Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Ik ook nog geen positieve ovulatietest. Straks maar weer ff testen......

Mijn schoonmoeder gaat straks naar huis. Wel gezellig gehad! Verjaardag was ook leuk! Heb me ff lekker laten gaan: fles rode wijn leeggedronken... Mocht wel weer een keertje vond ik.

Stoppen met roken? Doen!!! Gewoon proberen! Het is zo ontzettend vies en een goede motivatie is dat het beter is voor je vruchtbaarheid!! Ik ook nog steeds gestopt. Alhoewel ik laatst wel een sigaretje weer heb gerookt, had er zin in (na een fles wijn dus... hahaha ).

Fijne zondag!!!!!1
Hey dames,

hier even een berichtje om jullie een hart onder de riem te steken en om jullie aan te moedigen voor de komende dagen!

Zet 'm op!!!

En Kusje, wat begrijp ik je frustratie... goed dat je voor jezelf kiest! Ik wens je alle geluk van de wereld! voor jou!

Geniet van het lekkere weer!

Liefs Kaatje
Vandaag ook geen positieve ovulatietest. Komt vanzelf wel!

Lieve Kaatje, je bent een schat! Ik gunde jou toch ook zo ontzettend die zwangerschap, ben superblij voor jou!!! Ik hoop dan ook dat je alleen maar mag genieten van jouw zwangerschap en dat jullie met een gerust hart uit mogen kijken naar jullie kindje!
Kaatje! Lief van je. Hoe voel je je? Gaat alles goed? Bedankt voor de aanmoediging. Ik had vanmorgen nog geen smiley maar vanmiddag wel alvast een het werk gegaan. Zou natuurlijk mooi zijn als ik dan morgen wel een smiley heb, dan is deze vast extra! Ik zie het er de komende dagen niet echt van komen met al die festiviteiten. We zien het wel.

Dreadje, ik heb gisteren ook los gegaan hoor. Lekker uit eten met vrienden geweest en heeeel veel rosé gedronken. Op zich waren we redelijk bijtijds thuis voor de zaterdagavond, 2.00 uur ofzo. Maar ik liep helemaal te zwabberen. Ik was gewoon hartstikke dronken joh!

Laat je het weten, wanneer je een smiley hebt? Ik hoop zo dat we tegelijkertijd goed nieuws hebben! We gaan wel steeds behoorlijk gelijk op. Ik hoop echt dat wij tegelijkertijd hekkensluiter zijn van dit topic. Succes van de week! We houden contact.

xxx

Winterdip.

Oja... en dan morgen waarschijnlijk stoppen met roken. Jeetje, ga ik het echt doen? Ben benieuwd hoe snel ik morgen op het station naar de kiosk ren voor een pakje marlboro lights. Of toch niet?
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
En dames, hoe waren de ovu-testjes vanochtend...?
Hier nog geen smiley vanmorgen hoor.

Dan waarschijnlijk morgen of woensdag.

Ook prima, vanavond even rust en morgenavond weer aan de slag. Om de dag schijnt sowieso beter te zijn toch?

Hoe is het met jou Kaatje? Hoe voel je je? Zit je nog op een roze wolk of ben je al aan het idee gewend?

Ik heb gisteravond mijn pakje sigaretten leeg gerookt. Vanmorgen niet meer gehaald. Wel net eentje bij de koffie gerookt van een collega. Waarschijnlijk vanmiddag na de lunch nog wel eentje, maar daar laat ik het bij voor vandaag. Misschien morgenochtend en morgenmiddag nog weer eentje en dan moet het eigenlijk gewoon afgelopen zijn. Ik ga niet meer kopen!

Voor diegenen die, net als ik, moeten werken vandaag en morgen, werkze!
Nou meiden nog 2 te gaan en ik vind dat jullie allebijde deze maand zwanger zijn.

Hoe is het met de andere zwangere meiden waar we al een hele tijd niks van hebben gehoord gaat alles goed?

En winter dat roken lukt je vast wel.Hier lukt het helaas niet maar moet zeggen dat ik al zoveel minder rook en ik vind dat al heel goed van mezelf.
Hier gaat het goed... ik zit inderdaad heel voorzichtig op een roze wolk, maar hou uit zelfbescherming nog wel een slag om de arm tot de eerste echo... En lief wil ook niet meer met me sexen, omdat 'ie bang is dat ons boontje (zo noemen we 'm!) er dan uitfloept!!!

We hebben ook besloten om dit keer te wachten tot na de echo voordat we het aan onze ouders, zussen en beste vrienden vertellen... Vorige keer uit enthousiasme onze ouders meteen ingelicht, en dan is het extra zuur als het misgaat, maar aan de andere kant ook wel fijn om wat morele steun van anderen dan lief te krijgen, dus beetje dubbel gevoel wat dat betreft!

Wat goed dat je geen sigaretten gekocht hebt Winterdip! En nu volhouden hoor! Je kunt het! Ik ben twee jaar geleden ook "cold turkey" gestopt en het is mij ook gelukt...

Fijne dag!

Liefs Kaatje
Hey Sungirl!

Ja hoor, dat roken lukt me ook wel, het is dat stóppen waar ik moeite mee heb!

Sorry, bijdehandjes gegeten.

Dus jij rookt nog wel? Hoeveel rookte je eerst en hoeveel rook je nu? Een vriendin van mij kreeg het niet voor elkaar om te stoppen toen ze zwanger was. Haar verloskundige zei toen: "Die stress van het stoppen met roken is slechter voor je dan die paar sigaretjes." Zolang ze maar heel gezond at en dronk en haar rust nam maakte die paar sigaretjes niet zoveel uit zei die man toen.

Persoonlijk zou ik liever helemaal niet roken maar als het je zoveel stress oplevert kun je inderdaad afvragen wat gezonder is!

Gaat het goed verder met je?
Kaatje wanneer is de echo?

Ik heb het vorige keer ook dezelfde avond van de positieve test nog tegen mijn ouders verteld. Had ik dus ook beter niet kunnen doen. Vorig jaar met Koninginnedag was ik zwanger (al wist ik het toen pas een paar dagen later)... dat vind ik wel een raar idee. Dat het gewoon alweer een jaar geleden is!

Goed dat je cold turkey bent gestopt met roken! Rookte je veel/lang?
Als het goed is ligt vanmiddag het aanvraagformulier in de bus en dan ga ik een afspraak maken voor eind volgende week of het begin van die week erop... dan ben ik ongeveer 7 weken...

Gaat snel inderdaad, kan me voorstellen dat het een raar idee is. Ik vond het wel een fijn idee dat ik in ieder geval zwanger was geraakt, dus dat het in ieder geval mogelijk was, heb jij dat ook?

En ik heb van mijn 13e tot mijn 24ste gerookt, ben twee jaar geleden gestopt en sindsdien een echte gelegenheidsroker geweest, dus af en toe op feestjes of tijdens etentjes met vriendinnen een sigaretje... gelukkig ging me dat goed af! Ik heb sinds ik "gestopt" ben nooit meer zelf een pakje sigaretten gekocht... en nu op de verjaardag van mijn schoonmoeder 19 april het laatste sigaretje op (toen had ik nog niet getest!). Vorige week was ik met vriendinnen uit eten en die boden me een sigaretje aan en toen heb ik keurig geweigerd, dus die zullen al wel vermoedens hebben, ben ik bang!

Doe je best meisje! Je weet zelf ook wel dat het beter is om te stoppen, dus dat ga ik je niet meer vertellen, maar ik kan je natuurlijk wel aanmoedigen:

GO WINTERDIP! GO WINTERDIP!

Veel succes!

Liefs Kaatje
13 mei heb ik de echo...brrrrrrrrr!
Oh spannend Kaatje!!! Kan me voorstellen dat je iets meer bibbers hebt dan een ieder ander. Toch hoop ik dat je er ook een beetje fijn naar toe kan leven, want de kans ik het grootst dat alles oké is!

Ik ga zo ovu-test doen..... wel al geklust..... hahaha, om in vorm te blijven hè!
Nee hoor, ook voor mij nog geen positieve ovu-test. Morgen is er weer een dag!
Spannend Kaatje! De 13e is nog twee weekjes. Kan me voorstellen dat je die tijd over zou willen slaan maar als jij straks op die bank ligt is vandaag net gisteren hoor!

Dreadlokje, hier ook geen ovulatie maar wel oefening. Ongeacht of ik nou morgen wel of geen smiley heb, eigenlijk wil ik morgenavond gewoon weer. Ach... ik neem mezelf iedere maand voor het los te laten. We zien wel!

Wel gisteravond mijn pakje sigaretten leeggerookt en vandaag niet gekocht! Vanmorgen en vanmiddag eentje gebietst van een collega en op die 2 sigaretten na dus niet gerookt vandaag. En dat voor iemand al jáááááren een pakje per dag rookt...

Wel heb ik besloten dat ik morgenochtend bij de koffie en na de lunch weer een sigaret mag mijn bietsen bij mijn collega. Dan moet het vanaf woensdag maar gewoon helemaal afgelopen zijn. Ben benieuwd of ik het volhoud met Koninginnenacht en -dag.
@winterdip, knap dat je bezig bent met stoppen met roken, van een pakje per dag naar maar twee sigaretten vandaag is al een hele verbetering!!! Dus gewoon proberen vol te houden en als het fout gaat op koninginnenacht/dag niet opgeven, maar gewoon doorgaan

@Kaatje wat spannend je echo 13 mei. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het eng vindt, maar grote kans dat het nu wel goed zit! Gaan jullie met z'n tweeën of neem je ook nog iemand voor extra steun mee?

@dreadlokje, en winterdip hopelijk komt de positieve test snel.

en meiden inderdaad niet alleen maar vrijen wanneer die test het aangeeft, het moet natuurlijk ook gewoon leuk zijn
Nou ik rookte 15 a 20 sigaretten op een dag en nu 7 of zo.Tuurlijk zijn er wel eens dagen dat ik meer rook maar ik vind zelf dat het me goed af gaat.En de verloskundige heeft dat ook tegen mij gezegd want als ik probeer te stoppen raak ik helemaal in de stress en wordt ik heeeeeeeeeeeel chagerijnig (weet niet hoe je dat schrijft).Maar het gaat het heel goed.Weinig kwaaltjes.Ik voel hem elke dag maar men o men wat een buik heb ik nu groeit net zo hard ik wist dat het snel zou gaan na de 20e week maar zo snel.Heb nog wel geluk dat ik alleen daar groei en niet mijn benen en billen kan nog we zien het wel.O ja en ik krijg nu echt een onderkin.Maar goed hebben we er voor over.

Kaatje spannend maar ik ga er vanuit dat het goed zit.

Meggie al uit over de naam?En gaat het goed?
Ja, goeie vraag! Hebben de zwangeren al namen voor hun spruiten bedacht?

Sungirl, onderkin? Hahaha... wordt het zomer, moet je coltuitjes en sjaaltjes gaan dragen Kon je er niet van slapen vannacht?

Hier nog steeds geen smiley. Beetje laat. Dan zal het écht morgen wel.
Wij zijn eruit ik had de naam bedacht en ik vind hem helemaal geweldig maar ik zit nu heel erg te twijfelen.Eerst vond vriendlief het niks en hij is er nu helemaal weg van.Komt denk ik ook wel omdat 10 jaar geleden of zo was ik uit en er was een meisje die net een zoon had en ze had hem Jayden genoemd ik heb toen die naam nog op een briefje geschreven omdat ik hem heel mooi vond/vind.Nou en nu is die naam te populair.

Ik heb altijd wel iets een onderkin maar ach we moeten maar denken gaat ook wel weer weg.Ik ga gewoon een hoofddoek of zo dragen tot onderaan de kin zie je er ook niks van hahahahahaha.(sorry als ik mensen voor het hoofd stoot)
Sungirl, ik zou 'm gewoon doen als je 'm leuk vind... populair of niet... en ik ken niemand die Jayden heet, dus zo populair is 'ie misschien toch niet...

Wat vinden jullie van Niek voor een jongen en Roos voor een meisje? Ik vind ze erg leuk!

Vind trouwens dat ook de nog-niet-zwangere dames hier alvast over na kunnen denken... Heb ik ook gedaan

Liefs Kaatje
Hier in de omgeving zijn 2 jongens die Jayden heten.Maar mijn vriend vind het geen mooie naam.Ben al lang blij dat we een naam hebben.Ik twijvel ook nooit maar nu wordt er gek van terwijl ik de naam helemaal geweldig vind.Ik vind Niek niet mooi te gewoon en Roos is mooi maar ook te gewoon sorry ik ben geen maatstaf wat betreft nederlandse namen.Er zijn heel weinig Nederlandse namen die ik mooi vind.Ik ben van de engelse/amerikaanse enz. namen.
Jeetje wat moeilijk! Ik heb al jaren namen die ik erg leuk vind.

Ook een jongensnaam die ik al een jaar of 10-15 erg mooi vind maar die je nu ook vrij vaak hoort.

Sungirl, vervelend als je vriend jouw naam niet mooi vindt. Persoonlijk houd ik niet van het type "Jayden" namen. Valt bij mij een beetje in de categorie Damien en Kayleigh enzo. Dat is niet mijn stijl. Ik ben, net als Kaatje, meer van het Hollandse. Of Scadinavisch, ook vaak wel leuk.

Als ik Engelse namen moest uitkiezen dan vind ik Colin of Lynn nog wel leuk trouwens. Maar jij krijgt een knul dus dan valt Lynn natuurlijk al af. Maar als je twijfelt over Jayden vind je Colin misschien wel leuk? Quinten? Of Ray, ook wel een beetje jouw stijl misschien?

Maar goed, als je nou eenmaal weg bent van Jayden en jouw vriend is ermee akkoord dan doe je dat toch lekker? Wat was het geworden als jullie spruit een meisje zou zijn? Had je daar ook al een naam voor?

Kaatje, Niek vind ik mwah. Aan de ene kant wel leuk, aan de andere kant misschien iets té oubollig (vind ik). Roos vind ik wel een lieve naam. Wat vindt je vriend ervan?
Of Sungirl, Jason dan? Zelfde soort naam maar komt net iets minder voor. James of Jameson?

Ik doe maar een gooi hoor.
De lijstjes van vriendlief

meisjes

madison

chloe

brianna

jasmin

caitlin

faith

jocelyn

angel

madelief

chelsey

jongens

joshua

ryan

nathan

aiden

jayden

brayden

seth

matthew

luke

Dit vond hij eerst mooi en zijn favoriet was Matthew

Maar nu wordt het geeneen van allen.Ik wil het wel vertellen maar doe het maar niet je weet maar nooit wie er mee leest.We hadden wel veel dezelfde namen.En nu zijn we helemaal de andere kant opgegaan het is 5 letters kan ook met 4 maar wij vinden het met 5 mooier.Ik zal niet eens weten uit welk land het komt zal het eens opzoeken.

Voor een meisje had ik Jayla of Jasleene en had er nog wel meer maar dan moet ik ff mijn lijstje opzoeken.
En ik heb iets met de y weet niet wat het is.De naam komt wel uit het engels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven