Wat een verschrikking, dochter (Elisabeth) 24 jaar onder de grond gewoond, verkracht geworden door je "vader", 7 kinderen gekregen.
De drie (klein)kinderen die ondergronds leefden, ik dacht dat ze 19, 18 en 5 jaar oud waren hebben nog nooit daglicht gezien.
Hoe moet dit drama verder gaan?
Hebben deze slachtoffers nog een leven? Nog een toekomst? Heeft die vrouw (de moeder van Elisabeth) echt van niets geweten? Ik heb zoveel vragen, ik heb zoveel medelijden met deze slachtoffers!
Geen idee of dit soort slachtoffers nog een toekomst hebben...ik denk eerlijk gezegd niet echt. Lijkt me dat je voor 't leven getraumatiseerd bent. Net als die Natasja Kampusch.
Vanaf hun geboorte hebben die 3 nooit daglicht gezien....mijn hemel.
Sprakeloos.
Even los van het drama: Ik dacht dat de kans op een gehandicapt kind enorm groot was als je als vrouw een kind krijgt van je eigen vader, maar deze kinderen zijn alle 6 'gezond'.
Idd, wat een drama! Wat is er toch mis met die oostenrijkers? Dit is nu al het derde soortgelijke geval wat in korte tijd ontdekt is.
Kan mij ook niet voorstellen dat in dit geval niemand iets gemerkt heeft. Jeugdzorg, buren, winkeliers, waar waren al deze mensen?
En dan die bunker, iemand heeft dat ding toch moeten aanleggen? Wekt dat geen argwaan?
Anoniem_69176b9c77370
dinsdag 29 april 2008 om 10:52
En waarom heeft de echtgenote nooit zoekacties op touw gezet naar een kind dat 24 jaar vermist is en accepteerde zij de babies van de vermiste dochter zonder argwaan?
Nog niet misschien dat ik daarin geloof.
Anoniem_60846
dinsdag 29 april 2008 om 10:54
de man zei dat ze te vondeling gelegd zijn bij hun, en de dochter zat in een sekte ofzo?
Anoniem_60846
dinsdag 29 april 2008 om 10:54
maar dan nog, ik neem aan dat hij ze ook te eten en drinken heeft gebracht en hij heeft ook tijd nodig gehad om zijn dochter te verkrachten.....ze moet op zijn minst argwaan gehad hebben.