Kerstshows intratuin
maandag 29 oktober 2012 om 18:42
Laat de winter maar komen!!!
Heerlijke tijd dit. Sfeer, warmte en gezelligheid.
Allerleukste tijd om te werken by far. Werk bij een keten waar veel kerstmeuk verkocht wordt. Afgelopen weekend al heel wat ballen voorbij zien komen.
Het lijkt wel, hoe meer crisis het is, hoe meer de mensen de gezelligheid thuis opzoeken en maken.
Allerleukste tijd om te werken by far. Werk bij een keten waar veel kerstmeuk verkocht wordt. Afgelopen weekend al heel wat ballen voorbij zien komen.
Het lijkt wel, hoe meer crisis het is, hoe meer de mensen de gezelligheid thuis opzoeken en maken.
Ja en?
maandag 29 oktober 2012 om 18:50
quote:snoopylynn schreef op 29 oktober 2012 @ 18:42:
Het lijkt wel, hoe meer crisis het is, hoe meer de mensen de gezelligheid thuis opzoeken en maken.Eens.
Met een kleine portemonnee kan je ook genieten.
Er zijn al genoeg zorgen in de wereld.
Het lijkt wel, hoe meer crisis het is, hoe meer de mensen de gezelligheid thuis opzoeken en maken.Eens.
Met een kleine portemonnee kan je ook genieten.
Er zijn al genoeg zorgen in de wereld.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
maandag 29 oktober 2012 om 19:55
vooral het eerste jaar waarin ze en masse verschenen (2010) vond ik ze mooi, de kerstboomledlichtjes. Niet de blauwige, maar de warmere kleur ledlicht.
Ik denk dat ik er gloeilamplichtjes doorheen meng dit jaar. Maar misschien hebben ze iets nieuws. Ik wacht nog even met kijken tot sinterklaas in het land is.
Ik denk dat ik er gloeilamplichtjes doorheen meng dit jaar. Maar misschien hebben ze iets nieuws. Ik wacht nog even met kijken tot sinterklaas in het land is.
it's a big club and you ain't in it
maandag 29 oktober 2012 om 19:58
maandag 29 oktober 2012 om 20:11
maandag 29 oktober 2012 om 20:44
Ik ben vrijdag met mijn moeder naar Intratuin geweest en het viel me op dat de aankleding van de show veel minimaler was ( vorig jaar was er een dak boven gemaakt, waardoor het donkerder en knusser was en alleen verlicht werd door de kerstverlichting)
Er was heel veel kleur, een hoek waren echt hele mooie hangers in alle kleuren, poppetjes en kipjes enz. 9,95 per stuk. Heb ik ook maar voorzichtig teruggelegd:-)
Vorig jaar januari heb ik met de opruiming een kar vol gekocht. Alles wat parelmoer tinten, ik tel al vanaf januari af om mijn boom op te tuigen en lekker in huis te kneuteren:-)
Er was heel veel kleur, een hoek waren echt hele mooie hangers in alle kleuren, poppetjes en kipjes enz. 9,95 per stuk. Heb ik ook maar voorzichtig teruggelegd:-)
Vorig jaar januari heb ik met de opruiming een kar vol gekocht. Alles wat parelmoer tinten, ik tel al vanaf januari af om mijn boom op te tuigen en lekker in huis te kneuteren:-)