Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)

Is er iemand? Ik ben er weer...
Bedrijfsarts kan ik niet bellen. Zou niet weten wie op welk nummer.
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:tzippa2 schreef op 30 oktober 2012 @ 13:10:

[afbeelding]

Is er iemand? Ik ben er weer...Lieieiefieieie!!! Hoe was je vakantie?!
quote:Apatura, 3 minuten geleden

Bedrijfsarts kan ik niet bellen. Zou niet weten wie op welk nummer.Jeetje, staat dat niet ergens op de site voor werknemers? Of in je papieren?
Haai tzip! Hoe was het?
Hoi Tzip! Gezond en uitgerust weer terug?
Hoaaiii Tzip!!
He tttotjes

Ik kom even later deze dag terug, laptop loopt steeds vast, update nodig. xxx
quote:missy_Acy schreef op 30 oktober 2012 @ 13:14:

[...]

Jeetje, staat dat niet ergens op de site voor werknemers? Of in je papieren?

op t formulier staat dat als je je ziek meld je aangeeft wat je hebt, hoe lang je denkt dat het duurt en of je naar de dokter gaat of bent geweest.

en er staat dat je leidinggevende contactpersoon is tijdens je ziekte en nog een nummer van n vertrouwenspersoon bij p&o.
Ok. En die laatste bellen om te vragen of je door de bedrijfsarts gebeld kan worden?
Huisarts wilt me eerst spreken. Hij.heeft ook nummer van.ander mw gegeven. Het een en ander kan samenhangen
quote:missy_Acy schreef op 30 oktober 2012 @ 13:40:

Ok. En die laatste bellen om te vragen of je door de bedrijfsarts gebeld kan worden?Mag ik dat morgen ochtend doen?
Tuurlijk, apa! Hoe voel je je vandaag? En hoe is t tussen jou en je lief op het moment?
En even een vraag aan iedereen:

DP wilt leren klok kijken. Hoe leer ik dat haar??!!??
Hoe gaat t met je Apa? Tuurlijk mag dat morgen .
Heb je zo'n speelklok?
Tussen lief en mij is t weer redelijk oké. Zondag dagje gelambad en daarna heb ik hem eigenlijk alleen telefonisch gesprolen.

Hij geeft me het gevol dat ie me echt echt niet kwijt wil alleen spreekt hij t niet ui. Lastig hoor.

Ik ben vandaag Lui. Heb net gedouched en zit nu nog in mn badjas. zo ff trainingsbroek opzoeken. en kijken wat we vanaaf eten.

Bellen doe ik morgen ochtend wel.

Over klokkijken. Eerst eens uitleggen wanneer de klok hele uren aangeeft. Hebben jullie een slaande klok in huis? (of een kerkklok in de buurt) Dan kan ze de hele uren meetellen.
Beginnen met hele uren. Vervolgens halve en.dan.kwartieren.

Heb nog wel een.peuteroefening.liggen. Zal.even.kijken straks
Hele uren, goeie! Speelklok heb ik.
Dank floofde!
Geen dank.

:-).

Op zoek naar luxratieve manieren om bij te verdienen.
Ok, we zijn eruit wat de keuken betreft.

We zijn bij 3 zaken geweest.

-een keuken gigant

-een onafhankelijke keukenzaak

-een kleine keten

Hebben ze alledrie dezelfde soort keuken laten maken, en qua bedrag kwam het op ongeveer hetzelfde.

De gigant was diegene die dramde. Die is afgebeld vandaag. Hij heeft z'n excuses aangeboden en gezegd dat hij het verkeerd aanpakte. Maar we zijn er klaar mee.

De onafhankelijke was vrij arrogant. Die durfde ook te zeggen dat ze iets niet deden omdat zij dat niet mooi vonden. Zal mij een P wezen. Mijn keuken.

Dus gaan we naar de kleine keten. We hadden al meteen een goed gevoel erbij. Man had geduld met ons, en dat is al heel wat. Service is er goed. Opslaan in geval van uitloop kost ook niet meteen geld zoals bij de andere 2.

Pffffft, klaar! Nu de rest nog. Voel me echt een groentje hierin.
Kan iemand mn schuldgevoel n schop geven. K hebniets gedaan vandaag.
*schop*

met liefde!
Zo macbook draait weer als een tierelier (*hoopt stiekem dat Tzipman een 2x4 GB werkgeheugen voor verjaardag koopt*).

AlohaaaaI! Hoe is het hier?

Kan iemand me misschien een beknopte update geven, want ik zat nog in het vorige kluphuis...

Heenweg vakantie was totale chaos, een ware hel. Vakantie zelf was leuk, ik heb de zon gezien, ik heb in een hemdje gelopen, ik heb een kleurtje in m'n gezicht!

Tzipman was er maar 1 dag, gelukkig bleef mijn zwager de hele week en reisde ik met hem terug, ben gek op mijn zwager <3

Nu weer thuis in druilig NL, ben nu alweer best chagrijnig...en op zoek naar werk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven