Hallo kleine vriend.

21-10-2012 23:18 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds vorige week ligt mijn stief-dochter in het ziekenhuis. Omdat ze met 29 weken weeën heeft gekregen. Vannacht is haar zoon doormiddel van een keizersnede geboren.

Ze hebben een keizersnede gedaan omdat het een te zware bevalling werd. Waardoor de baby in gevaar zou kunnen komen. Na de geboorte haalde hij geen adem , dus hebben ze hem meteen aan de beademing apparatuur gelegd. En ze koelen zijn ledematen om meer bloed naar zijn hersenen te laten gaan.
quote:qwerttu schreef op 25 oktober 2012 @ 21:34:

Oh gunst ja, die was er ook nog! Kreeg die niet ook een prematuur?Uiteraard. En had (ook) een auto van zo'n 60.000 euro, en ook iets met een ex en die auto's.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hij is wel erg leuk ja:

Bestaat er iets als een nood-pinpas?
En Himalaya, had die toevallig ook een half briefje van 500?
Dat was de zus van Cha denk ik
quote:qwerttu schreef op 25 oktober 2012 @ 21:38:

En Himalaya, had die toevallig ook een half briefje van 500? Ja zeg, moet ik hier alles onthouden?
quote:himalaya schreef op 25 oktober 2012 @ 21:32:

[...]

Die zwanger was, een auto-ongeluk had gekregen en haar dure leaseauto op de rotonde had laten staan, naar Zuid Afrika vertrok om te bevallen en ondertussen maakte de werknemers een zooitje van de zaak en moest ze een interim manager op afstand regelen.

Dat bedoel je? oh, oh. Ik kom hier echt niet vaak genoeg, ik heb echt geen idee waar het over hebt.

Oh gunst ja, die was er ook nog! Kreeg die niet ook een prematuur?Ja, ook met 29 weken volgens mij, maar dat klopte helemaal niet met de verwekkingsdatum

Oh gunst ja, die was er ook nog! Kreeg die niet ook een prematuur?Oh ja! Van die Zuid Afrikaan. Ofzo?!?
Dan zit er wel progressie in.
Maar dat verhaal bedoelde ik inderdaad. Minder dan een jaar geleden dus

Hai trololololo, ben je er weer? Gezellig!
quote:VotesforLeo schreef op 25 oktober 2012 @ 21:40:

[...]

Ja, ook met 29 weken volgens mij, maar dat klopte helemaal niet met de verwekkingsdatum

Ja, maar die data waren vast verdraaid vanwege herkenbaarheid endezo

En die TO reageerde ook niet op (kritische) vragen en bleef maar met nieuwe 'feiten' komen.
quote:qwerttu schreef op 25 oktober 2012 @ 21:41:

Dan zit er wel progressie in.
De ''baas'' is weg , en nu kan alles.
quote:himalaya schreef op 25 oktober 2012 @ 21:43:

[...]

Ja, maar die data waren vast verdraaid vanwege herkenbaarheid endezo Dat zal het zijn. Die smoes heb ik eerder gehoord...
Kunnen we het verhaal samen niet afmaken?
quote:VotesforLeo schreef op 25 oktober 2012 @ 21:43:

De ''baas'' is weg , en nu kan alles.Cha... Chanel... what's in a name he?
Jaaaaa! Chanel! En nu Cha. Dat valt een beetje tegen

Te makkelijk to, volgende keer geen parfum, geen mode en geen C, oke?
Dat wordt alleen niet zo'n leuk verhaal vrees ik, bij een prematuur van 29 weken met zuurstoftekort.
quote:himalaya schreef op 25 oktober 2012 @ 21:46:

[...]

Cha... Chanel... what's in a name he?Hahaha, echt?
Nee das waar qwerttu
Misschien dat daarom de advocaat en de nieuwe vriendin ook geïntroduceerd werden. Omdat de verhaallijn van de prematuur uiteindelijk toch niet zo leuk bleek te verlopen.
Dat idee had ik ook al
quote:gypsygirl-1 schreef op 25 oktober 2012 @ 21:09:

[...]

Misschien moet je alle topics van cha eens nalezen en dan je conclusie trekken?

Ik heb alle topics van cha gevolgd.. en hoewel ze een hoog drama gehalte hebben, vind ik dat jullie wel heel makkelijk conclusies trekken.

maar dat gebeurd wel erg veel laatste tijd
Siepel, alsjeblieft zeg. Hoe helder wil je het hebben?!? Chanel en Cha. Kanonnen...
Tja ik begin me ook een naief gansje te voelen, maar zo ongeloofwaardig en bizar vind ik het nu allemaal ook weer niet. Haha dat "durf" ik te zeggen.

Daarnaast is het best goed "uitgewerkt". Dat er medische dingen niet kloppen... Iemand die dit had verzonnen had toch wel een beetje kunnen googelen op de typen behandelingen die een prematuur mogelijk kan krijgen. Zeker iemand die al maaaaaanden moeite doet om een verhaal in stand te houden. Zo lastig is dat niet lijkt me.

Ach ik weet het niet hoor. Ik leef met cha, stiefdochter en zoontje mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven