Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zwaai Inez. Tot lezens en een fijne nacht toegewenst.



Roos, puur gezelligheid, verder geen motief om te chatten eh kletsen. Maarrrrr wat komt komt, wat niet komt? Komt niet.
Alle reacties Link kopieren
Noppies, zolang ik tijd heb kan ik het wel volhouden. Jullie geklets staat niet tegen.
Jonah, kijk je wel uit? Van teveel cliché uitspraken op een dag val je om hè? Heb je dat nooit?



Nops, ik doe het niet, ik vertik het. Ik lul door tot pagina 124!!
Roos, nope, ik moet naar bed. Maar als jij nou ff een nieuw deel opent (en dan meteen een leuke OP maakt) dan kom ik morgen misschien nog wel even terug



Jonah, mooi! Gezellie! Denk ik. *zwaait terug*



Nou dag hoor!
De naam is alleen zo smakeloos gekozen, wie noemt een lekkere koek nou Knoppers??



Ien, we gaan helemaal niet! Alleen Roos doet weer es moelek omdat ze weer moet openen. Wie immer..
Dan hopen we maar dat er geen bom afgaat! Geeft weer zoveel rotzooi. Ligt straks het hele forum plat, omdat jij weer eens weigert. Zal niet de eerste keer zijn .



Hahahaha, het zal ons uitzonderlijk hoge niveau zijn dat niet tegen staat. Fijn!
Alle reacties Link kopieren
Is dat zo? Hmm i will remember that. Voor nu zit de bank heerlijk..



@Inez, sweet dreams en t was gezellig. Leuk met je gesproken te hebben..
Alle reacties Link kopieren
Deze gezelligheid kan ik erg waarderen. Dank je.
Wat is dat nou Roos? Niet willen openen? We kunnen Jonah daar toch niet nu al meer opzadelen?
Ik vind dat Noppies het moet doen! Zodat we bij elk bezoekje aan de klets haar heerlijke boezem mogen aanschouwen.



Daar komt bij dat Noppies erg op Knoppers lijkt... eeh met een beetje fantasie dan.

En ja, Nops, het is een belachelijke naam. Duits zeker?
Dat kan best, nu je het zegt! Volgens mij wonen ze hier idd ook. Ik koop ze nooit, vanwege de naam.



Hahaha, als mijn tieten in de opening staan, komt niemand meer! En als Shehot er nu toch is .



Bovendien, ik moet een beeeeeeetje aan mn reputatie denken . Die van jou is toch al duidelijk!
Alle reacties Link kopieren
Hmm ik ben er net lekker voor gaan zitten....wijntje er bij en lekker kletsen maar.
quote:noppies schreef op 30 oktober 2012 @ 22:35:



Bovendien, ik moet een beeeeeeetje aan mn reputatie denken . Die van jou is toch al duidelijk!U bedoelt?? Passophoor!!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee vanaf het leesbankje. ;-p
Het is de hoooooooogste tijd dat ik ga slapen.



Welterusten allemaal!
Want anders? Breek je al mijn komkommers doormidden? Gooi je je watermeloen op mijn speeltjescollectie? Verstop je mijn handboeien? Open je een nieuw deel?



Ooooeee.. nu word ik toch een beetje bibberig! Niet doen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker she, sweet dreams. Fijn je gelezen te hebben..
Leesbankjes? Die hadden we vorige week toch net allemaal weggezet? Heeft iemand ze weer teruggezet?
Alle reacties Link kopieren
Oei, dat wist ik niet....eh toen was ik hier nog niet..Zal ik m weg zetten.
Je kunt ook niet alles weten zo tijdens een sekskletsontmaagding, toch?



Zo, nu ben ik ook weg. Mijn minder leuke boek uitlezen, voordat ik in het superspannende boek mag beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Sjee, wat een hoop geklets ineens als een nieuwe leukerd binnenvalt...... Maar, wie gaat nu openen? En nee ik niet..... Heb even andere dingen aan m'n hoofd ziel.....
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht en wacht...maar er gebeurd niets. Iedereen slaapt. Dan denk ik dat ik ook maar ga liggen..
Alle reacties Link kopieren
Hoop niet al te zware dingen aan je ziel zijenhij.
Alle reacties Link kopieren
Ach zijtje toch, snap ik!

Als niemand het doet doe ik het wel.
Of Jo een leukerd is weet ik nog niet hoor, dat moet zich nog bewijzen. Het zijn toch echt anderen die me naar de klets lokken..



Nops, ik zit nog te broeden... mijn wraak zal gruwelijk zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven