende afrekening af te w88 en dat te bekostigen inplaats van geld uitgeven aan iets wat miss over een 3 kwart jaar een andere baan kan opleveren maar wat dan nog lang niet zeker is...

deze thuisstudie trouwens: klik

meningen?
He Vil, hoest met je springbalsemien??
In de administratie is niet zoveel te vinden (hier en in omstreken) bovendien geeft de gemeente wel weer gratis opleidingen in de administratie aan jongeren Dat is mijn ervaring....

Friezz, nee, ik heb nog niets gezien, maar ben hoopvol, denk dat ik wel springbalsemien deze volgende zomer in mijn tuin heb

Ik heb waanzinnig veel vogels in mijn tuin van Vlaamse gaaien tot mereltjes en ander gevleugeld grut. Door hen zijn mijn vergeetmijnietjes ook op een andere locatie gaan groeien en bloeien, denk ik.
je kreeg het ook pas laat in het seizoen he? Komt volgend jaar vast goed, en het jaar erop heeft buurvrouw het ook wel
quote:friezinnetje schreef op 23 oktober 2012 @ 21:35:

je kreeg het ook pas laat in het seizoen he? Komt volgend jaar vast goed, en het jaar erop heeft buurvrouw het ook wel en dan de buren daarnaast, dan kunnen we onze straatnaam wel veranderen in Springbalsemienlane
is hier niet zo Vilma, hier doet de gemeente liever niks of zo snel mogelijk afschuiven... betaald krijg je niks... dan is het gewoon bbl opleiding en zelf bekostigen of fulltime werken en dus op alles solliciteren en aanpakken wat ze maar aandragen... die keuze heb je...

ik heb last van paddenstoelen hier.... hebben die volgens van je die hier gedropt?
Das wel een leuke studie lijkt me Moon. Ik heb zelf toen ik mijn eigen zaak had een deel ervan gedaan (basiskennis boekhouden). Was erg goed te doen, je kan het via thuisstudie doen, maar ook deels klassikaal, net wat je zelf wil. Effe kijken waar ik het ook alweer gedaan heb
Ik weet niet meer waar ik het gedaan heb. Het is een algemeen diploma (staat het niet op....)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven