Piercing verwijderd
woensdag 24 oktober 2012 om 16:10
Ik heb ongeveer 8 jaar een navelpiercing gehad. Iedere keer kreeg ik weer een ontsteking en de piercing zat helemaal scheef. Bijna verticaal. Dus vandaag besloten de piercing eruit te halen. Ik had het niet gedacht maar ik werd er emotioneel van. Het ziet nu ook erg vreemd uit maar dat is weer even wennen.
Zijn er hier nog meer meiden, die besloten hebben een piercing eruit te halen en hoe vond je dat?
Zijn er hier nog meer meiden, die besloten hebben een piercing eruit te halen en hoe vond je dat?
woensdag 24 oktober 2012 om 16:11
Uhhm, een navelpiercing hoort verticaal te zitten
Maar verder: ja, ik heb er 6 gehad in mijn navel en op 1 na allemaal eruit gehaald. Dat het er vreemd uitziet klopt, dat trekt vanzelf weg. Is gewoon even wennen.
Ik heb al zoveel piercings gehad, en er ook al zoveel uitgehaald, op den duur went het wel (het idee dat het er ''vreemd'' uitziet, ''kaal'' zeg maar. Niet het emotionele, dat heb ik nooit gehad).
Maar verder: ja, ik heb er 6 gehad in mijn navel en op 1 na allemaal eruit gehaald. Dat het er vreemd uitziet klopt, dat trekt vanzelf weg. Is gewoon even wennen.
Ik heb al zoveel piercings gehad, en er ook al zoveel uitgehaald, op den duur went het wel (het idee dat het er ''vreemd'' uitziet, ''kaal'' zeg maar. Niet het emotionele, dat heb ik nooit gehad).
woensdag 24 oktober 2012 om 16:12
woensdag 24 oktober 2012 om 16:17
woensdag 24 oktober 2012 om 16:23
quote:kaatje_85 schreef op 24 oktober 2012 @ 16:11:
Ik heb al zoveel piercings gehad, en er ook al zoveel uitgehaald, op den duur went het wel (het idee dat het er ''vreemd'' uitziet, ''kaal'' zeg maar. Niet het emotionele, dat heb ik nooit gehad).Jawel kaatje, jij stond iedere keer te brullen, er kwamen nota bene vier regressiesessies per piercing aan te pas om je weer in het gareel te trekken. Niet liegen nou..
Ik heb al zoveel piercings gehad, en er ook al zoveel uitgehaald, op den duur went het wel (het idee dat het er ''vreemd'' uitziet, ''kaal'' zeg maar. Niet het emotionele, dat heb ik nooit gehad).Jawel kaatje, jij stond iedere keer te brullen, er kwamen nota bene vier regressiesessies per piercing aan te pas om je weer in het gareel te trekken. Niet liegen nou..
woensdag 24 oktober 2012 om 16:40
Ik had 2 piercings schuin onder me lip toen ik 14 was. Mijn moeder was op vakantie en ik dacht ''dat doe ik wel even stiekem ''! Maar toen moeders thuis kwam moesten ze er toch echt uit. Ja ik werd emotioneel omdat ik het er niet mee eens was omdat ze ''zoo mooi'' waren.
Nu nog steeds spijt dat ik ze ooit heb laten zetten loop 8 jaar later nog steeds met 2 gaten schuin onder me lip van die 3 weken dat ik ze in heb gehad.
Nu nog steeds spijt dat ik ze ooit heb laten zetten loop 8 jaar later nog steeds met 2 gaten schuin onder me lip van die 3 weken dat ik ze in heb gehad.
woensdag 24 oktober 2012 om 17:15
Ik heb ooit een tongpiercing gehad. Die heb ik er uit gehaald toen ik er klaar mee was. Tijdje over nagedacht en toen gewoon er uit gehaald. Nooit emotioneel over geweest. Ik denk dat dat het verschil is. Jij moet die piercing er uit halen omdat het steeds ontsteekt. Maar als het niet zou ontsteken zou je hem hebben laten zitten.
woensdag 24 oktober 2012 om 17:28
Ik kan het me voorstellen, dat ik m'n lippiercing er uit haalde was het alsof er een periode van m'n leven was afgesloten. Mensen keken namelijk anders naar me met dat ding (ik was stoer
) en nu ben ik maar gewoon. Tongpiercing blijft zeker zitten, maar dat weet bijna niemand dus dat is iets van mezelf.
woensdag 24 oktober 2012 om 17:39
woensdag 24 oktober 2012 om 17:56
Ja. Ik herken het. Ik heb vanaf mijn 20e tot mijn 34e een ringetje door mijn onderlip gehad, en opeens merkte ik tijdens het eten dat het balletje verdwenen was. (waarschijnlijk meegegaan met een hap bloemkool )
Dus ik heb hem eruit gehaald, ook omdat ik mezelf er gewoon te oud voor vond worden. Maar ik moest toch even slikken. Iets wat zo lang bij mij heeft gehoord, bij mijn spiegelbeeld, bij mijn beeld van mezelf.
Maar nu mis ik hem niet meer.
Dus ik heb hem eruit gehaald, ook omdat ik mezelf er gewoon te oud voor vond worden. Maar ik moest toch even slikken. Iets wat zo lang bij mij heeft gehoord, bij mijn spiegelbeeld, bij mijn beeld van mezelf.
Maar nu mis ik hem niet meer.
woensdag 24 oktober 2012 om 18:04
quote:waarbij schreef op 24 oktober 2012 @ 16:11:
Emotioneel van een piercing verwijderen?
Ik snap dat wel, Ik had ook altijd even tranen in mijn ogen als ik 's avonds mijn oorbellen uitdoe. Je hebt er dan de hele dag lief en leed meegedeeld, mee geluncht, mee gewerkt.
Ik heb het uiteindelijk opgelost door een klein kussentje naast mijn hoofdkussen te leggen,daar slapen ze dan op. Even uit elkaar, maar toch samen.
Emotioneel van een piercing verwijderen?
Ik snap dat wel, Ik had ook altijd even tranen in mijn ogen als ik 's avonds mijn oorbellen uitdoe. Je hebt er dan de hele dag lief en leed meegedeeld, mee geluncht, mee gewerkt.
Ik heb het uiteindelijk opgelost door een klein kussentje naast mijn hoofdkussen te leggen,daar slapen ze dan op. Even uit elkaar, maar toch samen.
Known to cause insanity in laboratory mice
woensdag 24 oktober 2012 om 18:05
Zon twee weken geleden heb ik besloten om mijn labret eruit te halen. Mijn tandvlees was op een bepaalde plek al een hele lange tijd weg en toen ik ontdekte dat mijn tand losser zat er meteen uitgehaald. En ja, ook voor mij was het een moeilijke en emotionele beslissing, puur om het feit dat die piercing is gezet in een periode dat ik eindelijk de persoon begon te worden die ik zou willen zijn. Niet dat ik dat nu al helemaal ben maar het begin is er. En ik vind het heel erg jammer dat hij eruit is. Ik ben ook zo kaal ineens, ik mis hem echt haha
woensdag 24 oktober 2012 om 18:13
quote:Lys schreef op 24 oktober 2012 @ 18:04:
[...]
Allereerst
Joh! Dat heb ik nou altijd met mijn ringen!!
[...]
Allereerst
Joh! Dat heb ik nou altijd met mijn ringen!!
woensdag 24 oktober 2012 om 18:14
Ik heb ook een navelpiercing gehad. Ondanks dat ik het heel goed schoon hield, was dit toch enorm gaan ontsteken. Het zag er gewoon niet meer uit, het leek alsof de navelpiercing 'naar buiten' kwam. Feitelijk zat er nog maar een dun korstje over. Ik heb toen besloten dat onding eruit te halen, emotioneel werd ik hier niet van.. Ik vond het resultaat vervelender.
woensdag 24 oktober 2012 om 18:15
quote:Lys schreef op 24 oktober 2012 @ 18:04:
[...]
[...]
woensdag 24 oktober 2012 om 19:04
woensdag 24 oktober 2012 om 19:24
quote:girly1980 schreef op 24 oktober 2012 @ 18:05:
Zon twee weken geleden heb ik besloten om mijn labret eruit te halen. Mijn tandvlees was op een bepaalde plek al een hele lange tijd weg en toen ik ontdekte dat mijn tand losser zat er meteen uitgehaald. En ja, ook voor mij was het een moeilijke en emotionele beslissing, puur om het feit dat die piercing is gezet in een periode dat ik eindelijk de persoon begon te worden die ik zou willen zijn. Niet dat ik dat nu al helemaal ben maar het begin is er. En ik vind het heel erg jammer dat hij eruit is. Ik ben ook zo kaal ineens, ik mis hem echt hahaJe watte?
Zon twee weken geleden heb ik besloten om mijn labret eruit te halen. Mijn tandvlees was op een bepaalde plek al een hele lange tijd weg en toen ik ontdekte dat mijn tand losser zat er meteen uitgehaald. En ja, ook voor mij was het een moeilijke en emotionele beslissing, puur om het feit dat die piercing is gezet in een periode dat ik eindelijk de persoon begon te worden die ik zou willen zijn. Niet dat ik dat nu al helemaal ben maar het begin is er. En ik vind het heel erg jammer dat hij eruit is. Ik ben ook zo kaal ineens, ik mis hem echt hahaJe watte?
woensdag 24 oktober 2012 om 19:54
Ik heb mijn navelpiercing vorig jaar ook verwijderd, wat een onding was dat, achteraf gezien Zodra ik niet fit was, ging hij gelijk ontsteken. Bij mijn andere piercings nog nooit last van gehad. Ik denk dat het ook komt omdat riemen en broeken er constant langsschuren...
Maar om je vraag te beantwoorden, ik voelde mij niet emotioneel, leek eerst wel een btje 'kaal'
Maar om je vraag te beantwoorden, ik voelde mij niet emotioneel, leek eerst wel een btje 'kaal'