Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
quote:steel_schaapje schreef op 31 oktober 2012 @ 13:35:

Haai Powervrouw ik schrijf alleen vandaag mee (want ziek op bed) dus mij hoef je niet te onthouden Oke....beterschap dan maar he....
Ik ben ook n kouwkleum dus dat komt mooi uit.

Beetje gesport en door de intratuin gewandeld Tzip. Overwogen of ik naar kantoor zou bellen maar dat heb ik even naar mirgen geschoven. Alleen t idee al geeft me de kriebels. Nu lekker aan t creabea-en met mos enzo.
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:tzippa2 schreef op 31 oktober 2012 @ 15:36:

Voor powervrouw

[img]http://i803.photobucket.com/albums/yy31 ... rdvuur.gif[/img]

Als dat geen warm welkom is

Heel warm...verbrand mijn kont bijna zeg....het is toch geen vagevuur he?

Heb ff genoeg van al die godsdienst fanaten....pppfff
Kun je die schoenen niet beter door de schoenmaker laten uitrekken?

Ik heb een hele lieve hond gevonden, een labrador, super lief beest. We zijn vriendjes!
Is dat die hond die het schaap moet verjagen?
Nee powervrouw, is gewoon een gezellig knetterend haardvuurtje voor op je nieuwe kamer.

Apa; goed zo, leuke dingen doen waar je energie uit haalt

Een schapendoes lijkt me wel wat voor in het kluphuis...

Ik zit weer met een testpluk verf in mijn haar, ben benieuwd wat het wordt...
Ik moet nog even wennen hier...en jullie aan mij natuurlijk.

Ik hoop niet dat jullie mij aanzien voor een schaap (in wolfskleren)
Zoek gewoon een beetje gezelligheid hier en werd door een medeforummer van jullie hierop gewezen.
Om te gillen, M81 is weer bezig in Altijd tijdens het douchen. Tamelijk onsmakelijk, niet interessant en helemaal Martin. Voor wie zin heeft, zullen we nog een keer of laat maar zitten?
Tjee zeg...zitten er hier ook al van die rare figuren?
Ik had wel zin om te reageren...dus bij deze gedaan.
Als je ff wil mopperen op iemand of zin heb om je suf te ergeren is Stefan (alias martin) de aangeweze persoon. Verwacht niet dat je reactie krijg op kritiscge vragen. Daar doet ie nl. niet aan.

Ik heb verdorie net 2 uur liggen slapen en ik ben alweer / nogsteeds moe. En dan zal je zien dat ik vanavond weer niet in slaap kan komen.

K moet eens aan t eten gaan denken enzo. *zucht* ook geen zin in.
quote:powervrouw schreef op 31 oktober 2012 @ 16:00:

Ik had wel zin om te reageren...dus bij deze gedaan. Fantastisch idee (het voorstel uit die post bedoel ik dan hè)
Hier eten we babi pangang....

Ik slaap nooit overdag....val altijd in slaap als ik voor de tv zit...

En Stefan....eens kijken of ik een leuke bijdrage kan leveren dan....het is toch niet M.....O he?
quote:Apatura schreef op 31 oktober 2012 @ 16:07:

[...]

Fantastisch idee (het voorstel uit die post bedoel ik dan hè) Ja he....kan best wel scherp zijn als het moet....
Ach Apa toch . Qua moe kan ik helemaal met je meevoelen, maar ik weet dat dat hier over een dag of wat weer over is.

Ik wens je heel veel sterkte!

Powervrouw, welkom trouwens.

Tzip, dank je, wij zijn ook erg opgelucht (voorlopig, over een dikke week weten we meer).
..... powervrouw? Nee, dit is een andere.
Apatura maak jezelf het niet te moeilijk met eten als je al moe bent. Lekker iets makkelijks doen. Afhalen of laten bezorgen.
Oke....ik had begrepen dat die een ban had n.l....en die zit nu op het forum waar ik ook al jaren zit.....vreselijk iemand trouwens.
is idd zo, hij heeft hier heel lang zitten treiteren.
Ik moet eigenlijk nog ff naar t dorp fietsen Melatonine halen en worteltjes voor bij de vis. (lekker makkeijk en warm uit de oven)

Heeft iemand nog een idee wat ik met paksoi kan doen? Ik heb nog een stronk liggen.

*hijst zichzelf achter de compu vandaan en gaat wat opruimen*
Powervrouw: medeforummer als in medeforummer van ons kluphuis?
Dames...ik ben er vandoor....het was me een waar genoegen om hier te mogen posten....ik ga me eens verder verdiepen in alle topics die hier zijn.

Fijne avond nog en tot ziens..."kruipt in haar aangebouwde hut met haardvuur"
quote:Peacy schreef op 31 oktober 2012 @ 16:19:

Powervrouw: medeforummer als in medeforummer van ons kluphuis?Sorry...Peacy...ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld..
quote:Apatura schreef op 31 oktober 2012 @ 16:14:

Ik moet eigenlijk nog ff naar t dorp fietsen Melatonine halen en worteltjes voor bij de vis. (lekker makkeijk en warm uit de oven)

Heeft iemand nog een idee wat ik met paksoi kan doen? Ik heb nog een stronk liggen.

*hijst zichzelf achter de compu vandaan en gaat wat opruimen*Paksoi lekker simpel houden. In stukjes snijden, beetje ui en knoflook en eventueel een pepertje. Heel kort in de wok met een beetje sojasaus, drupje citroensap en snufje suiker (ja, echt waar). Eventueel wat stukjes gebakken kipfilet erdoor. Lekker met gekookte rijst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven