Is dit echte liefde?
dinsdag 30 oktober 2012 om 23:16
Een week geleden heb ik een hele leuke jongen leren kennen via het internet. We bellen sinds toen elke dag, skypen, smsjes. Heel intens contact allemaal. Hij heeft zonet gezegd ik hou van je en ik ook tegen hem. Ik voel het ook echt. Ben helemaal gek op hem. Maar kan dit allemaal wel, we hebben elkaar nooit in het echt gezien. Hij woont best ver maar we gaan dit weekend afspreken. Ik vind het allemaal heel erg spannend.
dinsdag 30 oktober 2012 om 23:19
Dat klinkt echt heel erg leuk! En spannend natuurlijk wil je inderdaad wel zeggen uit eigen ervaring dat het soms ook tegen kan vallen, heb het helaas zelf ook gehad. En ik wil je een tip geven... Als je met iemand afspreekt van internet, spreek dan af op een openbare plek, mocht het toch tegenvallen.
Ik hoop voor je dat het net zo goed voelt in het echt als dat het op internet voelt! Veel plezier.
Ik hoop voor je dat het net zo goed voelt in het echt als dat het op internet voelt! Veel plezier.
dinsdag 30 oktober 2012 om 23:20
Ojee Coco, ik las vorige week je skype topic. Dit gaat wel heel erg snel vind je zelf ook niet? Houden van lijkt me nogal voorbarig als je elkaar pas een week kent en elkaar ook nog nooit hebt gezien.
Ik snap dat de spanning groot is, maar écht, je kunt er nog weinig over zeggen totdat je iemand hebt ontmoet in levende lijven. Want omdat je elkaar nog niet hebt ontmoet kun je daar nu je hele eigen invulling aan geven. Net als een HEEEEEL goed boek wat je leest, maar dan blijkt de verfilming ruk te zijn.
Ik snap dat je verwachtingen hoog zijn, maar probeer het een beetje te relativeren want hoe leuk hij écht is, dat moet je nog ervaren. Spreek je wel op een openbare plek af?
Ik snap dat de spanning groot is, maar écht, je kunt er nog weinig over zeggen totdat je iemand hebt ontmoet in levende lijven. Want omdat je elkaar nog niet hebt ontmoet kun je daar nu je hele eigen invulling aan geven. Net als een HEEEEEL goed boek wat je leest, maar dan blijkt de verfilming ruk te zijn.
Ik snap dat je verwachtingen hoog zijn, maar probeer het een beetje te relativeren want hoe leuk hij écht is, dat moet je nog ervaren. Spreek je wel op een openbare plek af?
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
dinsdag 30 oktober 2012 om 23:24
dinsdag 30 oktober 2012 om 23:29
Oh Coco, kijk alsjeblieft uit voor verkeerde jongens die je paaien met mooie praatjes. En nee, je kan niet na een week contact via het net van iemand houden. Maar hopelijk is dit wel een leuke jongen voor je, maar ga nou niet strooien met ILY want dat is het (nog) niet. Misschien heeft hij wel verschrikkelijke zweetvoeten, hou je dan ook nog van hem?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
dinsdag 30 oktober 2012 om 23:39
Ik ga afspreken op een plek met mensen natuurlijk ben niet gek. Hij is geen loverboy. Ik snap niet waarom het zou gaan tegenvallen.
Ik ken zijn stem, ik weet hoe hij eruit ziet, ik weet hoe hij is enzo.
We vallen altijd samen in slaap met de cam aan via skype. Ik hoor hem soms snurken, zo schattig. Maar ik ga wel uitkijken enzo.
We vallen altijd samen in slaap met de cam aan via skype. Ik hoor hem soms snurken, zo schattig. Maar ik ga wel uitkijken enzo.
dinsdag 30 oktober 2012 om 23:48
dinsdag 30 oktober 2012 om 23:52
quote:coco95 schreef op 30 oktober 2012 @ 23:39:
Ik ga afspreken op een plek met mensen natuurlijk ben niet gek. Hij is geen loverboy. Ik snap niet waarom het zou gaan tegenvallen.
Doe effe niet zo naïef zeg! En als je je verstand niet gebruikt, dan ga je daar nog eens heel erg spijt van krijgen.
Maar veel plezier, ik hoop oprecht dat het een leuke gozer is.
Doe effe niet zo naïef zeg! En als je je verstand niet gebruikt, dan ga je daar nog eens heel erg spijt van krijgen.
Maar veel plezier, ik hoop oprecht dat het een leuke gozer is.
Ja en?
dinsdag 30 oktober 2012 om 23:56
Als het goed is ze pas 17. Ach, wat wisten wij veel op die leeftijd. Op die leeftijd dacht ik dit ook allemaal (inmiddels 13 jaar geleden). Maar goed dat je op een openbare plek gaat afspreken. Misschien leuk om dit topic uit te printen in een envelop te doen en over 13 jaar weer open te maken. Ik weet zeker dat je dan begrijpt hoe wij hier tegen aan kijken.
dinsdag 30 oktober 2012 om 23:58
quote:lievelara schreef op 30 oktober 2012 @ 23:56:
Als het goed is ze pas 17. Ach, wat wisten wij veel op die leeftijd. Op die leeftijd dacht ik dit ook allemaal (inmiddels 13 jaar geleden). Maar goed dat je op een openbare plek gaat afspreken. Misschien leuk om dit topic uit te printen in een envelop te doen en over 13 jaar weer open te maken. Ik weet zeker dat je dan begrijpt hoe wij hier tegen aan kijken.Doe maar even loepen op deze TO, dan snap je veel beter waarom sommigen reageren zoals ze nu hier doen.
Als het goed is ze pas 17. Ach, wat wisten wij veel op die leeftijd. Op die leeftijd dacht ik dit ook allemaal (inmiddels 13 jaar geleden). Maar goed dat je op een openbare plek gaat afspreken. Misschien leuk om dit topic uit te printen in een envelop te doen en over 13 jaar weer open te maken. Ik weet zeker dat je dan begrijpt hoe wij hier tegen aan kijken.Doe maar even loepen op deze TO, dan snap je veel beter waarom sommigen reageren zoals ze nu hier doen.
woensdag 31 oktober 2012 om 00:07