Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
En dan komt piet, en dan vraagt ie, "en?"

En. Wat moet ik dan zeggen? Ah joh hardstikke leuke en gezellig!
Apa: de mijne ook niet xD. Mja t moet.
'Stil' is dan t antwoord toch?

Gewoon doen wat je normaal ook doet Suus. 11jarige kan zichzelf wel vermaken.
Been there, done that, got the T-shirt.
Doe ik ook, maar stom vind ik het wel.

Ben blij als ik zo kan gaan werken zeg...
Mogge!

Peecee, je zal dit niet meer lezen, maar heel veel sterkte vandaag. Wat een in en in trieste toestand...

Goh Suus, gezelligheid alom zie ik, wat een genot

Normaal kletst een 11-jarige de oren van je kop.
Dat dacht ik ook Grobs...

Maar goed. Zijn geen normale kinderen. Zeg ik al jaaaaaren... Krijg nu wat "bijval" van mijn familie. Scheelt wel, hoef ik het niet bij mezlef te blijven zoeken, en superonzeker te worden.
Als het anderen ook opvalt, ligt het idd niet bij jou. Toch wel een opluchting.
Hoe stom het ook klinkt, ja dat is een opluchting.

Mensen die de kinderen maar een middagje, of paar uurtjes meemaken, snappen me niet. Want dan is het "oooh wat een brave kinderen"

En dat zijn ze ook... Maar toch is het niet normaal. Want een normaal kind komt eens in de zoveel tijd in opstand. Hoe klein die opstand dan ook is.

Kan me niemand wijsmaken dat het gedrag wat ik nu zie bij kind, normaal is.

Echt niet.
quote:secondhandsuus schreef op 28 oktober 2012 @ 12:29:

Mensen die de kinderen maar een middagje, of paar uurtjes meemaken, snappen me niet. Want dan is het "oooh wat een brave kinderen"

En dat zijn ze ook... Maar toch is het niet normaal. Want een normaal kind komt eens in de zoveel tijd in opstand. Hoe klein die opstand dan ook is.

Echt niet.Tja, Bomber is ook niet erg assertief (lees net dat Vervelende mensen-topic, herken wel veel uit die OP als het om hem gaat, heeft grote moeite voor zichzelf op te komen als kinderen met woorden sterker zijn), komt dus ook (nog) niet echt in opstand, is dus een braaf kind, maar kan kletsen voor 10 en onderneemt ook vanalles. Wat dat betreft zijn Piets kinderen idd wel ehm...anders denk ik.
quote:secondhandsuus schreef op 28 oktober 2012 @ 12:29:

Echt niet.Is ook niet normaal. Kinderen horen grenzen te verkennen, zichzelf te ontwikkelen op die manier.
peecee Wat een drama.

Ik ben gisteren uit geweest! Had geen zin, maar heb mezelf een paar schoppen onder m'n kont gegeven en ben gegaan. En 't was leuk!!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 28 oktober 2012 @ 13:12:

peecee Wat een drama.

Ik ben gisteren uit geweest! Had geen zin, maar heb mezelf een paar schoppen onder m'n kont gegeven en ben gegaan. En 't was leuk!!Wat goed van je! Fijn dat je het zo leuk hebt gehad
quote:pimpelmeesje67 schreef op 28 oktober 2012 @ 13:12:

peecee Wat een drama.

Ik ben gisteren uit geweest! Had geen zin, maar heb mezelf een paar schoppen onder m'n kont gegeven en ben gegaan. En 't was leuk!!Cool@
En wat goed!
Goed, ik ga nog even omkleden, want ik moet toch echt naar een restaurant straks.

Casual Chique denk ik, maar hoe ga ik dat met mijn kledingkast combineren?

Een zwart colbertje? Heb ik.

Maar dan?
quote:Peacy schreef op 28 oktober 2012 @ 13:50:

Goed, ik ga nog even omkleden, want ik moet toch echt naar een restaurant straks.

Casual Chique denk ik, maar hoe ga ik dat met mijn kledingkast combineren?

Een zwart colbertje? Heb ik.

Maar dan?

Tja, ik kan wel gaan roepen: "met een rode tuniek en zwart rokje, met 60 denier panty" of zo, maar ik weet natuurlijk niet wat je allemaal in je kast hebt hangen.

Noem eens een paar kledingstukken?
Spijkerbroeken die wat losser zitten

Legging zwart en legging wit

Zwart jurkje 3 kwart mouw

Zwart jurkje korte mouw

Grijs shirtje met afbeelding van hoofd

Taupe kleurig jurkje, korte mouw

Rood shirtje van Steps met een zwarte riem onder m'n borst
Zwart fladder rokje (zo'n losse zeg maar)

Panties heb ik alleen in kniekouspantys
Ga nog ff kijken.
Taupe jurkje. Zwarte legging zwart colbert leuke ketting mooie schoenen.
Ok, ehm.....taupe jurkje, zwarte legging, zwart jasje, evt. zwarte brede riem (los om de heup zeg maar) en zwarte laarzen?
Ghèhè, dat wordt het taupe jurkje met zwarte legging en jasje dus

Heb je zwarte laarzen of zwarte pumps?

Legging beter met laarzen.
quote:Apatura schreef op 28 oktober 2012 @ 14:11:

Legging beter met laarzen.

Vind ik ook, maar ja, de grote vraag is: hééft ze die

*zet spannend muziekje op*

Peacy?!?!

Oh jee, die is nu de hele inhoud van haar kledingkast op bed aan het smijten vrees ik....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven