Hallo kleine vriend.
zondag 21 oktober 2012 om 23:18
Sinds vorige week ligt mijn stief-dochter in het ziekenhuis. Omdat ze met 29 weken weeën heeft gekregen. Vannacht is haar zoon doormiddel van een keizersnede geboren.
Ze hebben een keizersnede gedaan omdat het een te zware bevalling werd. Waardoor de baby in gevaar zou kunnen komen. Na de geboorte haalde hij geen adem , dus hebben ze hem meteen aan de beademing apparatuur gelegd. En ze koelen zijn ledematen om meer bloed naar zijn hersenen te laten gaan.
Ze hebben een keizersnede gedaan omdat het een te zware bevalling werd. Waardoor de baby in gevaar zou kunnen komen. Na de geboorte haalde hij geen adem , dus hebben ze hem meteen aan de beademing apparatuur gelegd. En ze koelen zijn ledematen om meer bloed naar zijn hersenen te laten gaan.
donderdag 25 oktober 2012 om 21:36

donderdag 25 oktober 2012 om 21:40
quote:himalaya schreef op 25 oktober 2012 @ 21:32:
[...]
Die zwanger was, een auto-ongeluk had gekregen en haar dure leaseauto op de rotonde had laten staan, naar Zuid Afrika vertrok om te bevallen en ondertussen maakte de werknemers een zooitje van de zaak en moest ze een interim manager op afstand regelen.
Dat bedoel je? oh, oh. Ik kom hier echt niet vaak genoeg, ik heb echt geen idee waar het over hebt.
[...]
Die zwanger was, een auto-ongeluk had gekregen en haar dure leaseauto op de rotonde had laten staan, naar Zuid Afrika vertrok om te bevallen en ondertussen maakte de werknemers een zooitje van de zaak en moest ze een interim manager op afstand regelen.
Dat bedoel je? oh, oh. Ik kom hier echt niet vaak genoeg, ik heb echt geen idee waar het over hebt.

donderdag 25 oktober 2012 om 21:43
quote:VotesforLeo schreef op 25 oktober 2012 @ 21:40:
[...]
Ja, ook met 29 weken volgens mij, maar dat klopte helemaal niet met de verwekkingsdatum
Ja, maar die data waren vast verdraaid vanwege herkenbaarheid endezo
En die TO reageerde ook niet op (kritische) vragen en bleef maar met nieuwe 'feiten' komen.
[...]
Ja, ook met 29 weken volgens mij, maar dat klopte helemaal niet met de verwekkingsdatum
Ja, maar die data waren vast verdraaid vanwege herkenbaarheid endezo
En die TO reageerde ook niet op (kritische) vragen en bleef maar met nieuwe 'feiten' komen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

donderdag 25 oktober 2012 om 22:47
quote:gypsygirl-1 schreef op 25 oktober 2012 @ 21:09:
[...]
Misschien moet je alle topics van cha eens nalezen en dan je conclusie trekken?
Ik heb alle topics van cha gevolgd.. en hoewel ze een hoog drama gehalte hebben, vind ik dat jullie wel heel makkelijk conclusies trekken.
maar dat gebeurd wel erg veel laatste tijd
[...]
Misschien moet je alle topics van cha eens nalezen en dan je conclusie trekken?
Ik heb alle topics van cha gevolgd.. en hoewel ze een hoog drama gehalte hebben, vind ik dat jullie wel heel makkelijk conclusies trekken.
maar dat gebeurd wel erg veel laatste tijd

donderdag 25 oktober 2012 om 23:16
Tja ik begin me ook een naief gansje te voelen, maar zo ongeloofwaardig en bizar vind ik het nu allemaal ook weer niet. Haha dat "durf" ik te zeggen.
Daarnaast is het best goed "uitgewerkt". Dat er medische dingen niet kloppen... Iemand die dit had verzonnen had toch wel een beetje kunnen googelen op de typen behandelingen die een prematuur mogelijk kan krijgen. Zeker iemand die al maaaaaanden moeite doet om een verhaal in stand te houden. Zo lastig is dat niet lijkt me.
Ach ik weet het niet hoor. Ik leef met cha, stiefdochter en zoontje mee.
Daarnaast is het best goed "uitgewerkt". Dat er medische dingen niet kloppen... Iemand die dit had verzonnen had toch wel een beetje kunnen googelen op de typen behandelingen die een prematuur mogelijk kan krijgen. Zeker iemand die al maaaaaanden moeite doet om een verhaal in stand te houden. Zo lastig is dat niet lijkt me.
Ach ik weet het niet hoor. Ik leef met cha, stiefdochter en zoontje mee.