doorgeefvraag
maandag 28 april 2008 om 23:02
@slim :
lekker en lang voorspel
lekker en lang hoofdspel
gezellig en kort naspel
@roland : er zijn mensen die overdrijven ja, ik ken vooral veel mannen die dat doen. Ik spreek nooit irl over aantallen, prestaties e.d. Gaat niemand wat aan.
Achtervolgt je verleden je soms (geweldige sekspartner van toen, geeft je nog steeds de kriebels !)?
lekker en lang voorspel
lekker en lang hoofdspel
gezellig en kort naspel
@roland : er zijn mensen die overdrijven ja, ik ken vooral veel mannen die dat doen. Ik spreek nooit irl over aantallen, prestaties e.d. Gaat niemand wat aan.
Achtervolgt je verleden je soms (geweldige sekspartner van toen, geeft je nog steeds de kriebels !)?
maandag 28 april 2008 om 23:04
maandag 28 april 2008 om 23:10
Zoenen ja.. heerlijk..
zucht
Roland.. nogmaals: ik heb het er niet over met anderen (kwantiteit), dus geen idee in welke mate er opgeschept wordt.
Smoothie: Ik slaap graag naakt.. mijn partner (helaas) niet..
Slaap je het liefst verstrengeld (in elkaars armen, lepelen, whatever) of 'los', naast elkaar?
zucht
Roland.. nogmaals: ik heb het er niet over met anderen (kwantiteit), dus geen idee in welke mate er opgeschept wordt.
Smoothie: Ik slaap graag naakt.. mijn partner (helaas) niet..
Slaap je het liefst verstrengeld (in elkaars armen, lepelen, whatever) of 'los', naast elkaar?
maandag 28 april 2008 om 23:12
quote:slimlief schreef op 28 april 2008 @ 23:10:
Duh, was niet op jou gericht hoor, voel je niet specifiek aangesproken
On topic maar weer....
Duh, was niet op jou gericht hoor, voel je niet specifiek aangesproken
On topic maar weer....
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
maandag 28 april 2008 om 23:16
Ik zou wel weer eens een echt sexbeest in bed willen hebben, lichtelijk hoerig als het even kan Dat het bed letterlijk te klein is...
Zou je afknappen of schrikken als je een 70-ies ongeschoren date in bed aantreft? Stel je dan ook een spannende scheerbeurt voor?
Zou je afknappen of schrikken als je een 70-ies ongeschoren date in bed aantreft? Stel je dan ook een spannende scheerbeurt voor?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
maandag 28 april 2008 om 23:19
- Ouderwets matras
- Kaal of netjes bijgewerkt
(geen oerwoud please)
- Rebecca Yu (mijn collega uit Hong Kong)
- Mits genoeg compensatie op andere vlakken hoeft ongeschoren niet perse af te knappen
Heb je het wel eens met iemand gedaan (buitenlander) waar je niet verbaal mee kon communiceren? En hoe was dat?
- Kaal of netjes bijgewerkt
(geen oerwoud please)
- Rebecca Yu (mijn collega uit Hong Kong)
- Mits genoeg compensatie op andere vlakken hoeft ongeschoren niet perse af te knappen
Heb je het wel eens met iemand gedaan (buitenlander) waar je niet verbaal mee kon communiceren? En hoe was dat?
maandag 28 april 2008 om 23:23
quote:Smoothie85 schreef op 28 april 2008 @ 23:20:
dat zijn de meeste mannen/jongens is mijn ervaring...
Bedoel je ongeschoren? Of dat je dr verbaal niet mee kunt communiceren?
Lesbiennes schijnen beter te kunnen beffen, maar alleen een bischierige mevroi kan dat echt beantwoorden
Er wordt gezegd dat eigenlijk alle vrouwen wel stiekem een beetje bi zijn. Is dat zo?
dat zijn de meeste mannen/jongens is mijn ervaring...
Bedoel je ongeschoren? Of dat je dr verbaal niet mee kunt communiceren?
Lesbiennes schijnen beter te kunnen beffen, maar alleen een bischierige mevroi kan dat echt beantwoorden
Er wordt gezegd dat eigenlijk alle vrouwen wel stiekem een beetje bi zijn. Is dat zo?
maandag 28 april 2008 om 23:29
Geen idee, ben geen vrouw maar kan me er iets bij voorstellen
Ja, wel eens speeltjes gebruikt, overigens het standaard Bart Smit pakket zoals dildo, vibrator, balletjes....
Zijn er tegenwoordig nog mannen die niks moeten hebben van voorspel en er het liefst meteen 'hup, droog erin' opduiken? Wat doe je met zo eentje?
Ja, wel eens speeltjes gebruikt, overigens het standaard Bart Smit pakket zoals dildo, vibrator, balletjes....
Zijn er tegenwoordig nog mannen die niks moeten hebben van voorspel en er het liefst meteen 'hup, droog erin' opduiken? Wat doe je met zo eentje?