teveel betaald....grrrr....
maandag 29 oktober 2012 om 23:54
maandag 29 oktober 2012 om 23:55
A. Je hebt niet teveel betaald. Je hebt meer spullen gekocht dan je wilde en daardoor meer uitgegeven dan je gepland had.
B. Waarom zou je klagen als dat 3 euro oplevert terwijl het jou tijd kost en als je terug naar de winkel ook nog brandstof. Als je naar kosten van de maatschappij kijkt dan kost jouw klagen het bedrijf ook nog eens geld. En dat allemaal terwijl je zelf beter had mieten uitkijken.
B. Waarom zou je klagen als dat 3 euro oplevert terwijl het jou tijd kost en als je terug naar de winkel ook nog brandstof. Als je naar kosten van de maatschappij kijkt dan kost jouw klagen het bedrijf ook nog eens geld. En dat allemaal terwijl je zelf beter had mieten uitkijken.
maandag 29 oktober 2012 om 23:59
dinsdag 30 oktober 2012 om 00:04
quote:lady_in_red schreef op 30 oktober 2012 @ 00:03:
Ik kocht zes repen die in 1 verpakking zitten (6x50 gr): prijs 3,05
Een klant voor mij peuterde er 1 verpakking van 3,05 uit.
Rond de verpakking die ik in mijn karretje legde hing nog een dunne extra plastic verpakking met een andere streepjescode 2x6x50gr die dus 6,10 kost. Ik heb teveel betaald en ga dus klagen.
Nou prima en logisch toch?
Ik snap niet zo goed waarom je daar een topic over zou willen openen, maar veel succes bij het klagen.
Rond de verpakking die ik in mijn karretje legde hing nog een dunne extra plastic verpakking met een andere streepjescode 2x6x50gr die dus 6,10 kost. Ik heb teveel betaald en ga dus klagen.
Nou prima en logisch toch?
Ik snap niet zo goed waarom je daar een topic over zou willen openen, maar veel succes bij het klagen.
dinsdag 30 oktober 2012 om 00:07
Als ik het goed begrijp heb je 1 verpakking gekocht met de streepjescode voor een dubbele verpakking. Dus inderdaad teveel betaald.
Ik zou de bon en wikkel (van dubbele verpakking) bewaren en de volgende keer dat ik bij die super ben naar de klantenservice gaan. Zou bij mijn super geen probleem zijn, die vergoeden dat gewoon.
Ik zou de bon en wikkel (van dubbele verpakking) bewaren en de volgende keer dat ik bij die super ben naar de klantenservice gaan. Zou bij mijn super geen probleem zijn, die vergoeden dat gewoon.
dinsdag 30 oktober 2012 om 00:07
quote:lady_in_red schreef op 30 oktober 2012 @ 00:03:
Rond de verpakking die ik in mijn karretje legde hing nog een dunne extra plastic verpakking met een andere streepjescode 2x6x50gr die dus 6,10 kost. Ik heb teveel betaald en ga dus klagen.Doen! Ik zou het ook niet pikken!
Rond de verpakking die ik in mijn karretje legde hing nog een dunne extra plastic verpakking met een andere streepjescode 2x6x50gr die dus 6,10 kost. Ik heb teveel betaald en ga dus klagen.Doen! Ik zou het ook niet pikken!
dinsdag 30 oktober 2012 om 00:09
Ik snap dat je het vervelend vindt. Ik kom zelf net rond en dan is 3,05 nog een best bedrag ( kan ik twee dagen van avondeten ). Maar ik vind het wel een gevalletje 'je had beter op moeten letten.' Je hebt namelijk drie keer de kans gehad om het op te merken: toen je het in je mandje deed, toen je het van je mandje op de band legde, en toen je na het afrekenen je boodschappen inpakte.
En wt Boro zegt: soms heb je geluk en betaal je wel eens te weinig, soms gebeurt dit. Ik werk zelf in een winkel en mensen kunnen soms echt zeuren om iets waar ze zelf op hadden kunnen letten. Ik ervaar dat vaak als vervelend.
En wt Boro zegt: soms heb je geluk en betaal je wel eens te weinig, soms gebeurt dit. Ik werk zelf in een winkel en mensen kunnen soms echt zeuren om iets waar ze zelf op hadden kunnen letten. Ik ervaar dat vaak als vervelend.
dinsdag 30 oktober 2012 om 00:09
Ach meid.t kan altijd erger. Ik ben vorige week 50 euro kwijt geraakt.Ik snap er niks van Nu nog steeds zit ik me verrot te denken over ik dat voor elkaar heb gekregen. Ik ben van mijn leven nog nooit geld verloren of kwijt geraakt . Ik hoop dat ik het in een vlaag van vergeetachtigheid onbewust heb uit gegeven , maar ik vrees dat ik dat niet gedaan heb.