Entertainment alle pijlers

Love in the wild

23-10-2012 09:44 110 berichten
Wie heeft gisteren ook gekeken? Ik vond het leuk dat ze al gelijk zo'n pittige opdracht kregen.
Alle reacties Link kopieren
-
Ik vond het een vermakelijk programma.
Leuk nieuw programma. Blij dat die jongen op het eind een dappere, maar domme, keuze maakte. Ik ben erg benieuwd of de 2 'stelletjes' ook bij elkaar blijven. Sneu voor die dame die naar huis moest, vond haar een stuk leuker als die doos waar Job mee moest.
Dit is een van de weinige datingprogramma's die ik leuk vind.

Ik ben benieuwd wat ze vanavond voor opdracht krijgen.
Wie kijkt er mee???

Wat is die Job toch arrogant!
Doe Job is inderdaad erg weg van zichzelf, bah!! Luc en die brunette zijn een leuke match Net zoals Quinten en Leila die geen keuze hadden en dus bij elkaar kwamen. Volgens mij zijn Edwin en Jade niet zo leuk als ze zich voordoen..en dat ene stelletje wat elkaar al kent wordt vast een match!
Ik vind die Janneke een vreselijke meid.
Ik ben benieuwd hoelang Janneke nog in het spel zit.
Wat is die Janneke idd verschrikkelijk, ze doet tegen die bijna even vervelende Job alsof het haar sloof is. Gaat ze tegen hem zeggen wat hij aan moet trekken? Hoezo controllfreak.
Die Job is zo onzeker as hell. "Ik vind het niet leuk dat zij dan doet alsof zij het helemaal alleen heeft gedaan" (die opdracht met dt touw pakken boven ravijn). Gast, geef haar gewoon een compliment ofzo. Wees de man!

Maarrrr die Janneke is nog erger dan Job. Wat dat betreft valt het me nog mee dat hij haar geen zetje heeft gegeven. :-)
Wat slist die Janneke verschrikkelijk....
Ik vond dat ik er top uitzag, zoals altijd, moehahaha, die twee zijn eigenlijk toch wel match made in heaven
Ohooo die Janneke is echt de grootste irritatie-factor uit het hele programma. Gevolgd door Job. Op zich zou je dan zeggen dat ze een goed setje vormen, maar ik heb zo'n idee dat die twee elkaar de tent uit vechten als je ze te lang bij elkaar zet.

Ik vind Luc leuk! Had alleen echt verwacht dat hij samen zou blijven met Desiré!
Ik spreek toch geen Chinees?!
Wat is Jade ook een takke-wijf zeg. Edwin probeerd tenminste nog iets...
Luc is leuk.

Wat ik gek vind is dat die 2 exen elkaar niet keihard herkenden in de line-up. Daar is toen niks over gezegd, vreemd. Was het bij de redactie al bekend dan? Vast wel. Zeker vooropgezet plan.

Job heeft een bord voor zijn kop. En janneke? Jezus wat een stereo type blond en dom zeg, bah!
OMG die janneke.... als die ooit een vriend krijgt, vraag ik me af wat voor type dat is!

Waarom zoent iedereen elkaar al op de mond tijdens die spelletjes enzo? Vind ik een beetje vreemd.

Die Luc is al tot over zijn oren verliefd volgens mij hahahah wat hij allemaal zegt. Ze maakt me rustig etc etc ze vult me goed aan. Als dit de standaard is van vrijgezellen en hoe relaties gaan, snap ik dat ik nog vrijgezel ben ja!
Heb ik een stuk gemist? Snapte niks van de keuze van Luc voor die Jade. Wanneer is er duidelijk geworden in de aflevering dat er geen 'liefde' was voor Desiree? Of is het een spel? Of megadomme montage?

Die Janneke lijkt wel ingehuurd. Zo zeikerig/zeurderig/vreselijk kan een vrouw toch niet echt zijn?
Ik vond het ook gek dat Luc ineens zei dat Desiré niks voor hem voelde, was mij ook ontgaan. Zag wel dat zij niet zo serieus was tijdens hun picknick, maar als hij het daarop baseert...

Ohja Jade is ook een drama idd. Echt zo'n heks!
Lijkt mij dat ze een gesprek hebben gehad waaraan zij aangeeft niks met hem te willen, maar daar hebben wij niks over gehoord. Wel vreemd. Vandaag dat hij voor een ander koos.

Ik vond Luc ook de leukste.
Wat een vreselijk mens is Janneke. Hoop wel dat ze nog even in het programma blijft, zodat ik iedere week met verbazing naar haar kan kijken.
Ik heb nu al zin in de aflevering van vanavond! Monday Trashday
Ja leuk!
Ik vraag me sterk af of hier wel relaties uit voortkomen...afgezien van het stel wat vorige week het programma heeft verlaten.
Ik denk Leila en Quintin ook wel?

Ik vond Luc eigenlijk heel leuk, maar ik word ineens een beetje kriegelig van hem. Lijkt wel alsof hij het liefst gister al een relatie had. Zit meteen zo aan die vrouwen te plukken valt me steeds meer op, en praat meteen vol lof over een vrouw die hij net een paar uur kent. Pfff...
Pfff die Luc... en dat handtastelijke en dan wordt die niet goed. Mijn man zou het niet zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven