Tttot kluphuis 15
maandag 22 oktober 2012 om 23:17
Welkom in ons klubhuis.
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
zondag 28 oktober 2012 om 14:55
quote:missy_Acy schreef op 28 oktober 2012 @ 14:51:
Eens grobs, als t maar over haar billen valt.
Uiteraard, maar ik weet ook niet beter of een tuniek is iets wat over je billen valt, anders heet het wat mij betreft gewoon shirt.
Oftewel, een tuniek is iets dat nog uit de kast moet komen. "Ben ik nou een jurkje of een t-shirt, hmmmmm "
Peacy? Doe je doe heupriem ook? Breekt wel leuk denk ik..
Eens grobs, als t maar over haar billen valt.
Uiteraard, maar ik weet ook niet beter of een tuniek is iets wat over je billen valt, anders heet het wat mij betreft gewoon shirt.
Oftewel, een tuniek is iets dat nog uit de kast moet komen. "Ben ik nou een jurkje of een t-shirt, hmmmmm "
Peacy? Doe je doe heupriem ook? Breekt wel leuk denk ik..
zondag 28 oktober 2012 om 15:17
quote:Peacy schreef op 28 oktober 2012 @ 15:10:
Damnnn waar is mn.zwarte legging..
-in de wasmand
-in de wasmachine
-in de droger
-aan de lijn
-onder je bed
-achterin de sokkenla
-achterin de ondergoedla
-tussen je truien
-bij je moeder in de kast
-op het stoeltje waar 's avonds je kleren terechtkomen
Damnnn waar is mn.zwarte legging..
-in de wasmand
-in de wasmachine
-in de droger
-aan de lijn
-onder je bed
-achterin de sokkenla
-achterin de ondergoedla
-tussen je truien
-bij je moeder in de kast
-op het stoeltje waar 's avonds je kleren terechtkomen
zondag 28 oktober 2012 om 15:42
Hamster is terwijl we weg waren ontsnapt en nu zit er een gat in de bankbekleding.
Nu morgen naar de stoffeerder hopelijk heeft hij een vergelijkbare stof en is hij niet al te duur. Ik zou het misschien ook zelf kunnen doen maar heb er niet echt tijd voor (vrijdag tentamen)...
Nu morgen naar de stoffeerder hopelijk heeft hij een vergelijkbare stof en is hij niet al te duur. Ik zou het misschien ook zelf kunnen doen maar heb er niet echt tijd voor (vrijdag tentamen)...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.