Swiffer-effect

26-10-2012 17:33 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
In mijn kamer heb ik maar al te vaak het swiffer-effect. Als ik schoonmaak blijkt mijn laminaatvloer niet grijs te zijn, maar een lichte houtkleur te hebben. Hoe vaak ik ook stofzuig, de volgende dag is alles weer vies! Ik snap er niks van. Tijd om iedere dag te stoffen heb ik echt niet. Weet een van jullie wat ik kan doen om de boel toch toonbaar te houden?
Dweilen met laminaatreiniger. (Vochtige doek, geen kletsnatte)
Loop je op je schoenen binnen? Ik doe bij binnenkomst mijn schoenen direct uit, zodat ik het zand e.d. van buiten niet naar binnen loop.
Na het stofzuigen dweilen (niet iedere keer maar bijvoorbeeld een of twee keer per week).

Schoenen uit binnen. En woon je langs een drukke weg? Ik eerst niet en nu wel, en zie dat ik veel vaker moet stoffen. Denk dat het uitlaatgassen of fijnstof is
Zeg maar Spijker.
quote:Spijk-er schreef op 26 oktober 2012 @ 19:20:

Na het stofzuigen dweilen (niet iedere keer maar bijvoorbeeld een of twee keer per week). (Off topic: hoe vaak per week stofzuig jij dan Spijker? Ik maar 1x per week..., bij uitzondering 2x
Die drukke weg zal het wel zijn! Verder dweil ik gewoon en doe ik mijn schoenen uit. Zucht, zal ermee moeten leven...
Vochtige swifferdoekjes? Even snel en hoppa het lijkt net echt schoon! En het ruikt ook lekker fris! :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven