nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Haha Mp, ik doelde niet op het weer. Maar het wassen is zinloos omdat het schone goed toch wel weer vies wordt vandaag. Inmiddels staat de teller al op 5 spuitluiers.

Ik vind het ook lekker weer. Heb al even een wandeling met zoon gemaakt naar de bakker en terug. Nu schijnt zelfs de zon, mij hoor je er niet over klagen. Heb een hele leuke winterjas voor zoon gezien bij de C&A, hopelijk hebben ze hem nu wel in zijn maat. 2 weken terug nl niet in woonplaats, ga vanmiddag even naar stad verderop, die is groter, moet paar dingen hebben.

Moet nog 2 dagen werken en dan is het weekend. Heb dienst van vandaag geruild voor dienst van zaterdag, om voor zoon te zorgen. Heb voor morgen een oppas kunnen vinden (schoonouders zijn nu ook ziek thuis en ouders moeten werken). En zaterdag is man thuis. Pff wat een organisatie als zoon ziek is.

Nutteloos: er is niks op tv op dit tijdstip...
owww hihihi, snorry....

tja mdf, het leven van moeders gaat niet over rozen... beterschap!

mijn neefje en nichtje waren van de week ook ziek (zijn wat ouder dan jouw spruit), gaat nu wel weer echter nu is mijn zus de klos..... leuk he kinderen...

vriendin van mij is trouwens nu uumm best wel een beetje hoogzwanger, eerlijk gezegd vind ik het helemaal niet erg dat ik geen kinderwens heb als ik haar verhalen hoor... al gun ik het een ander uiteraard wel...

nutteloos: Armstrong is still innocent... (althans dat vind ik...)
lady's, ik heb leuk nieuws: mijn recalcitrante periode is voorbij,

heb net per ongeluk ff een erg leuk (al zeg ik het zelf)

nieuw blogje in mekaar geflansd op mijn nieuwe weblog.

geef ff een gil als je het zien wilt, dan zet ik de site er heel ff op...
Ik zal morgen effe je blog lezen, op de pc sta je in mijn favorieten. Op de iPad niet.

De ene moeder is de andere niet en de ene zwangerschap is niet te vergelijken met de andere.

Ik was in 1x zwanger; pil weg en maand later positieve test, andere doen daar langer over of hebben wat hulp nodig ( niks mis mee hoor).

Ik heb 9 maanden nergens last van gehad, of je moet de vervelende opmerkingen van onbekenden ook tellen

Vriendin van mij heeft 9 maanden niet kunnen genieten, paar keer in het ziekenhuis gelegen en nu een draak van een kind. waar ze niet mee om kan gaan, zielig voor kind. Kind is echt een slechte slaper, eten gaat matig en luisteren is er niet bij.

Zoon is een goede slaper, al vanaf het begin, eet goed, luistert alleen als hij dat wil

Genoeg over kids

Armstrong zou best schuldig kunnen zijn, ik twijfel eraan.

Vanavond chaos op het werk, mag morgen weer, niet heel veel zin in, maar zelf ook wat grieperig, bahbah, heb er echt hekel aan. Moet morgen erg vroeg op, dus duik er nu in.

Nutteloos: verkeerslichten tellen op weg naar huis en dan de tel kwijt raken
mdf: grote eer dat ik onder je favorieten sta, echter ik heb ivm gedoe (doet er verder niet toe) die weblog opgeheven en een nieuwe gefabriseerd. das uiteraard een heel ander adres dus aan die oude heb je geen bal...

goeiemoggel trouwens!!

nutteloos: 2 boterhammen of een broodje met filet american en een gekookt eitje blijft toch 1 van mijn favoriete weekend ontbijtjes!!
Jaaaaaa! 5km in 32 minuten en 10 seconden! Ik ben trots op mezelf!

Ik had een rottig voortraject (ZH in ZH uit voor ongeveer 3 jaar), een vervelende zwangerschap met veel kwalen, medicijnen en injecties (hoge bloeddruk, zwangerschapsdiabetes, cholestase...) en een ziekenhuisopname bij 26 weken... Maar ik heb me daar toch een stel schattige kindjes voor teruggekregen! Dus dat kan ook nog MDF ...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
dames nog geinteresseerd in mijn nieuwe blog of hoe zit dat?

(oude weblog adres klopt niet meer, die weblog is niet meer....)

wordt dit nu enkel een kinder-topic? then I'm out....
Blogje, blogje!

Ik moet zeggen dat ik weinig mensen ken die het zo makkelijk hebben als MDF. Ik ken wel iemand wiens eerste zwangerschap en eerste kind best lastig was/waren ?(maar ook een heel bijzonder kind). Na 7 jaar durfde ze een tweede zwangerschap aan: Snel zwanger, makkelijke bevalling en een kind dat zo zoet is als een engeltje. Ze zei: "als ik haar eerst had gehad, had ik waarschijnlijk wel vier kinderen gewild"

Soezie, goed gelopen! (en jou lees ik ook nog, je bent gewaarschuwd :-) )
blogje blogje?? mot je um nou of niet ??

ik vind het wel een beetje een dooie boel hier worden de laatste tijd. wat doen we eraan?
Dooie boel, inderdaad, maar na zoveel poep en braken, gevolgd door alle wasjes, badjes, etc. was ik echt helemaal afgedraaid en gaar. Nu even rijd om bij te lezen. Dit topic is prima te doen, 2 andere topics probeer ik al niet eens meer, gaat me te hard (5pagina's minimaal op een dag).

Zelf ook wat grieperig geweest, nu wel weer wat fitter. Morgen weer aan het werk, heb ik ook wel weer zin in. Hopelijk loopt alles nu wat beter dan vorige week, toen echt heel wat domme dingen gezien.... Ga het niet te inhoudelijk maken.

Vandaag met mijn 2 kleine nichtjes gespeeld, was zo leuk. De jongste is 3 maanden, dan begint het bij mij al wel te kriebelen, maar ik vind het verschil dan met zoon te klein. Vond het leuk dat ze bij mij naar voeding ging zoeken en dat ze na haar flesje (met borstvoeding) bij mij wel in slaap viel (en niet bij mijn moeder). Ik tegen mijn mama, dat is net alsof je in slaap valt terwijl de geur van vers brood om je heen hangt, dan slaap je heerlijk. Nichtje zal ongetwijfeld bij mij ook een melk geurtje ruiken.

Nu valt mijn mond steeds open, ben best moe, maar wel erg tevreden en voldaan.

Nutteloos: in de file staan

Nog een grappig iets: bij de Chinees kennen ze onze naam, klanten kijken dan heel raar als je binnenkomt en bij naam en toenaam begroet wordt.
ff een snelle zwaai, ben vrij maar 10 uur afspraak dus moet mezelf dringen aankleden... dit is meteen mn nutteloze bericht.

oww wacht nog ff iets voor Isa: Isa, voor het leerlingenconcert in november moet ik Non so piu uit mn hoofd kennen, dat gaat prima tot het stukje na parlo d'amor (all acque, all'ombre enzovoort) het blijft niet hangen. heb je tips? op mn handpalm tattoeren ??
MP, je moet gewoon overal waar je komt een versie van de tekst neerleggen; in de keuken, de badkamer, de wc, op je werk en steeds. Als je even tijd hebt gewoon kijken en proberen te onthouden. Elke Keer een woordje verder of meerdere woordjes.

Het gaat je lukken, echt waar!

Nutteloos; de driftbuien van zoon als hij zijn zin niet krijgt. Soms best irritant. Nu al. Man had dat vroeger als kind ook, schoonloeder herinnert ons daar steeds aan.

Gelukkig heb ik voorlopig geen tijd voor haar

Werk is druk, chaos compleet, pffff, moet nog 2 dagen.
Pfff wat een nacht, had een enorme nachtmerrie. Gewoon akelig!

Intussen is man ziek geworden, ik moet werken straks. Baal een beetje nu. Als man ziek is gebeurt er nl niet veel in het huishouden, maar als ik ziek ben, dan gaat alles gewoon door. Herkenbaar voor jullie??

Nu even opschieten, zoon moet naar het kinderdagverblijf
m.a.w. leuk he kinderen
Ik zeg gewoon tegen schoonloeder dat ze niet kan opvoeden ze gaf mijn man destijds gewoon teveel ruimte of teveel regels (net wat van toepassing is).

Nu weer een werkdag overleefd, nog 1 te gaan en dan heb ik ook weekend. Gelukkig ging het best goed op het werk, nog wel leuke dingen gedaan en meegemaakt. Ik geniet nog even van mijn succesje: goed gesprek gehad met de grote baas, was erg gezellig ook wel.

Nu even niksen en zo slapen..
zucht ik zit vet in de deprie... gister ruzie met mn moeder gemaakt die heel erg onredelijk is...

verder heb ik het gevoel dat ik van alles moet, daar word ik

erg moe van....

ik ben heel zielig...
@ MP, getsie, ruzie is nooit leuk. Vooral niet met mensen van wie je houdt, :hug; In welk opzicht is ze onredelijk? Of is dat lastig?

Hier een drukke werkdag gehad op zaterdag, was eigenlijk vervelend. Er zijn besluiten genomen die ik te kinderachtig vind. Dat maakt de sfeer wat slechter.

Nu alweer zoon aan het voeden, pfff Hij lijkt er nu wel sport van te maken om te willen eten. Dit is de 3e voeding sinds ik in bed lig. Niet erg prettig, ben echt moe van het werken en rust ik niet uit. Op dit soort momenten neig ik naar overstappen op de fles, maar aan de andere kant wil ik de borstvoeding nog niet opgeven. Lastig dus!!

Nutteloos: ik heb keelpijn.
ruzie is alweer over, duurt nooit lang bij mn mams en ik...

nog wel ander probleem: mn zus had een uitnodiging gestuurd voor haar verjaardag waar ik geen zin in heb (ben niet zo dik met haar helaas). echter ze wordt 40 dus ik ben ongeveer verplicht wel te gaan.

nu heb ik haar een mail gestuurt waarin ik eerlijk heb gezegd dat ik twijfel. zij kan echter niet goed tegen 'directe' opmerkingen (althans dat denk ik) en ik heb geen idee hoe en of ze gaat reageren....

zit me ook af te vragen of ik die mail wel had moeten sturen, van de andere kant zou ik niet eerlijk tegen mezelf zijn als ik dat niet had gedaan is mijn gevoel...

kinderen en eten lijkt me idd. een ramp Mdf! mijn moeder heeft overigens een beroemde opmerking: bij geklaag van 'dat lust ik niet' zei ze altijd: 'oww dat hoeft ook niet, je hoeft het alleen maar op te eten'

inmiddels legendarische opmerking...
Haaaaaaiiiii

Niks nutteloos te melden hier, behalve dan dat ik net als de rest van NL zometeen BZV ga kijken...

En dat mijn longontsteking bijna weer over is (zit sinds afgelopen dinsdag aan de antibiotica).
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
hihi ik heb ook gekeken...... kreeg een aantal keren

behoorlijke braakneigingen (vooral van die Yoni en haar fictieve kinderen met blauwe overalletjes en rode laarsjes .....)

soezie: das meteen een goed excuus waarom je er ff niet was,

longonsteking, wowww, hoe krijg je het voor mekaar...
@ MP, goede uitspraak, die ga ik onthouden, gaat zeker nog wel eens van pas komen. Hier ook eentje die ik nooit zal vergeten. Als een vriendinnetje kwam spelen zei ze na afloop tegen mijn moeder; bedankt voor het spelen. Waarop mij moeder altijd antwoordde met: daar hoef je me niet voor te bedanken, je hebt zelf gespeeld. Als kind snapte ik het niet, nu vind ik hem briljant!

BZV heb ik niet gekeken, volg het ook niet. Heb wel een paar afleveringen (de laatste 3 ofzo) gekeken van die vieze, vette, vervelende verloofde. Man o man zo ver gaan om te liegen, zodat je wat geld kan winnen. Echt nooit dat ik zo met mijn familie zou omspringen!

@ Soezie, hoe kom je eraan? En hopelijk voel je je snel weer helemaal fit. Beterschap!!

Nutteloos: ik ben de erwten voor het eten vergeten bij de boodschappen, moet straks even terug, of het menu wat omgooien voor deze week en later erwten halen.

Zoon ligt lekker te slapen, kan ik alvast de goulash voor morgen gaan maken, die heeft tijd nodig om te pruttelen en dinsdag is een drukke werkdag.
ja hij is goed he! ik vond het uiteraard vroeger nooit leuk als ze het zei, nu vind ik hem briljant.

mijn moeder was sowieso erg consequent (vandaar dat ik nu zo'n engeltje ben )

nog iets grappigs: wij moesten wel eens in huis wat kleine dingen doen. daar was ik het uiteraard niet mee eens dus ik riep wel eens 'jongejonge, ik lijk je slaafje wel'! waarop mijn moeder vervolgens zei: prima, dan was ik jouw onderbroeken ook niet meer..... hihihihi...
Heb zoon nu even in zijn box gezet, hij protesteert nog. Zoon had 3x op rij met zijn vingers aan de dvd-speler gezeten, dus nu even afkoelen in de box. Maar zo te horen, wordt zo wordt het nog even slapen voor hem.

Heb heel veel zin om dingen te gaan doen als borduren (doe ik wel eens tussendoor) of om eindelijk die foto albums te maken, waar het anders nooit van zal komen. Misschien vanavond aan beginnen? Van de afgelopen 4 vakanties moet ik nog... Erg hè? De laatste die ik gemaakt heb, was voor Moederdag. En zo kan ik nog 1.000 dingen noemen die ik wil, maar waar het nog niet van kwam.

Bedtijd voor zoon, hij blijft mopperen,
haha jij hebt duidelijk geen last van een de-zomer-is-voorbij-depressie. ik wel, zwaar...
Hallo!

Ik kom ook nog eens langs :-) Heb allemaal nuttige dingen gedaan afgelopen weekend. Lekker buiten lopen, neefjes knuffelen, ouders zien.

En, het belangrijkste: Mijn kachel doet het precies op tijd! Nu is mijn huisje weer lekker warm.

Soezie: Longontsteking is wel heftig. Is het nu wat beter met je?

MissP, heb je weer vrede met alle familieleden?

En MDF, misschien is het niet zo erg om het huishouden te laten gaan als je zien bent :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven