Entertainment alle pijlers

Revenge

24-04-2012 16:15 41 berichten
Een van m'n favoriete series die, na een korte onderbreking, nu weer verder gaat in het tweede deel van seizoen 1. Wie kijkt er ook en schrijft mee?

Emily Thorne rents a house in the Hamptons for the summer, seemingly intent on nothing more than enjoying a break in the popular resort. But it soon becomes clear that there's more to her visit. Her real name is Amanda Clarke and her father was framed for a crime he didn't commit and sent to prison for life and she has come to the Hamptons to seek revenge against the people who betrayed him and saw him sent to jail.
Alle reacties Link kopieren
Wat gebeurde er gisteren aan het einde, na haar surprise party? Ik kreeg telefoon en kon het niet meer volgen. Update please!
Hier ook een fan van Revenge! Mijn man en ik vinden het helemaal geweldig! We zijn inmiddels bij aflevering 13 van de eerste seizoen dus gelukkig nog wat kijk plezier tegenmoet... Alleen heb ik een love & hate relatie met Emily( als actrice), soms vind ik haar leuk, maar meestal niet...wel grappg trouwens dat zij in het echt ook Emily heet

Victoria speelt erg goed, echt een bitchy bitch en van de mannen vind ik Daniel leuk .
quote:witch87 schreef op 09 oktober 2012 @ 23:35:

Volgens mij heb je niks gemis oudzuid. Vandaag waren aflevering 1 en 2 volgens mij te zien.

Dank je wel. Kennelijk is Net5 begonnen met seizoen 1 van Revenge.

Ik ben pas bij aflevering 2 ingeschakeld. Heb anderhalve aflevering gemist helaas.
Ik vind het té spannend.
Ik loop een beetje achter; ben nog maar bij aflv 2 van seizoen 1.

Tot nu best aardig; hoop dat het nog wat spannender wordt.

Die Declan komt me ook bekend voor; weet even niet meer waarvan.

Ik vind die Victoria erg lijken op dat mens uit the Addams Family
De jongen die Declan speelt speelt de homoseksuele broer van Serena in Gossip Girl.

Die Victoria heeft vroeger in veel films gespeeld oa The last of the Mohicans,vind dat ze er met haar 54 nog goed uit ziet!
Up

Vanavond verder kijken!! Zit er al klaar voor
Ja nog even!! Ik ben ook verslingerd aan revenge!!!
Echt spannend!!
Sjit gedaan!!! Wie o wie weet wanneer het vervolg komt?

ik weet dat het ook op film1 komt maar ik volg liever de serie ( heb ik iedere dinsdag een leuke serie avond hihihi!)
geweldige serie!! ik wacht op de nieuwste aflevering die in het nieuwe jaar verschijnt!

Er komt trouwens een Turkse versie van in Turkije volgend jaar, dat gebeurd wel is vaker met series die goed in de VS aanslaan.

ik ben op zoek naar een nieuwe serie, suggesties? Breaking bad ben ik ook fan van, dat soort dingen zoek ik, niet dingen als the walking dead enzo
quote:Aaifoon schreef op 18 december 2012 @ 22:34:

Sjit gedaan!!! Wie o wie weet wanneer het vervolg komt?

ik weet dat het ook op film1 komt maar ik volg liever de serie ( heb ik iedere dinsdag een leuke serie avond hihihi!)ik kijk het altijd via project free tv, maar dan heb je wel veel spam enzo
Spam? Kwestie van wegklikken, geen last van. Vind seizoen 2 overigens beduidend minder dan seizoen 1. Het gaat alle kanten op.
Zo balen dat het weer voorbij is. Wanneer komen nieuwe afleveringen?
Ik heb nu pas de laatste aflevering van seizoen 1 bekeken.

Vond het wel een knaller hoor! Lekker even veel personages om zeep helpen haha

Het zal vast wel weer even duren voordat Net5 seizoen 2 gaat uitzenden.
quote:misstwin schreef op 19 december 2012 @ 19:43:

Zo balen dat het weer voorbij is. Wanneer komen nieuwe afleveringen?In Amerika? 6 januari!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven