Lastig...

31-10-2012 00:17 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik ben al een tijdje met een jongen aan het whats appe. Allemaal erg leuk en aardig. Hij is geïnteresseerd en lief voor me. Met afentoe een pikant berichtje ertussen. Nu hebben we as. Donderdag afgesproken. Na zijn schooldag ga in bij hem langs en gaat hij voor me koken. Hoe meer ik vraag hoe laat ik er moet zijn, hoe meer hij vager reageert. Dat hij nog even moet kijken enz enz. Nou ja prima dat hoor ik dan nog wel. Alleen sinds gistermiddag is hij helemaal veranderd. Er zat hem iets dwars, na even doorvragen bleek het om een ander meisje te gaan die hij leuk vind. Hij wilde dat ik hem even met rust liet. Heb hem nog een berichtje gestuurd dat ik het niet leuk vind. Vandaag kreeg ik van hem een berichtje dat hij zich down voelt maar hij mij wel echt leuk vind. En of ik hem nog even met rust kan laten. De rest van de dag ben ik compleet genegeerd. Wat moet ik hier nu mee?
Heel vervelend, maar je kunt hem beter compleet vergeten nu. Hij geeft prioriteit aan een ander meisje nu, en tweede keus wil niemand zijn.

En dan zeker als hij het niet voor elkaar krijgt met haar, wil hij jou weer regelen. Daarom wil hij je nog achter de hand houden. Voel je beter dan dit, tis een vage gast, ik zou er klaar mee zijn.
Graag of helemaal niet toch? Dit zou voor mij per definitie een no go zijn. Ook als hij plots over een maand me zou vertellen hoe leuk ik toch wel ben.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
wat je hier mee moet/???

HELEMAAL NIKS MEER!
Z'n verzoek is vrij duidelijk toch? Waarom zou je dat niet respecteren?
Het is voor mij best lastig om geen berichtjes te sturen. Vind hem erg leuk namelijk!
dubbel
Maar hij jou niet. Dus niet doen.
Tizzel als je wilt dat hij je leuk blijft vinden: NIET reageren.

Jongens houden niet van meisjes die berichtjes blijven sturen. Ze willen jagen. Dus negeren en je zult zien, dan komt hij wel weer.
Hij beschouwd jou gewoon als TWEEDE KEUS.

Dat moet je toch niet willen?
'Hij vindt jou ook wel leuk'

Met andere woorden: je bent nog niet helemaal afgeschreven maar hij wil eerst even weten hoe het met dat andere meisje zal gaan.

En dan beslist hij alsnog of je eerste keus wordt of leuk bent voor er bij.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dikke doei, het is graag of helemaal niet!
Je moet de eerste prijs willen zijn en niet de tweede.
Ik stel me dit scenario voor: hij is net afgewezen door zijn 1e keus, is daarom verdrietig. Als hij klaar is met zijn verdriet, kan hij door naar 2e keus. Bovendien moet 2e keus zich in de tussentijd ook nog stil houden. Hij heeft wel erg de touwtjes in handen, vind je ook niet.

Leuk voor je. Schraap je laatste restje eigenwaarde bij elkaar, en dan weer verder. Wie wil er nu iemand die niet volledig voor je gaat.
Hoe oud zijn jullie?

Dit is middelbaar schoolgedrag, en volgens mij hebben jullie die leeftijd ook. Dus ja, dit hoort er een beetje bij, althans, wat hem aangaat wel.

Hij vraagt of je hem met rust wil laten, dat zou ik doen. En ondertussen zijn er vast jongens die wél enthousiast over je zijn.
Wij zijn begin 20. Ik wil ook geen 2e keus zijn, maar hiervoor was hij zoooo leuk. Hij gaf mij toen het gevoel dat ik de enigste was. Dit kwam dus hard aan. Ik vin het moeilijk om hem te vergeten omdat ik steeds terug denk aan die leuke kant.
quote:tizzel schreef op 31 oktober 2012 @ 09:12:

Wij zijn begin 20. Ik wil ook geen 2e keus zijn, maar hiervoor was hij zoooo leuk. Hij gaf mij toen het gevoel dat ik de enigste was. Dit kwam dus hard aan. Ik vin het moeilijk om hem te vergeten omdat ik steeds terug denk aan die leuke kant.

Er is iets leukers op zijn pad gekomen.

Pak een pot thee, zakdoeken en een reep chocola en voel je even sneu over die jongen.

En dan weer met frisse blik de wijde wereld in.
quote:tizzel schreef op 31 oktober 2012 @ 09:12:

Wij zijn begin 20. Ik wil ook geen 2e keus zijn, maar hiervoor was hij zoooo leuk. Hij gaf mij toen het gevoel dat ik de enigste was. Dit kwam dus hard aan. Ik vin het moeilijk om hem te vergeten omdat ik steeds terug denk aan die leuke kant. blijkbaar is hij toch niet zo leuk als dat je dacht en dat deel heeft hij ook. Het is maar waar je voor wil gaan. Ik zou mezelf iets beters gunnen en het is niet zo dat je al jaren een relatie had. Even uithuilen, chocola eten en een zielige film kijken en weer door met je leven. Er zijn genoeg mannen die wel ok zijn en je niet aan het lijntje houden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:himalaya schreef op 31 oktober 2012 @ 07:51:

'Hij vindt jou ook wel leuk'

Met andere woorden: je bent nog niet helemaal afgeschreven maar hij wil eerst even weten hoe het met dat andere meisje zal gaan.

En dan beslist hij alsnog of je eerste keus wordt of leuk bent voor er bij.

+1

Als jij dan graag die 2e keus wil zijn, dan ga je gang!

Hoe kan het dat jij jezelf niet iets beters gunt??
Euh... Je vindt het lastig om geen berichtjes te sturen naar iemand die letterlijk heeft geschreven (tot 2 keer toe) "laat me met rust"?

Stalken is een hobby van je?
Sssenta lol

"Hij gaf mij toen het gevoel dat ik de enigste was"

Tuurlijk, als je ook maar iets minder doet dan is de dame in kwestie sowieso niet geïnteresseerd. Je moet wel een beetje slijmen, als je eenmaal op de radar bent kan je nog eens herzien of ze wel zo leuk is. En het is bijna altijd mogelijk dat er iets beters voorbij komt.

En zoals hierboven al staat, jij wil toch niet iemand die jou niet wil?
Wilde jullie even op de hoogte brengen van de situatie..

Hij heeft weer contact met mij gezocht op woensdagavond. We zouden donderdagavond een date hebben (was al een week van te voren afgesproken). De berichtjes waren weer net zo leuk als voor dit gedoe. Maar over de date deed hij vaag.

Donderdag laat in de middag kreeg ik een berichtje dat hij tot laat op school zat en dus niet kon (raar tot laat in de avond naar school maar goed). Dus maar besloten om een filmpje te gaan huren en die te kijken. Toevallig zit de videotheek tegenover zijn huis. Ik samen met mijn moeder daarnaar toe. Ziet mijn moeder hem gewoon rondlopen in zijn huis!! GVDmme!! Ik meteen een berichtje sturen dat hij wel thuis was en welke kleren hij aan had. Hij ontkende het eerst gewoon maar daarna kwam hij met smoesjes.

Heb hem niks meer gestuurd, hij mij ook niet....pffff mannen!!
Wat is mijn leven toch dramaloos als ik dit weer lees.

Jammer To, op naar de volgende toch :D
Hoeveel bevestiging wil je nu nog hebben dat hij niets met je wil?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven