teveel betaald....grrrr....
dinsdag 30 oktober 2012 om 00:18
dinsdag 30 oktober 2012 om 00:20
quote:saaaaar81 schreef op 30 oktober 2012 @ 00:17:
En daar open je een topic voor. Voor die 3 euro die je gewoon kunt wegkanen omdat je gewoon hebt gekregen wat je hebt gekocht.
Nee echt. Domheid galore.
De verpakking die TO kocht was opengepeuterd en de helft eruit gehaald.
Niet dat ik me er heel druk over zou kunnen maken, maar misschien ben ik te slordig in dat soort dingen.
En daar open je een topic voor. Voor die 3 euro die je gewoon kunt wegkanen omdat je gewoon hebt gekregen wat je hebt gekocht.
Nee echt. Domheid galore.
Niet dat ik me er heel druk over zou kunnen maken, maar misschien ben ik te slordig in dat soort dingen.
dinsdag 30 oktober 2012 om 00:21
quote:borderwalk schreef op 30 oktober 2012 @ 00:20:
[...]
Ik had het al gezien.
De eerste opmerking blijft staan
[...]
Ik had het al gezien.
De eerste opmerking blijft staan
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
dinsdag 30 oktober 2012 om 00:22
quote:lady_in_red schreef op 30 oktober 2012 @ 00:16:
chi__
Ik had het kunnen zien, maar de winkelbediende laadt de producten van mijn kar in (kartonnen) dozen in een andere kar. Ik zet de doos in mijn koffer. Dus het viel me echt niet op.Stuur even via de mods een vriendenverzoek en een rek.nr. Dan kan dit topic ook weer uit de lucht.
chi__
Ik had het kunnen zien, maar de winkelbediende laadt de producten van mijn kar in (kartonnen) dozen in een andere kar. Ik zet de doos in mijn koffer. Dus het viel me echt niet op.Stuur even via de mods een vriendenverzoek en een rek.nr. Dan kan dit topic ook weer uit de lucht.