Piercing verwijderd
woensdag 24 oktober 2012 om 16:10
Ik heb ongeveer 8 jaar een navelpiercing gehad. Iedere keer kreeg ik weer een ontsteking en de piercing zat helemaal scheef. Bijna verticaal. Dus vandaag besloten de piercing eruit te halen. Ik had het niet gedacht maar ik werd er emotioneel van. Het ziet nu ook erg vreemd uit maar dat is weer even wennen.
Zijn er hier nog meer meiden, die besloten hebben een piercing eruit te halen en hoe vond je dat?
Zijn er hier nog meer meiden, die besloten hebben een piercing eruit te halen en hoe vond je dat?
vrijdag 26 oktober 2012 om 14:30
Ik herken mezelf helemaal in je topic! ik heb hem tijdje terug er ook uitgehaald! pfoeeeh! ik schaamde me eerst er gewoon even voor! vond het zo lelijk lelijk
het was ook rood (nu nog) en er miste gewoon wat! (hetzelfde gevoel als je in de spiegel kijkt zonder make-up, ook dat lijkt vaak nergens naar dan haha)
Maar... ik moet eerlijk zeggen! heb er zo geen spijt van! hij was bijna altijd ontstoken, ging soms zeer doen, en nu kan ik alle kleding aan wat ik maar wil, zonder om de piercing te denken, kan weer lekker bukken! moet vaak bukken op mn werk dus hij was altijd aan einde van de dag ontstoken..
Dus al met al, ben nu blij dat hij weg is, en ik begin er weer aan te wennen Bij jou went het ook snel genoeg! en merk je vast alleen de voordelen hihi.
Maar... ik moet eerlijk zeggen! heb er zo geen spijt van! hij was bijna altijd ontstoken, ging soms zeer doen, en nu kan ik alle kleding aan wat ik maar wil, zonder om de piercing te denken, kan weer lekker bukken! moet vaak bukken op mn werk dus hij was altijd aan einde van de dag ontstoken..
Dus al met al, ben nu blij dat hij weg is, en ik begin er weer aan te wennen Bij jou went het ook snel genoeg! en merk je vast alleen de voordelen hihi.