Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:DolceStrega schreef op 27 oktober 2012 @ 21:02:

[...]



Mazzelaar!Ja ik ben heel gezegend
Alle reacties Link kopieren
geen superwilde plannen, enkel een verjaardagsfeestje..



hopelijk bevindt zich daar wat vrouwelijk schoon
Alle reacties Link kopieren
quote:spraakwaterval schreef op 27 oktober 2012 @ 18:01:

[...]





Ik rook sinds kort aanklikbare menthol sigaretten.



*wink*Wat???
Alle reacties Link kopieren
Goeienavond trouwens !



Hier zeker geen wilde plannen. Al is op tijd de wc halen best een spannend iets met een (tijdelijk) verplaatste blaas....



Overigens wel begripvol en lief appsje terug gehad van m'n slopertje....
Alle reacties Link kopieren
Dan is het wel een net opgevoed slopertje Zij.

Maar toch is het afgelopen?
Alle reacties Link kopieren
Mijn wilde plannen zijn uitgevoerd, hij ligt op bed. Rust!



Lees net in de weekendkrant iets bijzonders: er is regelmatig een wandeling door het park hier in Mayatown met een gids, kosten 3 euro of zo. Morgen is er ook zo'n wandeling, maar dan voor singles, kosten ineens 15 euro. Heel bijzonder....
Alle reacties Link kopieren
Yes, finito. Buiten het bed heeft ie prima manieren hoor! Zie 'm alleen te weinig buiten bed om dan de balans er in te houden ....
Alle reacties Link kopieren
Maya, dat is stom! Ik zou gewoon op een bankje gaan zitten op de route, hahaha!!
Alle reacties Link kopieren
jeetje, effe sigle mensen uitmelken... of krijg je er wat 'lekkers' bij ?
Alle reacties Link kopieren
Ja, stom hé? Het viel me op terwijl ik de krant aan het doorbladeren was om te kijken of er morgen nog wat leuks te doen was met knul.
Alle reacties Link kopieren
Nee, Libel, niet eens een drankje of zo, puur wandelen (door hetzelfde park als die andere wandeling.
Alle reacties Link kopieren
Nou, volgende keer gewoon een ring om en met de 3 euro groep mee
Alle reacties Link kopieren
Ik ga wel naast Zij op het bankje zitten en samen kijken of er nog wat leuks tussen zit.

Weet je hoe vermoeiend wandelen is en zeker in dat park, heuveltje op, heuveltje af, ik ben ook de jongste niet meer...
Alle reacties Link kopieren
ik heb toch niks anders te doen, dus schuif effe op dames !
Alle reacties Link kopieren
En dan, dezelfde avond is er ook nog een singles ontmoetingsavond, dus als ik persé op zoek zou willen gaan, zou ik daar heen gaan.

Lijkt me trouwens best wel eens lachen om zoiets te gaan doen, nog nooit lang genoeg single geweest voor dat soort dingen.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij moet je wel heeeel lang single dan zijn
Alle reacties Link kopieren
ik zie mezelf nog niet gauw naar een singles avond gaan, heb zo ook lol genoeg met leuke single mannen
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet, hoor. Pff, alsjeblieft zeg, ik hou het wel op leuke feestjes! Daar lopen ook zat leuke mannen rond!
Alle reacties Link kopieren
ik ga van mijn puberloze avond een deugd maken en eens op tijd mijn bed in kruipen

slaap lekker Zij, Maya en Zaff en iedereen de nog meeleest

xxx
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf nog heel even hangen, ben nu nog wat aan het eten en ondertussen een grappig programma aan het kijken: mannen van zekere leeftijd. Gaat over seks deze keer.
Alle reacties Link kopieren
Truste Libelle!
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik kijk het ook Maya!
Alle reacties Link kopieren
Geweldig dit! Zit tenminste ook humor in!
Alle reacties Link kopieren
Heeft die lekkere gozer nu hetzelfde shirt aan als zijn zoon net?? Roze met print?
Alle reacties Link kopieren
Yep, goed gezien! En zijn zoon zei dat al, he!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven