Kerstshows intratuin

29-10-2012 18:35 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje vroeg, maar de shows zijn open en ik heb er helemaal zin in!! Wie ook?
Ik ben vorige week al geweest. Was leuk
Welke kleuren gaan t worden?
Ik hoorde net bij Editie NL een kerstliedje. Heerlijk!!!!!!!!
Laat de winter maar komen!!!

Heerlijke tijd dit. Sfeer, warmte en gezelligheid.

Allerleukste tijd om te werken by far. Werk bij een keten waar veel kerstmeuk verkocht wordt. Afgelopen weekend al heel wat ballen voorbij zien komen.

Het lijkt wel, hoe meer crisis het is, hoe meer de mensen de gezelligheid thuis opzoeken en maken.
Ja en?
quote:lilyrose2012 schreef op 29 oktober 2012 @ 18:39:

Welke kleuren gaan t worden?Traditioneel rood en ruitjes bruin. Rendiertjes en sfeervolle verlichting zijn in. LED is uit, koud en te fel.
Ja en?
quote:snoopylynn schreef op 29 oktober 2012 @ 18:42:

Laat de winter maar komen!!!

Heerlijke tijd dit. Sfeer, warmte en gezelligheid.

Allerleukste tijd om te werken by far. Werk bij een keten waar veel kerstmeuk verkocht wordt. Afgelopen weekend al heel wat ballen voorbij zien komen.

Het lijkt wel, hoe meer crisis het is, hoe meer de mensen de gezelligheid thuis opzoeken en maken.Eens.

Met een kleine portemonnee kan je ook genieten.

Er zijn al genoeg zorgen in de wereld.

Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Het is heel erg leuk, en zeker leuk voor peuters en kleuters.
Mooi dat ledjes uit zijn. Ik heb een gruwelijke hekel aan ledlicht. Althans, dat kille goedkope blauwe licht.
Ik heb nu al zin in kerst
Ja zag ook editie nl ;) heerlijk gezelligheid
Brr, door mijn bijbaantje sta ik elk weekend al tussen de melodietjes. Dan heb je wel genoeg om de week mee door te komen!
vooral het eerste jaar waarin ze en masse verschenen (2010) vond ik ze mooi, de kerstboomledlichtjes. Niet de blauwige, maar de warmere kleur ledlicht.

Ik denk dat ik er gloeilamplichtjes doorheen meng dit jaar. Maar misschien hebben ze iets nieuws. Ik wacht nog even met kijken tot sinterklaas in het land is.
it's a big club and you ain't in it
Ik was gisteren bij de Bijenkorf, 7 euro voor een kerstbal. Hmm, die heb ik maar weer snel voorzichtig teruggelegd

Ik hoop helemaal niks dit jaar aan kerstversiering, heb ik met mezelf afgesproken! Zelfs kerstkaarten heb ik nog van vorig jaar.

Maar altijd leuk om weer even bij Intratuin te kijken!
Christmas skyradio is ook weer in de lucht

Ik heb nog niks voor de kerst gekocht, mag dat van mezelf pas na Sinterklaas doen. Maar christmas skyradio mag wel van mezelf

Ik word er altijd blij van van die vrolijke liedjes (maar dan wel de oude bekende liedjes)
Ik vond er opvallend veel wit en steriliteit (na de stands met gezellige kneuterigheid). Ik denk dat wit de kleur van dit jaar is. Edoch, niet voor mij. Ik ga voor oud
Ik heb ook zin in de kerst! Alleen het duurt nog een flinke tijd haha. De kerstshows kijk ik lever pas begin december. Ik ben nu nog effe met de herfst bezig
Ik ben vrijdag met mijn moeder naar Intratuin geweest en het viel me op dat de aankleding van de show veel minimaler was ( vorig jaar was er een dak boven gemaakt, waardoor het donkerder en knusser was en alleen verlicht werd door de kerstverlichting)

Er was heel veel kleur, een hoek waren echt hele mooie hangers in alle kleuren, poppetjes en kipjes enz. 9,95 per stuk. Heb ik ook maar voorzichtig teruggelegd:-)

Vorig jaar januari heb ik met de opruiming een kar vol gekocht. Alles wat parelmoer tinten, ik tel al vanaf januari af om mijn boom op te tuigen en lekker in huis te kneuteren:-)
Ik heb bij de Makro een kerstbal (gevuld met chocolade Celebrations). Ik moest me ertoe zetten om dat te laten staan.

Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven