Nachtmens...

28-10-2012 01:04 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen ochtendmens (sta soms wel vroeg op maar vaker niet). Ik kom pas echt tot leven als de dag avond/nacht is geworden. Dan ben ik op m'n best en heb ik de meeste energie. Dat heb ik - denk ik - een beetje geerfd van mijn moeder. Dat was ook een nachtmens; sloeg soms wel eens een nacht over en ging gewoon door.

Zijn er nog meer nachtmensen? Herkennen jullie dit?
Hoezo zou je tot twee uur wachten? De klok gaat pas om drie uur terug. Dan kan je net zo goed nu naar bed gaan en de klok al een uur terug zetten.
Ik had de eerste jaren altijd nachtdiensten als de klok terugging. Tegenwoordig rooster ik m uit werd t zat dat ik in de nachtdienst elke keer een uur langer moest werken.
NOG een nachtmens...hahaaaa....
hier nog eentje, maar was liever een ochtendmens geweest eigenlijk...
maar vandaag enorm uitgeslapen dus vrees lange nacht..
Ik hou mezelf voor de gek met dat extra uur....
quote:luckyjane schreef op 28 oktober 2012 @ 02:02:

Ik hou mezelf voor de gek met dat extra uur.... Ik ook geloof ik
Ik ook, het is nog steeds vroeg Pluk de nacht.
Ik zit te twisten tussen een uur langer opblijven of een uur langer uitslapen.. :p
quote:prettywoman27 schreef op 28 oktober 2012 @ 02:08:

Ik zit te twisten tussen een uur langer opblijven of een uur langer uitslapen.. :pIk doe allebei
Ik bedenk me net dat ik kan uitslapen, want mn man gaat eruit straks. dus de keuze is hier al gemaakt
Nee herken het niet. Om 19.30 uur begin ik toch wel moe te worden, maar ik word dan ook nooit uitgerust wakker. Maar zou echt nooit een nacht over kunnen slaan.
Ik sla ook wel eens een nacht over, als ik erg actief ben.
Eigenlijk een nachtmens heerlijk die stille nacht maar ja vond man niet zo leuk!

Ochtendmens pff echt niet zeker niet als ze gelijk aan mijn kop zeuren moet eerst bakkie koffie en krant lezen of zo...
*meldt*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven