Wat is dit?

28-10-2012 19:51 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ging met een jongen uit me klas naar de bios , totaal zonder bedoelingen , we hebben alebei zo een pasje dat we gratis kunnen . En dat was heel gezellig , maar na een tijdje begonnen we elkaar wel leuk te vinden , wel iets te voelen enzo . Gevreën hebben we ook.

Maar toen op een dag was ik bij hem . En toen kwamen er 2 vrienden van hem naar zijn huis (niet om te ''chillen'') maar uit het niets. Zegt de ene : heb je (...) gewhatsappt? Dus de jongen uit me klas nee hij werkt blabla . En die vrienden gingen weer weg . En toen kwam zijn oom ( die woont bij hem) en zei tegen mij : (...) vertelt niet veel , en toen zei hij tegen (...) : ik sta altijd aan jou kant he.... Dus ik vraag zo aan (...) wat is dit dan? Zegt ie : ja ze hadden spelletje geleend enzo. Ik geloofde daar natuurlijk geen REET van. Later die dag toen ik naar huis ging, belde ik hem. Ik zeg van ja kijk ik wil wel kijke of het misschien wat word tussen ons 2en, maar dan wil ik niet dat er word gelogen. Dus weet je het zeker dat wat je zei echt zo is? Dus hij van jaja is echt zo. Vertrouw je me niet dan. Nja ik denk maak geen ruzie Maar goed ik zit dus nu wel heel de tijd in me hoofd van wat is dit nou weet je Weet iemand hoe ik er miss achter kan komen op een slimme manier of iets ?
Whut?
Ik snap hier echt geen reet van.

Ben jij dom of ik oud?
Ik snap niks van je verhaal
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
What?!
Internagelaktisch
Maar toen (...) zei dat je (...) had ge(-...) heb je toen niets teruggezegd?
Later is nu
Als je hem nu al niet vertrouwt heeft het geen zin.
Awww, puberliefde en - perikelen.
Om op je topictitel terug te komen

Wat is dit?

Nou, dit is een onsamenhangend verhaal, waarbij niet helemaal duidelijk is over wie je het hebt en wie wat gezegd heeft en waarom.

Dat.
Later is nu
Wat is dit?
Laat maar ik kan het niet uitlegge xd
Dit?

Dit vind ik grappig! :D
Misschien is dit een teken dat je eerst je relatiebreuk moet verwerken. Of is flowen opeens hetzelfde als vissen naar een relatie? En dan ook nog met iemand die je niet vertrouwt. Iemand waarbij je stiekem wil gaan doen om achter dingen te komen waarvan je nu al doorhebt dat hij ze niet met je wil delen.
haha xD
Eeeeh waar gaat dit eigenlijk over?
Dit moet Noors zijn, ik begrijp er geen reet van.
Ik denk dat je de volgende keer met iemand anders naar de film moet gaan.
Later is nu
Qué?¿
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Jij denkt dat je "vriendje" in de drugshandel zit ofzo?
in ieder geval niet de HAP bellen voor zoiets
Ik denk dat je even aan die jongen moet vragen wat voor verhalen hij nu over jou vertelt achter je rug om.

(Denk ik? Maar je verhaal is een raadsel...)
Uuuuuhhh....
wat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven