Entertainment alle pijlers

Casanova Bootcamp

26-10-2012 23:17 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Schaam me bijna om te vertellen maar heel soms kijken we thuis naar Casanova Bootcamp. Ligt het nou aan mij of het echt te belachelijk voor woorden dat er blijkbaar nog steeds mannen zijn (noemen ze coaches) die denken dat je vrouwen met zo'n toneelstukje moet verleiden?! Ik weet dat ze dat 'jezelf zijn' noemen maar als ik de gasten zie die meedoen denk ik daar toch anders over, is niks wat ze uit zichzelf zouden doen..

Hiernaast, hoe oppervlakkig zijn vrouwen dat ze hier voor vallen..

Moest het even kwijt, benieuwd hoe jullie hier over denken..
Welke zender?
Veronica, met Tess Milne.. Die trouwens een stuk leuker is bij expeditie robinson dan hier ziet er ook beter uit zonder make up vond ik maar dat ter zijde
Dit is een standaard reactie van een vrouw op dating tips voor mannen. Ik hoor dit continue... Ik ben de mede-oprichter van * spammen eigen blog * en ben afgestudeerd als sociaal psycholoog.

Vrouwen DENKEN dat deze technieken niet werken. Reden hiervoor is dat de technieken ingaan op de emotionele en instinctieve behoeften van de vrouw en waar ze zich vaak niet bewust van zijn.

Naar mij idee is 5 tot 10% van de vrouwen zich hier echt bewust van en die snapt dat deze technieken werken. De rest DENKT dat ze weten waar ze zich aangetrokken tot voelen maar zitten er vaak naast.

Er ontstaat uiteraard ook een probleem als jij met je logische brein (denken) probeert te achterhalen wat je emoties en instinct wilt.

Jij hebt niet de keuze om oxytocine te laten vrijkomen met een man. Je hebt niet de keuze om seksuele spanning te voelen bij en man... en zo kan ik nog wel even doorgaan. Daarom is aantrekkingskracht geen keuze, al hoewel mensen DENKEN en ERVAREN dat het een keuze is. Je emoties en instinct kiezen bijna altijd... of je het nou wil of niet.

Neem bijvoorbeeld het eetgedrag van mensen. Mensen denken dat ze suiker en vet eten omdat zij het lekker vinden (logische keuze). Maar instinctief verlangen wij naar zoetigheid en vet eten omdat deze schaars zijn en je overlevingskansen vergroten, althans dat was duizenden jaren geleden zo. Nu is zoetigheid en vet in overvloed en mensen denken dat ze het lekker vinden... terwijl ze het eigenlijk eten omdat hun instinct hun trickt om hun overlevingskansen te verhogen, terwijl als er een overvloed aan zoetigheid en vet is dit kan leiden tot obesitas en vroegtijdig overlijden.

En seks heb je bijvoorbeeld eigenlijk om je voort te planten en niet omdat zozeer omdat je van iemand houdt.

Met aantrekkingskracht is het zo dat vrouwen instinctief verlangen naar een leider. Een leider heeft status en krijgt de aandacht. Vrouwen zijn zich hier vaak niet bewust van.

Nu moet ik wel zeggen dat de coaches niet vaak hunzelf zijn nee. Ze gebruiken technieken die ze opdreunen als een cassettebandje (zoals handlezen) behalve Tom. Tom is volledig natuurlijk en ik snap dat vrouwen op hem vallen.

Maar laat ik eens een voorspelling doen... jullie gaan reageren op mijn bericht met de melding dat jullie wel kiezen wat voor man je wilt toch?

Zo ja, dan moet je toch maar echt even Googlen op illusoire controle.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2012 11:33
Reden: link naar commerciele blog verwijderd
% gewijzigd
quote:oscaroliver schreef op 27 oktober 2012 @ 11:26:

Ik ben de mede-oprichter van VandaagVrouwenVersieren en ben afgestudeerd sociaal psycholoog.

.

Het zal vast kloppen hoor maar het staat er zo wel erg grappig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ken het programma niet, maar laten ze ook zien of de technieken wel of niet werken?
quote:oscaroliver schreef op 27 oktober 2012 @ 11:26:

Jij hebt niet de keuze om oxytocine te laten vrijkomen met een man. Je hebt niet de keuze om seksuele spanning te voelen bij en man... en zo kan ik nog wel even doorgaan. Daarom is aantrekkingskracht geen keuze, al hoewel mensen DENKEN en ERVAREN dat het een keuze is. Je emoties en instinct kiezen bijna altijd... of je het nou wil of niet.

En seks heb je bijvoorbeeld eigenlijk om je voort te planten en niet omdat zozeer omdat je van iemand houdt.

Met aantrekkingskracht is het zo dat vrouwen instinctief verlangen naar een leider. Een leider heeft status en krijgt de aandacht. Vrouwen zijn zich hier vaak niet bewust van.

behalve Tom. Tom is volledig natuurlijk en ik snap dat vrouwen op hem vallen.

Aha dus:

Ik heb dus niet de keuze om oxytocine te laten vrijkomen met een man die vanzelfsprekend een leidersfunctie heeft omdat ik daar nu eenmaal op geil.En feitelijk gezien heb ik alleen maar seks omdat ik mij wil voortplanten.

Sjezus ik zit in de overgang en nu? Daar gaan mijn kansen!

Ohja en Oscaroliver: stuur die Tom tóch maar naar me door. Ik zie wel hoe ik het regel met mijn oxytocine level en bedenk wel wat om te zorgen dat ik tóch seks wil hebben ondanks dat het voortplanten al geregeld is bij me.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Vage site,vage shit, vaag geleuter OscarOlivier.

Het zal vást goed verdienen die site en er zullen heel veel zielige mannen hun geld bij jullie kwijt raken maar voor de rest is het in mijn ogen een hoop gebakken lucht wat je met je maatje JonathanJonahtan (oid) verkoopt.
Dat vage gebrabbel heet psychologie. Ben ook benieuwd of je ook zo'n grote mond hebt face-to-face.

We krijgen maandelijks wel een e-mail met:

"Bedankt voor jullie tips! Ik heb nu een vriendin waarmee ik ga samenwonen... Dat was me niet gelukt zonder jullie tips."

Dus je kan zeggen wat je wilt...
Zelfverzekerdheid, vlotte babbel ed werken vaak nou eenmaal goed. Het helpt wel als het echt is, ik vind het tenenkrommend om naar stuntelende mannen die doen alsof te kijken (programma is dus niet aan mij besteed ). Ik heb veel liever dat mensen en dus ook mannen oprecht zijn.

Ik ben nooit gevallen op vlotte babbeltypes, heb een voorkeur voor de wat introvertere, verlegen mannen maar gezien het succes van zelfverzekerde "jagende" mannen in clubs en kroegen neem ik aan dat de theorie klopt.
Dit bedoel ik dus precies, in een kroeg zullen dit soort babbelerige types ( beetje playerig) vast goed scoren, maar is dat dan voor een avondje zonder verdere serieuze bedoelingen of doen ze ook zo bij potentieel relatiemateriaal?? Dat toneelstukje prik je echt wel door als je een Laar maanden/weken met iemand optrekt.

Dus inderdaad, zelfverzekerdheid en zelfkennis doet t volgens mij t best. Bij mij iig... Wel leuk te zien dat dit soort spelletjes toch dames trekken
@ pastishe

Maar dat is precies wat ze mannen leren in dit programma... ze leren hem om OPRECHTE mannen te zijn.

Lijkt erop alsof je dit programma dus ook helemaal niet gezien hebt of dat je heel slecht hebt opgelet.
Het heet niet voor niets trashen.

Ik kan me niet voorstellen dat mensen het geduld op kunnen brengen om te luisteren naar dat wollige gezwets over hoe vrouwen versierd moeten worden.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven