Tttot kluphuis 15
maandag 22 oktober 2012 om 23:17
Welkom in ons klubhuis.
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
zondag 28 oktober 2012 om 10:09
In de meeste gevallen denk ik dat ouders het beste voor hebben met hun kinderen. Maar ik denk ook dat ouders het produkt zijn van hun eigen opvoeding.
En vaak is dat ook niet helemaal geweldig. En dan verwacht je eigenlijk dat ouders "draaien" als ze zelf kinderen krijgen. Maar vaak gebeurd dat niet. Omdat men vaak de blinde vlekken niet kan of wil zien.
Of omdat niemand het durft aan te kaarten. En als kind zie je alleen maar hoe je eigen ouders je opvoeden, en dat is voor jou normaal.
Vaak als je ouder wordt, zie je de "fouten" maar dan nog, blijven het je ouders...
En vaak is dat ook niet helemaal geweldig. En dan verwacht je eigenlijk dat ouders "draaien" als ze zelf kinderen krijgen. Maar vaak gebeurd dat niet. Omdat men vaak de blinde vlekken niet kan of wil zien.
Of omdat niemand het durft aan te kaarten. En als kind zie je alleen maar hoe je eigen ouders je opvoeden, en dat is voor jou normaal.
Vaak als je ouder wordt, zie je de "fouten" maar dan nog, blijven het je ouders...
zondag 28 oktober 2012 om 11:15
zondag 28 oktober 2012 om 11:34
quote:Apatura schreef op 28 oktober 2012 @ 11:21:
Suus hoe oud is t?
11......
En nog steeds geen woord...
Alleen "suus, wil je een bord voor me pakken?"
En "ik kom wel bij de bekers, maar niet bij de glazen, tenzij ze helemaal vooraan staan"
"ik pak hagelslag"
En "daar ligt ze al de hele tijd..."
Ooh, en "goedemorgen"
Tja....
Suus hoe oud is t?
11......
En nog steeds geen woord...
Alleen "suus, wil je een bord voor me pakken?"
En "ik kom wel bij de bekers, maar niet bij de glazen, tenzij ze helemaal vooraan staan"
"ik pak hagelslag"
En "daar ligt ze al de hele tijd..."
Ooh, en "goedemorgen"
Tja....