Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Ben er weer! Was cakepops maken met DP. Wij hebben kliekjes dag vandaag.

Yv, trek die schoenen aan met natte sokken. Liefst katoen. Kan je een avondje voor de tv mee hangen en door je huis wandelen. Dan rekt t op.
quote:powervrouw schreef op 31 oktober 2012 @ 15:34:

En die nieuwe schoenen....spiritus aan je sokken of panty's doen, dan de schoenen aan en uitlopen.Aha, dat wordt dan plan C. Bedankt voor de tip!
quote:powervrouw schreef op 31 oktober 2012 @ 15:58:

Tjee zeg...zitten er hier ook al van die rare figuren?Ja en sommige blijven terugkeren. Het is net onkruid
Powervrouw, hoe ken je M0?
Gvd... Weer niks terecht gekomen
quote:missy_Acy schreef op 31 oktober 2012 @ 16:41:

Yv, trek die schoenen aan met natte sokken. Liefst katoen. Kan je een avondje voor de tv mee hangen en door je huis wandelen. Dan rekt t op.

En plan D is geboren

Als ze dan nog niet passen pleur ik ze weg!
Heeft iemand mijn lab gezien? Ik had ze op dat schaap afgestuurd, maar nu is ze nergens te bekennen.

*gaat op zoek naar een bordercollie*
quote:Yvonne77 schreef op 31 oktober 2012 @ 16:51:

Heeft iemand mijn lab gezien? Ik had ze op dat schaap afgestuurd, maar nu is ze nergens te bekennen.

*gaat op zoek naar een bordercollie*Een half uur geleden hing er een duitse herder aan mijn mouw, heb je daar wat aan?
Poldervrouw:

Of de medeforummer die je hierheen.bracht een vsn ons is :-).
Yv: kijk even.bij t schaap. Daar heb ik je lab nog gezien.
Polder vrouw is een andere forumster hoor.
Een Duitse herder, Sri?
Damn.. Opletten Peacy. Ik bedoel powervrouw
quote:sri schreef op 31 oktober 2012 @ 16:52:

[...]

Een half uur geleden hing er een duitse herder aan mijn mouw, heb je daar wat aan?Als die dat schaap wil killen vind ik het best
quote:Peacy schreef op 31 oktober 2012 @ 16:54:

Yv: kijk even.bij t schaap. Daar heb ik je lab nog gezien.Dat sneaky schaapje! Die probeert mijn lab in te palmen.
quote:missy_Acy schreef op 31 oktober 2012 @ 16:55:

Een Duitse herder, Sri?Gelukkig een tamelijk jong, speels beest dat ik wel ken en die het geweldig vindt om met iedereen te spelen. Elke keer als ik hem tegenkom smelt ik, overweeg ik weer een hond te nemen, maar het is gewoon niet verstandig.
quote:Peacy schreef op 31 oktober 2012 @ 16:52:

Poldervrouw:

Of de medeforummer die je hierheen.bracht een vsn ons is :-).Oeh, een spannend mysterie.....
Die Stefansnikkel spoort echt niet. Hoe komt ie er op? Volgens mij zit ie in het gekkenhuis. Daar heb je namelijk 1. inspiratie genoeg en 2. tijd genoeg.
Handig? Nee.

Maar de liefde van een hond is zoooo onbetaalbaar.

Als wij monster niet gekregen hadden had er over een aantal jaar een hond gekomen.
Ik weet dat M op het forum zit waar ik ook zit van iemand van viva, die daar ook is gekomen....om te waarschuwen voor hem.

Heb mailcontact met haar gehad en zij vertelde mij wat er aan de hand was met M....en aangezien hij erg aanwezig is daar baal ik daar van...enge vent is het en jullie medeforumster attendeerde mij er op dat viva forum best wel leuk was...vandaar dat ik me hier aangemeld heb...haar nickname hier weet ik niet.
Ik wel.

Bedankt voor de uitleg.
Ik kom niet meer bij:

http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxx#m13249976
Kindervoer vandaag. visticks met doperwtjes en.ovenfrites.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik heb het er vanmorgen over:

http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxx#m13250274
Missy; in post van mij van 15.31 heb ik dat recept voor je uitgetypt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven